لیفت با نخ شقیقه

لیفت شقیقه با نخ در بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

همه چیز درباره لیفت شقیقه با نخ

به جرات می توان گفت که اکثریت مردم با مزایای جوان کنندگی عمل لیفت صورت آشنا هستند. با این حال ، ممکن است مطلع نباشید که گزینه های درمانی متعددی با کمترین حالت تهاجمی و کاملاً غیر جراحی وجود دارد که می تواند چهره شما را جوان کرده و ظاهری شاداب و جوان به شما بازگرداند. برای مردان و زنان با مشکلاتی خفیف تر ، یا کسانی که آماده نیستند یا نمی توانند زیر تیغ جراحی بروند ، این گزینه های هیجان انگیز یک گزینه فوق العاده برای دستیابی به نتایج خیره کننده به شمار می رود ، ضمن این که با کمترین هزینه و بدون پیامدهای مرتبط با جراحی است. مرجع تخصصی گرین تایگر به لطف حضور متخصصان پوست با تجربه در تهران (محدوده قلهک – شریعتی) ، مفتخر است اعلام کند که پیشرفته ترین و موثرترین روش های زیبایی را ارائه می دهد تا به بیماران در داشتن بهترین شکل ظاهری و احساسی خوب کمک کند. این مطلب در مورد یکی از محبوب ترین درمان های غیر جراحی و مقرون به صرفه ، یعنی لیفت شقیقه با نخ می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نکاتی درباره لیفت صورت با نخ که هیچ پزشکی به شما نمیگه!!!

 

لیفت شقیقه با نخ چگونه است

لیفت با نخ شقیقه
لیفت شقیقه با نخ کاگ

لیفت با نخ PDO که گاهی اوقات به عنوان لیفت غیر جراحی صورت نیز خوانده می شود ، یک تکنیک تخصصی است که شامل استفاده از نخ های ریز برای لیفت کردن ، سفت کردن و حتی حجم دهی به صورت است. لیفت با نخ یک روش فوق العاده برای کاهش شلی ، چروک و افتادگی پوست بدون نیاز به جراحی است.

روش لیفت نخ به دو صورت انجام می شود که در ادامه بیشتر شرح داده ایم.

مورد اول نسبتاً ساده است. پزشک با عبور دادن نخ بخیه های نازک و محلول در زیر پوست ، قادر است پوست شما را محکم به بالا بکشد.

“خارهای” نامرئی و بدون درد به پوست شما چسبیده تا اطمینان حاصل شود که نخ در حالی که نخ کشیده می شود بافت و ماهیچه های زیرین را در بر می گیرد.

به محض این که یک نخ خاردار وارد می شود ، پاسخ شفای بدن شما آغاز می شود. حتی اگر توسط نخ های زیر پوست آسیب نبیند ، بدن شما مواد بخیه را تشخیص داده و تولید کلاژن در ناحیه آسیب دیده را تحریک می کند. کلاژن می تواند شکاف های ایجاد شده در پوست را پر کند و حالت ارتجاعی جوانی را به چهره شما بازگرداند.

بسته به ناحیه مورد نظر و ترجیحات ارائه دهنده شما ، روش لیفت با نخ ممکن است کمی متفاوت باشد. تکنیک اصلی معمولاً یکسان است.

  1. از شما خواسته می شود در اتاقی که عمل شما انجام می شود ، دراز بکشید. الکل و همچنین بی حسی موضعی ، هنگام آماده شدن برای جراحی روی پوست شما اعمال می شود.
  2. یک سوزن یا کانول نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست شما استفاده می شود. قرار دادن نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. پس از قرار دادن نخ ها ، روش درج حذف خواهد شد. شما ممکن است فشار ملایم یا سفت شدن زیر پوست خود را احساس کنید.
  4. ظرف چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن ها ، روش شما کامل می شود و شما آزاد هستید که به خانه بروید.

 

فیلم لیفت شقیقه با نخ

 

عوارض لیفت شقیقه با نخ

لیفت شقیقه با نخ چقدر ماندگاری دارد
لیفت شقیقه با نخ اینستاگرام

لیفت نخ به عنوان یک روش کم خطر در نظر گرفته می شود ، اما عوارض جانبی و خطراتی نیز وجود دارد.

پس از لیفت صورت با نخ ، بروز موارد زیر غیر معمول نیست:

  • کبودی
  • ورم
  • خون ریزی
  • درد جزئی در محل تزریق نخ

15 تا 20 درصد احتمال بروز عوارض از جمله گود افتادگی زیر چشم وجود دارد. عوارض احتمالی جزئی هستند و به راحتی قابل اصلاح هستند.

عوارضی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک به مواد موجود در نخ
  • خونریزی در نتیجه تجمع در پشت پوست شما
  • کبودی یا تو رفتگی قابل مشاهده در جایی که نخ ها درج شده اند
  • مهاجرت یا “حرکت” ناخواسته نخ ها که منجر به ایجاد برآمدگی می شود
  • درد در زیر پوست در نتیجه “محکم” کشیده شدن یا قرار گرفتن ناخوشایند نخ در پوست است
  • عفونت در محل

از بین همه خطرات ناشی از درج نخ ، عفونت آن چیزی است که به بیشترین توجه نیاز دارد. در صورت مشاهده موارد زیر فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ترشحات سبز ، سیاه ، قهوه ای یا قرمز در محل
  • تورم بیش از 48 ساعت
  • سردرد های مداوم
  • تب

 

مدت زمان ریکاوری لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت شقیقه با نخ کاگ
لیفت شقیقه با نخ نی نی سایت

در حالی که ممکن است کمی قرمزی یا کبودی در محل های درج ایجاد شود که می تواند تا چند هفته طول بکشد ، عملاً هیچ گونه خرابی در ارتباط با لیفت نخ وجود ندارد. به محض اینکه بیماران احساس کردند که می توانند به فعالیتهای روزانه خود بازگردند ، ممکن است این کار را انجام دهند. کبودی را می توان با آرایش پنهان کرد تا اعتماد به نفس تان افزایش یابد و پروسیجر تان محتاطانه انجام شود.

 

نتایج لیفت با نخ شقیقه پس از چه مدت زمانی قابل مشاهده خواهد بود؟

لیفت شقیقه با نخ نی نی سایت
عکس لیفت شقیقه با نخ

یکی از هیجان انگیز ترین جنبه های لیفت با نخ این است که نتایج آن فوری است و با گذشت زمان بیشتر نیز می شود. مزایای لیفتینگ به این روش بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود ، در حالی که بیماران از ظاهری شاداب تر و جوان تر برخوردار می شوند ، و با افزایش تولید کلاژن مواجه می شوند ، ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد تا اثر حجم دهندگی آن ظاهر شود.

 

لیفت شقیقه با نخ چقدر ماندگاری دارد

قیمت لیفت شقیقه با نخ
قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

اکثر بیماران می توانند از نتایج لیفت نخ خود تا یک سال یا بیشتر لذت ببرند. اگرچه جراحی لیفت صورت به طور قطع نتایج طولانی تری به همراه دارد ، اما لیفت با نخ ممکن است برای بیمارانی که علاقه ای به وقت گذاشتن و هزینه کردن و سپری کردن دوران ریکاوری مرتبط با جراحی ندارند و یا مردان و زنانی که علائم پیری کمتری دارند ، یک گزینه ایده آل باشد. برخی از اقدامات مفید برای حفظ ماندگاری لیفت شقیقه با نخ تا زمانی که ممکن است عبارتند از:

  • از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید
  • پوست تان را به طور منظم مرطوب نگه دارید
  • مراقبت های معمول و روتین پوست را دنبال کنید
  • به پوست و بدن تان آبرسانی کنید
  • سیگار نکشید
  • از مصرف زیاد الکل خودداری کنید
  • برای اثرگذاری بیشتر انجام سایر روش های زیبایی و ساير درمان هاي غير جراحي مانند تزریق ژل را نیز در نظر بگيريد

 

مقایسه لیفت صورت با نخ با جراحی لیفت صورت

لیفت با نخ نتایج چشمگیری را همانند لیفت صورت برای شما به ارمغان نمی آورد. اگر قصد انجام این روش را دارید ، داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است.

همچنین ، لیفت با نخ دائمی نیست. جراحی لیفت صورت هم نمی تواند روند پیری را به طور کامل متوقف کند ، اما نتایج آن سالها طول می کشد. نتایج ظریف لیفت نخ معمولاً حدود 2 سال طول می کشد.

از سوی دیگر ، خطرات ناشی از جراحی لیفت صورت بسیار بیشتر است. اگر نتایج لیفت صورت را دوست ندارید ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید جز انجام یک عمل تهاجمی دیگر. اما اگر نتیجه لیفت صورت با نخ را دوست ندارید ، می توانید منتظر بمانید تا نخ ها جذب شوند.

اگر متوجه علائم پیری در خط فک یا زیر چشم خود شده اید ، لیفت با نخ یک روش کم خطر است که می توانید آن را در نظر بگیرید.

 

هزینه لیفت شقیقه با نخ | هزینه لیفت با نخ شقیقه

برای ماندگاری بیشتر نتایج ، ممکن است به تزریق پرکننده های پوستی یا سایر روش های درمانی نیاز داشته باشید که قیمت لیفت شقیقه با نخ و زمان بیشتری را می طلبد.

لیفت با نخ نسبت به لیفت صورت هزینه کمتری دارد. شما می توانید بلافاصله پس از اتمام کار به محل کار خود برگردید ، و بهبودی آن حداقل است. قیمت لیفت با نخ شقیقه

 

لیفت صورت با نخ در تهران | بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت با نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: austin-weston

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا