بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

آشنایی با ویژگی های بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

عمل لیفت صورت با نخ عمل کم خطر و غیرتهاجمی است که در عین سادگی می تواند اثرات فوق العاده ای روی لیفت افتادگی صورت، رفع چین و چروک های سطحی و دادن ظاهری جوان به پوست صورت داشته باشد. اما همه این جذابیت ها قابلیت های فوق العاده تا زمانی واقعا در دسترس شما خواهند بود که به یک مرکز معتبر برای انجام این کار مراجعه کنید. بهترین مرکز لیفت صورت در تهران جایی است که می تواند این خدمات زیبایی را با اطمینان و کیفیت بالا به شما ارائه کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله از گرین تایگر قصد داریم به معرفی ویژگی های بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران بپردازیم و از این رهگذر بیشتر در مورد لیفت صورت با نخ صحبت کنیم.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

ویژگی های بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران ، مرکزی است که میزبان یک متخصص خوب لیفت صورت با نخ باشد. لیفت صورت با نخ تنها اگر توسط یک متخصص خوب و با بهترین مواد و نخ ها انجام شود می تواند نتیجه مطلوبی برای شما داشته باشد.

متاسفانه امروزه خیلی از مراکز نامعتبر و حتی سالن های زیبایی با وعده قیمت ها ارزان افراد ناآگاه را به طرف خود جلب می کنند. اما واقعیت این است که هیچکس از انجام لیفت صورت با نخ در این مراکز نامعتبر نتیجه رضایت بخشی نگرفته است.

اولین ویژگی بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران این است که با اطمینان خاطر آرشیو کارهای قبلی خود را در اختیار شما قرار می دهد. مراکز خوب یک آلبوم کاغذی یا دیجیتالی دارند که با استفاده از آن نتیجه لیفت با نخ هایی که قبلا روی صورت مراجعان قبلی انجام شده اند را به شما نشان می دهند.

با دیدن نمونه کار مرکز زیبایی، حت تر خواهید توانست به آن اعتماد کنید. یادتان باشد که تصمیم به لیفت صورت با نخ یا به صورت کلی هر نوع عمل زیبایی دیگر، تصمیم مهمی است. چراکه با ظاهر و سلامتی شما سروکار دارد.

ویژگی دوم بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران این است که متخصص پوست حاضر در آن دانش، تخصص و تجربه کافی در این کار دارد. علاوه بر اینها، متخصص لیفت صورت با نخ باید علم زیبایی شناسی داشته باشد و بتواند تشخیص دهد بهترین روش لیفت صورت شما با نخ چگونه است. او باید بهترین نقطه برای قرار دادن نخ ها، نوع نخ مناسب شما و تعداد نخ ها را تعیین کند.

علاوه بر این، خیلی از افراد ممکن است به نخ های لیفت صورت حساسیت داشته باشند. بنابراین در بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران، پزشک حتما پیش از شروه پروسیجر از شما در مورد حساسیت هایی که دارید، داروهایی که مصرف می کنید و مشکلات سلامتی احتمالی که به آنها مبتلا هستید سوال می پرسد.

یکی دیگر از ویژگی های مرکز خوب لیفت صورت با نخ در تهران این است که از بهترین و مرغوب ترین نخ ها موجود در بازار، متناسب با شرایط پوستی شما استفاده می کند تا بهترین نتیجه را از پروسیجر بگیرید.

همچنین هزینه ای که بهترین مرکز لیفت صورت با نخ از شما دریافت می کند، نه خیلی ارزان است، و نه خیلی گران. بهترین مراکز زیبایی معمولا متناسب با کیفیت کاری که انجام می دهند، معقول تعرفه های قیمتی را ارائه می کنند.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ درد دارد؟

حال که در مورد بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران صحبت کردیم، وقت آن رسیده که کمی هم در مورد خود این پروسیجر زیبایی صحبت کنیم.

هرچند می توانید در سایر مقالات گرین تایگر اطلاعات کاملی از لیفت صورت با نخ به دست بیاورید.

یکی از رایج ترین سوالاتی که در این زمینه وجود دارد این است که آیا لیفت صورت با نخ درد دارد؟

فرآیند این پروسیجر به این شکل است که پزشک با استفاده از سوزن ها و سرنگ های مخصوصی، نخ های لیفتینگ را زیر پوست ما قرار می دهد. برای انجام این کار او ناچار است پوست صورت را اندکی خراش دهد تا نخ ها به خوبی زیر لایه پوست قرار بگیرند. پس طبیعتا لیفت صورت با نخ باید درد داشته باشد. اما اینطور نیست!

پیش از شروع مرحله قرار دادن نخ ها زیر پوست، پزشک متخصص، پوست صورت شما را با تزریق بی حس می کند. به خاطر همین موضوع در هنگام انجام پروسیجر هیچگونه دردی را تجربه نخواهید کرد.

هرچند بعد از رفع اثرات داروی بی حسی اندکی درد را به مدت 12 تا 48 ساعت تجربه خواهید کرد.  اما اگر در این مدت پوست را ماساژ ندهید و روی ناحیه تحت درمان نخوابید و به آن فشار نیاورید، این درد خفیف بعد از این مدت خود به خود از بین می رود.

البته پزشکان حاضر در بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران معمولا توصیه می کنند که طی یک الی دو روز بعد از پروسیجر از داروهای مسکن عمومی استفاده کنید.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

ماندگاری لیفت صورت با نخ

بهتر است بدانید که لیفت صورت با نخ یک روش دائمی نیست. بعد از مدتی نخ های قرار داده شده زیر پوست جذب شده و اثر لیفتینگ آنها از بین می رود. اما این موضوع با توجه به قیمت به صرفه و منطقی لیفت با نخ و عوارض بسیار کم آن کاملا توجیه پذیر است.

ماندگاری لیفت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله نوع نخ مورد استفاده، تعداد نخ های قرار داده شده زیر پوست، ناحیه تحت درمان، تجربه و تخصص پزشک در قرار دادن صحیح نخ ها زیر پوست، عمق و شدت افتادگی و چروک های صورت. اما به صورت میانگین ماندگاری لیفت صورت با نخ در بدترین و بهترین حالت بین 6 ماه تا 2 سال است. حتی بعضی از افراد هستند که به خاطر مراقبت های مناسب از پوست صورت توانسته اند ماندگاری لیفت با نخ را تا 3 سال هم حفظ کنند.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران
بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

 بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران کجاست

اگر می خواهید بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران را پیدا کنید، کافیست ویژگی هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم را به عنوان معیار در نظر بگیرید و ببینید که مراکز مورد نظر شما از آنها برخوردار هستند یا خیر.

مراکز زیبایی خوب و معتبر زیادی در تهران وجود دارند، اما یکی بهترین و قدیمی ترین این مراکز، مرکز زیبایی شریعتی، واقع در شمال تهران است. این مرکز سابقه ای طولانی در انجام انواع پروسیجر زیبایی داشته و از اولین مراکزی است که خدامت لیفت صورت با نخ را به تهرانی ها معرفی کرد.

 

مطالعات تخصصی

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا