اندولیفت پیشانی نی نی سایت

اندولیفت پیشانی بهترین روش رفع چین و چروک، لیفت و جوانسازی پیشانی

اندولیفت پیشانی نی نی سایت

اندولیفت پیشانی بهترین روش جوانسازی، رفع چین و چروک و لیفت پیشانی می باشد. به نظر شما زیبایی پیشانی تا چه حد در زیبایی چهره تاثیر دارد؟ زیبایی ایده آل و شکل ایده آل برای پیشانی چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 شکل و کیفیت پوست پیشانی نقش مهمی در کیفیت روابط اجتماعی و روحیه و بهبود خلق و خو دارد. هر چه پوست پیشانی جوانتر باشد، حس بهتری از زندگی خواهیم داشت.

در مطلب حاضر، از صفر تا صد اطلاعات عمومی و تخصصی زیبایی و جوانسازی پیشانی رو به شما می گوییم. بهترین روش براق شدن و جوانسازی پوست پیشانی، اندولیفت پیشانی، رو توضیح می دهیم. نکات و دانستنی های جالبی داریم. لحظاتی با ما همراه باشید.

اندولیفت پیشانی نی نی سایت

زیباترین شکل پیشانی ایده آل چیست؟

اندازه و شکل صورت افراد متفاوت است. مهمترین علت این تفاوت، اختلاف در اندازه و شکل پیشانی می باشد. کوتاهی و بلندی پیشانی نقش مهمی در ایجاد  صورت های متفاوت دارد.
از منظر زیبایی شناسی ظاهری، صورت های بیضی شکل با پیشانی های پهن جزو زیباترین صورت ها می باشند زیرا تناسب خوبی میان گونه ها، فک و پیشانی برقرار است. پیشانی باریک، گونه پهن و چانه کوچک به صورت های الماس شکل تعلق دارند. پیشانی ایده آل با قانون یک سوم مطابقت دارد که در ذیل توضیح می دهیم.

زیبایی پیشانی و قانون یک سوم

قانون “یک سوم” می گوید که برای داشتن یک پیشانی خوش فرم و زیبا، بایستی ارتفاع پیشانی یک سوم  ارتفاع کل صورت باشد. همچنین، ارتفاع پیشانی مساوی با ارتفاع صورت در بخش میانی و پایینی باشد.

تعریف پیشانی بلند و کوتاه و اندازه گیری پیشانی

اگر اندازه ی طولی پیشانی از 70 درصد جمعیت بلندتر باشد، می گویند که این فرد پیشانی بلندی دارد. در مردان، پیشانی بلند 7 سانتی متر است و برای زنان 6 سانتی متر می باشد. جهت اطلاع، اندازه ی نرمال صورت بدین صورت است که ارتفاع صورت بیش از یک و نیم برابر عرض صورت می باشد. فاصله ی متعادل برای بالای بینی تا مرکز لب نیز بیش از یک و نیم برابر فاصله ی مرکز لب تا چانه است (1.618 برابر).

از کجا بدانم اندازه  و شکل پیشانی ام بزرگ یا کوچک است؟
چهار انگشت خود رو در کنار هم به صورت افقی روی پیشانی تان قرار دهید. اگر پیشانی شما فضایی بیشتر از طول این چهار انگشت داشت، پیشانی بزرگتری دارید که با فک و چانه تناسب ندارد. شاید بسیاری از مردم ندانند که می توان با جراحی پیشانی یا اندولیفت پیشانی می توان اندازه ی عرضی و طولی پیشانی رو اصلاح کرد. شما می توانید با تماس با مرکز شریعتی تهران، از دکتر متخصص مجرب مشاوره بگیرید.

اصلاح فرم پیشانی با اندولیفت و تزریق ژل و بوتاکس

جوانسازی پیشانی چیست؟

با افزایش سن، بافت پوست پیشانی تحلیل می رود؛ به مانند ایام جوانی، پوست پیشانی دیگر مملو از مواد جوان کننده مانند کلاژن های پروتئینه، الاستین و اسید هیالورونیک نیست. بافت پوست پیشانی با مشکلاتی مانند چین و چروک، شلی و افتادگی و شلی، و پژمردگی روبرو می شود. به علاوه، همزمان افتادگی ابروها و چین و چروک های دور چشم نیز رخ می دهد. در جوانسازی پوست پیشانی، تمامی این مشکلات رفع می شوند.

اندولیفت بهترین روش جوانسازی و لیفت پیشانی

بستگی به هدف، روش های متفاوتی برای جوانسازی پوست پیشانی وجود دارد. در اینجا، به بهترین روش اصلاح فرم پیشانی و رفع تمامی مشکلات پیری پیشانی می پردازیم.

لیزر اندولیفت چیست؟

اندولیفت جدیدترین روش جوانسازی، لیفت و اصلاح فرم صورت و بدن می باشد. منبع لیزر 1470 نانومتری به دستگاه اندولیفت متصل می باشد. انرژی لیزر از طریق میکروفیبر فوق العاده نازک چند میکرونی (برای مثال، 200 تا 300 میکرون) به زیر پوست در عمقی ترین لایه و به عضلات منتقل می شود. این انرژی اگر به بافت همبند پوست هدایت شود، عملیات لیفت و سفت سازی و کلاژن سازی و رفع چین و چروک ها رو انجام می دهد؛ و اگر به بافت چربی هدایت شود، عملیات آب کردن چربی اضافه و همزمان لیفت وسفت سازی پوست رو اجرا می کند.

اندولیفت پیشانی چیست؟

انرژی لیزر در اندولیفت که به کمک فیبر مخصوصی به زیر پوست می رسد، با آب و چربی تعامل برقرار می کند. اندولیفت لایه های عمقی و سطحی پوست رو از نو بازسازی می کند؛ به این صورت که، با تابش انرژی گرمایی گردش خون در عضله و لایه های زیر پوستی افزایش می یابد. متابولیسم در ماتریس سلولی فعال می شود. عملیات کلاژن سازی، استحکام رشته های الاستین و تولید اسید هیالورونیک حجم دهنده در زیر پوست آغاز می گردد.

فیبرهای نانو 200 تا 300 میکرون برای جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت و 400 تا 600 میکرون  و حتی 1000 میکرون برای پوست بدن کاربرد دارند. بستگی به درجه ی افتادگی یا پیری پوست، پزشک یکی از این فیبرها رو برای شما انتخاب می کنند. فیبر نوری توسط یک کانولا (لوله مخصوص) در محل تقاطع لایه سطحی چربی و عمیق ترین لایه در زیر پوست قرار می گیرد. با حرکت دادن کانولا در زیر پوست به جلو و عقب، عملیات لیفتینگ و سفت سازی پوست شروع می شود.

تعامل اندولیفت با بافت چربی و بافت همبند در پیشانی

شاید برای شما این سوال پیش  بیاید که اندولیفت چگونه می تواند همزمان برای پوست های لاغر و توپر مفید واقع شود؟ به عبارتی، برای یک نفر خاصیت چربی سوزی داشته باشد و برای نفر دیگر بدون چربی سوزی عمل جوانسازی رو انجام دهد؟ پاسخ خیلی ساده است. پرتو لیزر اندولیفت با بافت چربی و بافت همبند (پیوندی) می تواند تعامل برقرار کند؛ در تعامل با بافت چربی، چربی اضافه رو آب می کند. در تعامل با بافت همبند، علائم پیری و چین و چروک های پوست رو برطرف میکند. هر دو تعامل، در نهایت به سفت سازی و رفع چین و چروک های پوست کمک می کنند.

مهمترین مزایای اندولیفت پیشانی

◊ روش غیر جراحی و بدون برش

◊ دقت بسیار بالای لیزر اندولیفت در درمان

◊ ایمن و نتایج فوری و محسوس

◊ ماندگاری بالا و اثرات بلند مدت

◊ جوانسازی و لاغری پوست فقط با یک جلسه

◊ روشی ساده و بدون نیاز به امکانات خاص پزشکی

◊ بدون خونریزی و بدون بیهوشی

◊ امکان ترکیب با روش های جوانسازی دیگر

◊ ریکاوری سریع و بدون دوره نقاهت

رایج ترین کاربردهای اندولیفت

  • سفت سازی پوست صورت و بدن
  • رفع افتادگی و شلی پوست بدن
  • رفع چین و چروک ها
  • کمک به تناسب اندام در رفع چربی های موضعی اضافه
  • زاویه سازی صورت، فک و چانه
  • لاغری بازوها و ساق پاها
  • لاغری شکم و جوانسازی پوست اطراف ناف (periumbilical)
  • جوانسازی پوست دور چشم
  • رفع غبغب
  • لیفت پیشانی و ابروها
  • اصلاح پلک پایین
  • کانتورینگ چهره و بدن
  • جوانسازی زانو، قوزک پا و گلوتئوس (ماهیچه سرینی)

بهترین روش های جوانسازی پیشانی کدامند؟

چندین روش برای جوانسازی و رفع مشکلات پیشانی وجود دارد که بهترین این روش ها اندولیفت می باشد. این روش ها عبارتند از:

  1. جراحی لیفت پیشانی و ابروها
  2. اندولیفت پیشانی، ابروها، پلک بالا و زیر و اطراف چشم
  3. تزریق بوتاکس پیشانی و در صورت لزوم تزریق ژل
  4. تزریق چربی به پیشانی

جراحی کاهش پیشانی چیست؟

جراحی لیفت پیشانی برای اصلاح بلندی بیش از حد پیشانی کاربرد دارد. ریزش موها، ژنتیک و عمل زیبایی ممکن است به بلندی بیش از اندازه ی پیشانی منجر شوند. جراحی پیشانی با لیفت ابروها متفاوت است. جراحی با درد، خونریزی، بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی و برش همراه می باشد. برش از قسمت خط رویش موها در جلوی سر انجام و قسمتی از بافت اضافه ی پیشانی برداشته می شود. با این عمل، شاید ظاهر ابروها تغییر کند اما لزوما لیفت نمی شوند.

جراحی کاهش پیشانی برای چه کسانی مناسب است؟

این نوع جراحی برای افرادی با شرایط ذیل مناسب است:

  • متمایل به پایین آوردن خط رویش موها
  • دارای پیشانی با ارتفاع بلند و متمایل به کوتاه کردن پیشانی
  • دارای موهای ضخیم و نامتناسب با طول پیشانی
  • دارای ابروهای ضخیم یا پایین تر از حد معمول
  • اخیرا پیوند مو انجام داده و متمایل به افزایش خط رویش موها می باشد
  • انجام لیفت ابروها و متمایل به جلو آوردن خط رویش موها

عوارض جراحی پیشانی بلند چیستند؟

  • خونریزی در طی جراحی و پس از جراحی
  • عوارض بیهوشی عمومی از جمله آلرژی
  • عفونت محل برش در پیشانی
  • آسیب به عصب در محل برش پیشانی
  • ریزش و توقف رشد موها در محل برش
  • احساس بی حسی، خارش یا خزیدن چیزی در زیر پوست
  • جای زخم پس از بهبودی
    سود جراحی بیشتر از عوارض آن می باشد. برای جراحی پیشانی تخصص و تجربه ی پزشک اهمیت فراوانی دارد.

چرا اندولیفت بهتر از جراحی لیفت است؟

اندولیفت شبیه به جراحی لیفت عمل می کند اما چرا اندولیفت جایگزین جراحی لیفت معرفی شده؟ مزایا و معایب این دو چیست؟

  • اندولیفت غیر جراحی ست و عوارض جراحی لیفت رو ندارد.
  • حذف چربی اضافه با برش چاقو و خونریزی در جراحی لیفت دردناک است اما اندولیفت درد معناداری ندارد.
  • جراحی لیفت ساعت ها زمان می برد اما اندولیفت یک پروسه ی کوتاه است.
  • جراحی لیفت نیاز به دوره ریکاوری و نقاهت دارد اما اندولیفت خیر.
  • جراحی لیفت برای کاهش وزن از 5 تا 10 کیلو مناسب است اما اندولیفت برای تناسب اندام و لاغری هایی با وسعت و وزن کمتر کاربرد دارد
  • جراحی لیفت برای افراد بزرگسال دهه های 50 تا 70 کاربرد بهتری دارد (افرادی با سنین بالاتر و پیری بیشتر)؛ اندولیفت برای کسانی که از نظر چربی و آب در زیر پوست غنی هستند مناسبتر است.
  • عوارض جراحی لیفت شامل تغییر رنگ پوست، برجای ماندن جای زخم جراحی، خونریزی زیاد و غیره می باشد. در اندولیفت زیر نظر متخصص مجرب، خبری از این عوارض نیست.
  • اندولیفت رو باید سالی یکی دو بار تمدید کنید اما ماندگاری جراحی لیفت چند ساله است.
  • هزینه اندولیفت اصلا ارزان نیست اما گران قیمت آنچنانی هم نیست. یک فرد از قشر متوسط جامعه می تواند هزینه اندولیفت رو پرداخت کند؛ اما هزینه جراحی لیفت بسیار بالاست.

بوتاکس پیشانی برای رفع چین و چروک و جوانسازی

یکی از روش های موقت رفع چین و چروک ها و خطوط عمیق پیشانی بوتاکس می باشد. شاید سوال کنید: “بوتاکس چگونه به جوانسازی پوست پیشانی کمک می کند”؟ پاسخ اینگونه است:

بوتاکس از حرکات اضافه در عضلات پیشانی جلوگیری می کند. برای اینکه عضله حرکت کند، ماده ای به نام استیل کولین ترشح می شود. بوتاکس ترشح این ماده را متوقف می کند. در نتیجه، تا زمان اثر بوتاکس، علائم پیری و پژمردگی پیشانی مانند تنش، خطوط سخت، و چین و چروک ها برطرف می شوند. همزمان، پوست پیشانی باز و براق می شود و با دیدن خود در آینه بسیار حس خوبی خواهید داشت. اگر مایل به کسب اطلاعات مختصر و مفید درباره بوتاکس پیشانی هستید، مقاله زیر رو مشاهده کنید.

پرسش و پاسخ درباره بوتاکس پیشانی و ابرو

تزریق ژل و چربی به پیشانی

فایده ی تزریق ژل یا چربی به پیشانی چیست؟

اگر پیشانی دچار گودی شده باشد، به خصوص در قسمت خط اخم بین ابروها، این مشکل با تزریق چربی یا ژل پرکننده از بین می رود. هزینه تزریق چربی بالاتر از تزریق ژل می باشد و از خود بدن تهیه می شود. برای تزریق ژل پیشانی، بایستی پزشک پیشانی شما رو بررسی کند. مقدار سی سی ژل لازم و نقاط تزریق توسط پزشک تعیین می شود.

همه چیز درباره تزریق چربی و فیلر به پیشانی

سوالات متداول درباره اندولیفت پیشانی

مهمترین سوالات رایج درباره ی اندولیفت، در اینجا اندولیفت پیشانی، رو پاسخ می دهیم. این سوال و جواب ها به شما کمک می کنند تا از نظر انتخاب مرکز، دکتر، هزینه و کسب نتایج عالی حسابی سود کنید.

نتایج اندولیفت کی ظاهر می شود؟

نتیجه ی اندولیفت هر ماه آشکارتر می شود. نتایج کامل پس از شش ماه قابل مشاهده می باشد.

میزان و سرعت تاثیر گذاری اندولیفت بستگی به ژنتیک و وضعیت پوست شما دارد. هر چه قدر بافت زیر پوستی دارای آب و چربی بیشتری باشد، حرکت فیبر نوری لیزر راحتتر و اثر آن بیشتر خواهد بود. در نتیجه، سرعت سفت سازی، لیفتینگ و رفع چین و چروک های پوست بالاتر می رود.

تعداد جلسات لیزر اندولیفت پیشانی

به طور میانگین، سه جلسه با فاصله ی 4 تا 5 ماهه برای تاثیرات مثبت اندولیفت کفایت می کند. تا چند سال بعد نیازی به تمدید ندارید.

عوارض لیزر اندولیفت پیشانی

اگر پزشک متخصص مجرب انتخاب کنید، اندولیفت عوارض خاصی ندارد مگر موقتی و جزئی مانند کبودی و تورم و قرمزی که ظرف سه روز برطرف خواهند شد.

مراقبت های قبل و بعد از اندولیفت پیشانی

مهمترین مراقبت های اندولیفت عبارتند از:

  • عدم مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین جهت پیشگیری از کبودی و تورم  (در مورد قطع دارو با پزشک مشورت نمایید)
  • مصرف داروهای مسکّن و کرم های تجویز شده طبق دستور پزشک
  • پرهیز از مصرف الکل، سیگار، داروهای مخدر و روانگردان حداقل تا سه روز
  • خودداری از آرایش در محل اندولیفت در شبانه روز اول جهت پیشگیری از نفوذ آلودگی به زیر پوست
  • دوری از اشعه های مضر و عدم تماس پوست با شوینده های تحریک آمیز

دکتر متخصص برای اندولیفت پیشانی

اگر مایل به معرفی لیست بهترین متخصص پوست در تهران هستید، تماس با مرکز رسمی زیبایی شریعتی رو پیشنهاد می کنیم. مرکز شریعتی چندین سال است که زیر نظر وزارت بهداشت در زمینه اجرای انواع عمل های زیبایی جراحی و غیر جراحی سابقه دارد. برندهای فیلر و بوتاکس و مزوتراپی و غیره و تمامی محصولات اصل مجوز دار می باشند. پزشک باسابقه، به روز و توانمند حضور دارند. مشاوره رایگان در کلیه ایام هفته، حتی روزهای تعطیل، ارائه می شود. دسترسی به مرکز شریعتی بسیار آسان است.

دکتر متخصص برای اندولیفت جوانسازی پیشانی
مرکز شریعتی تهران با سابقه چندین ساله

شاد و سلامت باشید.

منبع 1

منبع 2

منبع 3

منبع 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا