عکسهای لیفت صورت با نخ

عکسهای لیفت صورت با نخ | بهترین روش جوانسازی صورت

عکسهای لیفت صورت با نخ

عکسهای لیفت صورت با نخ : لیفت صورت با نخ یکی از روش های نسبتا نوین برای جوانسازی صورت محسوب می شود. اما این پروسیجر زیبایی دقیقا چه کاری برای جوانسازی پوست صورت شما انجام می دهد؟ مزیت های لیفت صورت با نخ چیست؟ چه خطراتی دارد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله همراه گرین تایگر باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با عمل زیبایی لیفت با نخ، تصاویری از تأثیرات آن بر پوست صورت را هم مشاهده کنید.

عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت

ابتدا بیایید بررسی کنیم  و ببینیم که اصلا لیفت صورت به چه معناست؟

لیفت صورت پروسیجری است که برای رفع افتادگی صورت انجام می شود. افتادگی صورت یک پدیده کاملا طبیعی است که همه افراد با بالا رفتن سن آن را تجربه می کنند. عکسهای لیفت صورت با نخ

واقعیت این است که منابع محدودی از کلاژن در بدن ما وجود دارد. تا سنین جوانی، یعنی تا حدود 25 الی 30 سالگی کلاژن به صورت مداوم در بدن ما تولید می شود. کلاژن هورمونی طبیعی است که باعث ترمیم سلول های پوست و تعویض سریع سلول های مرده با سلول های جوان می شود. اما با بالا رفتن سن روند دائمی تولید کلاژن متوقف شده و این هورمون از آن به بعد صرفا برای ترمیم آسیب های پوستی ترشح می شود.

در کنار عدم ترشح دائمی کلاژن، وقتی سن بالا می رود عضلات نگهدارنده پوست هم دچار ضعف شده و کشش و توان اولیه خود را از دست می دهند. این دو موضع در کنار اثرات پایین کشنده جاذبه، آلودگی های محیطی و تغذیه نامناسب باعث می شوند تا رفته رفته پوست صورت ما حالت افتاده پیدا کند. بیشتر چین و چروک های صورت هم در اثر همین افتادگی است.

در چنین شرایطی برای جوانسازی پوست، باید آن را لیفت کرد. لیفت در معنای لغوی به معنای بالا کشیدن است. راه ها و پروسیجرهای زیادی برای لیفت صورت وجود دارد که رایجترین آنها عمل جراحی است. اما همه می دانیم که جراحی روش پر ریسکی است، چراکه علاوه بر خطرات عمومی، چنانچه نتیجه نهایی آن باب میل نباشد دیگر به این سادگی ها برگشت پذیر نیست. عکسهای لیفت صورت با نخ

برای آشنایی بیشتر مقاله بهترین روش لیفت صورت را مطالعه کنید.

لیفت صورت بدون جراحی

روش های دیگری هم وجود دارند که می توانند کار لیفت صورت بدون جراحی را برای شما اجام دهند. من جمله لیفت صورت با نخ. لیفت کردن صورت با استفاده از نخ یک روش غیر جراحی است که بدون بیهوشی و در مطب پزشک متخصص یا در یک مرکز زیبایی حرفه ای صورت می گیرد.

لیفت کردن صورت با نخ خطرات جراحی را ندارد و می تواند اثرات مشابهی روی پوست صورت شما داشته باشد.

عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ

اگر بخواهیم به زبان ساده پروسه لیفت صورت با نخ را توضیح دهیم، باید بگوییم در این عمل غیر جراحی و کم تهاجمی پزشک با استفاده از بی حسی موضعی نخ های مخصوصی را زیر پوست صورت شما کار می گذارد. عکسهای لیفت صورت با نخ

این نخ ها در واقع نقش عضلات نگهدارنده پوست را بازی کرده و آنها را تقویت می کنند. نخ های لیفت صورت بافت های پوست را به هم نزدیک کرده و آنها را بالا می کشند. این کار علاوه بر رفع افتادگی پوست، باعث برطرف شدن بسیاری از چین و چروک های صورت هم می شود.

مزیت های لیفت صورت با نخ

  • لیفت صورت یک پروسجیر کم تهاجمی است که کمترین خطرات و عوارض را برای شما دارد.
  • لیفت صورت با نخ باعث جوانسازی پوست صورت شده و چین و چروک ها و افتادگی ها را از بین می برد.
  • ماندگاری آن برای جوانسازی پوست صورت از روش های جوانسازی دیگر مانند تزریق بوتاکس بیشتر است.
  • نسبت به ماندگاری که دارد، از هزینه معقولی برخوردار بوده و به صرفه است.
  • نتیجه آن کاملا طبیعی بوده و فرم طبیعی صورت شما را حفظ می کند.
  • نتایج آن بازگشت پذیر هستند. عکسهای لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ

ماندگاری لیفت صورت با نخ بین 1 تا 3 سال است. طول دوام اثرات لیفت با نخ به میزان افتادگی پوست، شرایط نگهداری از پوست، محیط زندگی و جنس نخ های به کار رفته بستگی دارد.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

اگر می خواهید بهترین نتیجه را از لیفت صورت با نخ بگیرید، باید حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید که کادر پزشکی حرفه ای دارد.

چنانچه لیفت صورت با نخ را زیر دست یک پزشک غیر متخصص یا در یک مرکز نامعتبر انجام دهید شانس بروز عوارض جانبی، پاره شدن نخ زیر پوست، باقی ماندن رد نخ ها زیر پوست و غیره افزایش پیدا می کند. عکسهای لیفت صورت با نخ

مرکز زیبایی شمال تهران با برخورداری از بهترین پزشکان زیبایی تهران، از بهترین نخ ها برای لیفت صورت استفاده می کند. اگر می خواهید نتیجه مطمئنی از لیفت با نخ بگیرید، مرکز زیبایی شمال تهران یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست.

عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ

نخ لیفت صورت

نخ های مختلفی برای لیفت صورت وجود دارند. این نخ ها از برندها و کشورهای شازنده مختلفی هستند. نخ های ساخت کشور آلمانی و آمریکا نخ های بسیار باکیفیت هستندف اما بهترین نخ های لیفت صورت ساخت کشور کره جنوبی هستند.

طبیعتا هرچقدر کیفیت نخ بالاتر باشد، کیفت لیفت صورت هم بالاتر رفته و هزینه لیفت صورت هم بیشتر می شود.

همچنین نوع نخ هم برای لیفت پوست صورت مهم است. بهترین نخ ها، نخ هایی موسوم به نخ خاردار (یا POD) هستند که علاوه بر لیفت صورت به خاطر بافت نسبتا زبری که دارند باعث تحریک پوست به تولید کلاژن هم می شوند. عکسهای لیفت صورت با نخ

برای آشنایی بیشتر مقاله پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ را مطالعه کنید.

آموزش لیفت صورت با نخ

اصولا لیفت صورت پروسیجری نیست که بخواهید در خانه آن را انجام دهید. لیفت صورت با نخ یک پروسیجر پزشکی است که تنها باید توسط یک متخصص ماهر صورت بگیرد. بنابراین هرگز به سالن های آرایشی که ادعای ارائه این خدمات را می کنند نیز اعتماد نکنید.

عکس های لیفت صورت با نخ

عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ
عکسهای لیفت صورت با نخ

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا