لیفت ابروها با نخ

لیفت ابرو با نخ رو بیشتر بشناس!

لیفت ابرو با نخ

لیفت ابرو با نخ

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تا به حال دقت کرده اید که شکل کلی ابروها چقدر روی صورتمان اثر می گذارد؟ آیا می دانستید بیشترین حالات بیانی صورت ما با ابروها رقم می خورد؟

به همین دلیل است که ابروها می توانند ظاهر ما را تعریف کنند! اگر خیلی پایین باشند، همیشه حالت غمگین، مضطرب و ناراحتی خواهیم داشت. اگر خیلی بالا باشند، انگار همیشه متعجب هستیم! به همین دلیل است که درمان های مربوط به زیبایی ابرو، خیلی طرفدار دارد.

در این مقاله از وبسایت گرین تایگر می خواهیم در مورد لیفت ابرو با نخ صحبت کنیم و بگوییم که چرا انجام می شود! کنجکاو شدید؟ پس به اسکرول کردن این مطلب ادامه بدهید!

لیفت با نخ چیست؟

خلاصه بگوییم:

اگر ابرویتان خیلی افتاده و چشم هایتان را بدفرم کرده، می توانید با استفاده از لیفت ابرو با نخ، شکل کلی آن را بهبود دهید. در ضمن لیفت ابرو می توانید گونه ها، شقیقه و…را نیز بالا بکشد و کلا، روش جوانسازی خوبی به حساب می آید.

لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ

نخ لیفت، نوعی نخ جذب شونده است که در پوست صورت تزریق شده و آن را بالا می کشد! بعد از مدتی هم جذب می شود.

نخ ها انواع و اقسامی دارند که برخی از آن ها علاوه بر لیفت کردن، خاصیت جوانسازی هم دارند. به این معنی که به بافت پوست می چسبند و منجر به ایجاد کلاژن می شوند. در نتیجه، پوست را سفت تر کرده و پُرتر هم می کنند!

لیفت ابرو با نخ بهتر است یا جراحی

لیفت ابرو با نخ یک روش موقت است. به این معنی که بعد از جذب شدن نخ ها توسط پوست، اثر آن نیز از بین می رود. اما جراحی یک درمان دائمی است. بنابراین اگر بخواهیم مقایسه کوتاهی داشته باشیم باید بگوییم:

  • هزینه لیفت ابرو با نخ ارزان تر از جراحی است
  • لیفت ابرو ماندگاری کمتری نسبت به جراحی دارد
  • عوارض جانبی جراحی بیشتر از لیفت با نخ است
  • اثرگذاری جراحی ابروها بیشتر است

برای این که بهترین تصمیم را در خصوص این موضوع بگیرید، توصیه می کنیم تمام جوانب را در نظر داشته باشید. بعد از آن، مشخص می شود که کدام یک از این روش ها بیشتر به کارتان خواهد آمد.

ما استفاده از نخ های جذب شونده را توصیه می کنیم! می پرسید چرا؟

به دلیل این که روشی موقتی هستند. بنابراین اگر از نتیجه راضی نبودید، لازم نیست با عواقب آن تا آخر عمرتان کنار بیایید. کافیست تا زمان رفع اثر نخ ها، منتظر باشید.

لیفت ابرو با نخ بهتر است یا جراحی
لیفت ابرو با نخ بهتر است یا جراحی

البته اگر سن شما بالاست و روش هایی مثل لیفت با نخ دیگر پاسخگوی نیازتان نیست، توصیه می کنیم جراحی لیفت ابرو را انجام بدهید. این روش قطعا می تواند باعث بهبود وضعیت کلی صورت و ابروها شود.

دوران نقاهت لیفت ابرو با نخ

همان طور که اشاره کردیم، جراحی ابرو می تواند عوارض جانبی مختلفی داشته باشد. مثلا حتما تا مدتی باید جای زخم جراحی را روی صورت خود تحمل کنید. شاید به همین دلیل باشد که خیلی از افراد ترجیح می دهند به سراغ روش های دیگری برای لیفت ابروی خود بروند.

یکی از این روش ها استفاده از نخ های لیفت صورت است! این نخ ها معمولا در کمتر از 30 دقیقه در پوست تزریق می شوند و هیچگونه عوارض جانبی هم ندارند. شما می توانید بلافاصله بعد از اتمام درمان به سراغ فعالیت های روزمره ی خود بروید.

فقط مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ را فراموش نکنید:

  • پوستتان را تا 24 ساعت آرایش نکنید
  • از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید
  • در معرض آفتاب و گرما قرار نگیرید
  • تا چند ساعت به پوستتان آب نزنید

با همین مراقبت های ساده می توانید مطمئن باشید که هیچگونه مشکلی برای ابروهایتان به وجود نمی آید. دوران نقاهت لیفت ابرو با نخ بسیار کوتاه مدت است. برای مشاهده ی نتایج هم حداکثر باید 1 هفته صبر کنید.

 

ماندگاری لیفت ابروها با نخ

وقتی که صحبت از ماندگاری لیفت ابرو با نخ می شود، باید چند فاکتور مهم را در نظر بگیریم:

  • سوخت و ساز بدن: برخی از مراجعه کنندگان می گویند که نخ های لیفت آن ها بعد از 1 سال جذب شده اند و اثر لیفت از بین رفته! دلیل آن چیست؟ خب مشخص است که سوخت و ساز بدن افراد در سرعت جذب نخ موثر است. بدن بعضی از افراد ممکن است خیلی زود نخ ها را جذب کرده و اثرات آن از بین برود.
  • برند نخ های لیفت: یکی دیگر از فاکتورهای مهم در ماندگاری لیفت ابرو با نخ، برند نخ هایی است که استفاده می شوند. در حال حاضر بهترین برندهای موجود متعلق به کشور کره جنوبی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

ماندگاری لیفت ابروها با نخ

به طور کلی، نخ های جذب شونده، حدود 18 ماه الی 2 سال دوام دارند. بنابراین می توانید تا 2 سال از بابت لیفت ابروهایتان آسوده خاطر باشید.

هزینه لیفت ابرو

بسته به این که چه روشی برای لیفت ابروهایتان به کار می برید، ممکن است هزینه هایتان فرق کند. مثلا برای لیفت ابروها، باید فاکتورهای زیر در تعیین قیمت، مد نظر قرار بگیرید:

  • برند نخ
  • تعداد نخ های به کار رفته
  • کشور سازنده ی نخ ها
  • دستمزد پزشک
  • شدت افتادگی ابروها

هر یک از این عوامل، در نهایت می توانند روی قیمت و هزینه های لیفت ابرو با نخ موثر باشند.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که لیفت ابرو با نخ می تواند تا مدت زیادی، صورت شما را شاداب تر و با طراوت سازد. افتادگی ابروها می تواند حالت غمگین و افسرده ای به چهره تان بدهد. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم از روش های درمان افتادگی ابرو استفاده کنید!

در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، ما متعهد هستیم به انتخاب بهترین ها!

بهترین نخ، بهترین پزشک، بهترین پرسنل و…

شما هم می توانید بهترین باشید! چرا که مراجعه کننده های این مرکز هستید! ما تلاش می کنیم تا خدمات خوبی ارائه کنیم!

کافیست سری به صفحه ی تماس با ما بزنید! خدمات ما را ببینید و خودتان قضاوت کنید!

می خواهید قیمت بگیرید؟ پس همین امروز با این مرکز تماس بگیرید…

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا