كشيدن گوشه چشم با نخ | کشیدن گوشه چشم بدون جراحی

بالا کشیدن گوشه چشم با نخ

رویای چشمانی جذاب و گربه ای دارید؟ كشيدن گوشه چشم با نخ PDO که به “لیفت چشم گربه ای یا چشم روباهی ” نیز معروف است یکی از روش های لیفت چشم است که اکنون در دسترس است. کشیدن گوشه چشم با نخ یک درمان سریع و نسبتاً بدون درد با نتایج چشمگیر است. ممکن است این متد را با نام لیفت شقیقه با نخ نیز شنیده باشید. عمل کشیدن چشم با نخ تا جایی سریع انجام می شود که می توان آن را در ساعت استراحت ناهار انجام داد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نخ PDO یکی از جدیدترین درمان های غیرجراحی است که امروزه در بازار موجود است. این روش نتایجی را ارائه می دهد که قبلاً فقط با کمک جراحی یا پرکننده های پوستی متعدد قابل ارائه بود.

لیفت گوشه چشم با نخ طوری طراحی شده است که گوشه بیرونی چشم و دم ابرو را بلند کرده و شکل بسیار مطلوب تری به چشم می بخشد و افتادگی ناشی از سن را کاهش می دهد. این درمان به دلیل حالت زیبایی که می تواند به چشم ببخشد ، در بین افراد مشهور مشهور همچون خواهران کارداشیان بسیار محبوب است.

متد کشیدن گوشه چشم بدون جراحی با استفاده از نخ بسیار ساده است : با استفاده از نخ های بخیه قابل جذب ، ابرو و گوشه چشم بالا کشیده می شود. همین کشیدن گوشه چشم از شقیقه موجب می شود تا هر گونه افتادگی پلک فوقانی برطرف شود. بسته به شدت افتادگی و نتیجه ای که می خواهید به آن دست یابید ، میزان لیفت کاملاً قابل تنظیم است.

 

لیفت گوشه چشم با نخ چگونه است

لیفت با نخ PDO که گاهی اوقات به عنوان لیفت غیر جراحی صورت نیز خوانده می شود ، یک تکنیک تخصصی است که شامل استفاده از نخ های ریز برای لیفت کردن ، سفت کردن و حتی حجم دهی به صورت است. لیفت با نخ یک روش فوق العاده برای کاهش شلی ، چروک و افتادگی پوست بدون نیاز به جراحی است.

روش لیفت نخ به دو صورت انجام می شود که در ادامه بیشتر شرح داده ایم.

مورد اول نسبتاً ساده است. پزشک با عبور دادن نخ بخیه های نازک و محلول در زیر پوست ، قادر است پوست شما را محکم به بالا بکشد.

“خارهای” نامرئی و بدون درد به پوست شما چسبیده تا اطمینان حاصل شود که نخ در حالی که نخ کشیده می شود بافت و ماهیچه های زیرین را در بر می گیرد.

به محض این که یک نخ خاردار وارد می شود ، پاسخ شفای بدن شما آغاز می شود. حتی اگر توسط نخ های زیر پوست آسیب نبیند ، بدن شما مواد بخیه را تشخیص داده و تولید کلاژن در ناحیه آسیب دیده را تحریک می کند. کلاژن می تواند شکاف های ایجاد شده در پوست را پر کند و حالت ارتجاعی جوانی را به چهره شما بازگرداند.

بسته به ناحیه مورد نظر و ترجیحات ارائه دهنده شما ، روش لیفت با نخ ممکن است کمی متفاوت باشد. تکنیک اصلی معمولاً یکسان است.

  1. از شما خواسته می شود در اتاقی که عمل شما انجام می شود ، دراز بکشید. الکل و همچنین بی حسی موضعی ، هنگام آماده شدن برای جراحی روی پوست شما اعمال می شود.
  2. یک سوزن یا کانول نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست شما استفاده می شود. قرار دادن نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. پس از قرار دادن نخ ها ، روش درج حذف خواهد شد. شما ممکن است فشار ملایم یا سفت شدن زیر پوست خود را احساس کنید.
  4. ظرف چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن ها ، روش شما کامل می شود و شما آزاد هستید که به خانه بروید.

 

فیلم لیفت شقیقه و ابرو با نخ

 

مزایای کشیدن گوشه چشم با نخ

کشیدن گوشه چشم با نخ شما را از مزایا زیر برخوردار می کند:

  • حالت جذاب ” لیفت چشم گربه ای ” به شما می بخشد
  • کاهش افتادگی پلک بالا را رفع می کند
  • افتادگی چشم ها را اصلاح می کند
  • عوارض جانبی بسیار کمی دارد
  • بی نیاز از جراحی با حداقل زمان معطلی است

 

ماندگاری کشیدن گوشه چشم با نخ چقدر است؟

نخ های PDO بخیه های قابل جذب هستند به این معنی که تأثیری که در ابتدا خواهید داشت دائمی نیست. بسته به سبک زندگی و فعالیت شما ، اثر لیفتینگ بین 6 تا 12 ماه به طول می انجامد. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما تمام نتایج را از دست خواهید داد – کلاژن جدید به واسطه وجود نخ ها زیر پوست تان همچنان به قوت خود باقی خواهند ماند. برای ماندگاری بیشتر اثر شما می توانید درمان را هر چند وقت یکبار تکرار کنید.

 

آیا بالا کشیدن گوشه چشم با نخ ایمن است؟

این درمان بسیار ایمن است ، اما مانند هر نوع درمان دیگر ، خطرات جزیی در بر دارد. در این مورد ، عفونت یک خطر جزیی است ، اما به شما از قبل توضیح داده می شود که چگونه با دنبال کردن مراقبت های بعد از درمان از بروز این امر جلوگیری کنید.

 

آیا عمل کشیدن چشم دردناک است؟

در زمان کاشت نخ ها زیر پوست ، بی حسی موضعی در ناحیه درمان تجویز می شود بنابراین شما دردی را احساس نخواهید کرد – با این حال ، متوجه چیزی شبیه یک نیش کوچک در اثر تزریق ماده بی حسی احساس کنید.

 

آیا نیاز به مرخصی دارم؟

توصیه می شود یک روز مرخصی داشته باشید اما روز بعد از درمان می توانید به سر کار برگردید. ممکن است کمی تورم و کبودی داشته باشید که بعد از 7 تا 10 روز برطرف می شود و چندان قابل مشاهده نخواهد بود. شما همچنین ممکن است چین خوردگی کوچکی در ناحیه خط رویش موی در محل بخیه داشته باشید که معمولا بعد از چند هفته برطرف می شود و به هیچ وجه قابل مشاهده نخواهد بود.

 

هزینه بالا کشیدن گوشه چشم

از آنجا که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از عمل جراحی لیفت صورت است ، مقرون به صرفه تر است.

جهت کسب اطلاع از هزینه بالا کشیدن گوشه چشم با نخ لطفا به این لینک مراجعه کنید.

 

دکتر خوب برای لیفت شقیقه | بهترین مرکز برای کشیدن گوشه چشم با نخ

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: elements

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا