پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از بهترین روش های جوانسازی است که تاثیر شگفت انگیزی در رفع افتادگی پوست نواحی مختلف بدن دارد. لیفت با نخ عوارض جانبی کمی دارد،‌از نتایج طبیی برخوردار است و می تواند اثر گذاری زیادی داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تاثیر بالا و طبیعی، قیمت مناسب و ماندگاری مطلوب باعث شده تا لیفت با نخ محبوبیت زیادی پیدا کند. از آنجایی که خیلی ها هنوز با این پروسیجر زیبایی و مزیت های آن آشنایی دارند همچنان سوالات بسیاری پیرامون لیفت با نخ وجود دارد که خیلی ها از پاسخ آن بی اطلاعند. از این رو قصد داریم این مقاله را به پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ اختصاص دهیم.

برای آشنایی بیشتر با پروسیجر لیفت صورت با نخ با ما همراه باشید.

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ
پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چیست؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه و جامع در مورد این عمل زیبایی صحبت کنیم باید بگوییم که لیفت صورت با نخ یک روش غیر جراحی است که برای رفع افتادگی پوست صورت و برطرف کردن چین و چروک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زمانیک ه سن بالا می رود رفته رفته روند تولید کلاژن در بدن متوقف شده و عضلات نگهدارنده پوست صورت نیز در اثر عوامل محیطی و نیروی جاذبه کم کم قدرت و توان خود را از دست می دهند. در چنین شرایطی می توانید بدون نیاز به جراحی نخ های مخصوصی را زیر پوست صورت خود قرار دهید که عملا جای عضلات نگهدارنده را گرفته و پوست را دوباره بالا می کشند. همچنین باعث تحریک پوست به تولید کلاژن و جوانسازی طبیعی می شوند.

لیفت صورت با نخ مناسب چه کسانی است؟

مناسب ترین کاندیداهای انجام لیفت صورت با نخ کسانی هستند که علائم پیری روی صورت آنها نمایان شده است. لیفت با نخ مناسب افرادی است که پوست صورت آنها دچار افتادگی و چین و چروک شده است. البته باید دقت داشته باشید که لیفت صورت با نخ جزو درمان های سبک است. به همین خاطر مناسب رفع چین و چروک های عمیق و افتادگی های شدید نیست. بنابراین اگر چروک های پوست صورت شما چندان عمق ندارند و افتادگی پوست هم چندان شدید نیست،‌ می توانید از مزیت های لیفت صورت با نخ استفاده کنید.

در صورت شدید بودن این علائم باید از درمان های جایگزین و شدیدتر دیگری همچون جراحی استفاده کنید.

چه قسمت هایی از پوست را می توان با نخ لیفت کرد؟

شما تقریبا هر ناحیه ای از بدن را می توانید با استفاده از نخ لیفت کنید. نواحی که می توان با استفاده نخ آنها را لیفت کرد نیز تنها به صورت محدود نمی شوند. اما اصولا از این پروسیجر زیبایی برای لیفت و جوانسازی پوست صورت استفاده می شود. طبیعی است که خود صورت هم بخش ها و نواحی مختلفی دارد.

گرچه می توان تمام نواحی صورت را نیز با نخ لیفت کرد،‌اما از این عمل بیشتر برای لیفت گونه ها،‌ابروها،‌اصلاح ناقرینگی ابروها،‌ برطرف کرن افتادگی پوست گردن،‌رفع غبغب و لیفت پیشانی استفاده می شود.

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ
پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

دوام و ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت صورت با نخ یکی از ماندگارترین و بادوام ترین عمل های زیبایی جوانسازی است. گرچه باید بدانید که اثرگذاری آن هرگز دائمی نبوده و هرکس چنین وعده ای به شما داده دروغ می گوید.

مدت ماندگاری اثرات لیفت صورت با نخ به شرایط پوست و بیماریهای پوستی بعد از عمل، جنس نخ های به کار برده شده،‌کیفیت کار پزشک و غیره بستگی دارد. اما به صورت میانگین لیفت صورت با نخ بین ۱.۵ تا ۳ سال ماندگاری دارد و پس از آن باید مجددا ترمیم شود.

علت موقت بودن اثرگذاری لیفت با نخ به خاطر آن است که نخ های به کار رفته در این عمل بافتی طبیعی و سازگار با پوست دارند که پس از مدتی در بافت پوست صورت حل می شوند.

نخ ها چگونه زیر پوست قرارداده می شوند؟

برای قرار دادن نخ های لیفت زیر پوست ابتدا ناحیه ای که چندان قابل مشاهده نیست، مانند خط ابرو یا خط گیجگاهی را برش های کوچکی می دهند تا نخ ها را از طریق این ورودی ها زیر پوست بفرستند. سپس با استفاده از سوزن های تزریقی مخصوصی نخ ها را در سراسر ناحیه مورد نظر می کشند و آنها را زیر پوست قرار می دهند.

بعد از اینکه نخ ها در زیر پوست قرار گرفتند سلول های زیرپوست در اطراف آنها شروع به تولید کلاژن می کنند تا علاوه بر جوانسازی،‌ استقرار آنها در زیر پوست را نیز تحکیم می کنند.

لیفت صورت با نخ چه عوارضی دارد؟

لیفت صورت با نخ یکی از عملهای زیبایی ایمن است و عوارض و خطرات بسیار کمی دارد.‍ عوارض جانبی عمومی این روش اصولا شما قرمزی،‌تورم و سوزش موقتی و کوتاه مدت است. اما اگر به یک مرکز یا پزشک نامعتبر برای لیفت صورت با نخ مراجعه کنید همین درمان ایمن می تواند خطرات و عوارض جدی تری برای شما به همراه داشته باشد.

عوارضی مانند باقی ماندن جای زخم،‌خونریزی،‌ کبودی،‌تغییر رنگ و لک پوستی، مشخص بودن رد نخ ها زیر پوست، تغییر جایگاه نخ ها زیر پوست،‌تاب افتادن نخ ها زیر پوست و تاول از جمله عارضه هایی هستند که در اثر پروسیجر نامناسب و غیر اصولی لیفت با نخ رخ می دهند.

دوره نقاهت لیفت با نخ چقدر طول می کشد؟

اصولا بعد از ۲ تا ۳ ساعت بعد از عمل می توانید به روند عادی زندگی خود بازگردید، اما توصیه می شود حداقل یک تا ۲ روز به صورت کامل استراحت کنید و بعد روند زندگی روزمره و کار خود را آغاز نمایید.

پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ
پرسش و پاسخ لیفت صورت با نخ

جمع بندی

لیفت صورت با نخ یکی از جدیدترین، اثرگذارترین و البته رایج ترین درمان هایی است که برای رفع افتادگی و جوانسازی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت صورت با نخ یکی از به صرفه ترین روش های جوانسازی و لیفت پوست صورت است که عارضه های بسیار کمی دارد و نسبت به هزینه ای که برایش می کنید از ماندگاری مناسبی برخوردار است.

اگر می خواهید بهترین خدمات لیفت صورت با نخ را تجربه کنید حتما به یک مرکز معتبر مانند مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه نمایید تا از ایمنی و اثربخشی عمل اطمینان داشته باشید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا