ترد لیفت چیست

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | لیفت صورت با نخ در تهران

حقایقی درباره لیفت با نخ

لیفت با نخ یا ترد لیفت چیست ؟

لیفت با نخ بینی
لیفت با نخ نی نی سایت

لیفت با نخ ، که به آن ترد لیفت (Thread lift) نیز گفته می شود ، یک روش زیبایی است که هدف آن لیفت کردن و شکل دادن به شکل صورت است. در لیفت صورت با نخ از مواد بخیه موقتی و درجه پزشکی برای بخیه زدن پوست شما استفاده می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت صورت با نخ از دهه 1990 وجود داشته است ، اما نوآوری در مواد مورد استفاده در نخ برای لیفت کردن منجر به افزایش محبوبیت این روش زیبایی در سال های اخیر شده است.

 

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است ؟

لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ نی نی سایت

به طور معمول برای لیفت با نخ ، اواخر 30 تا 50 سالگی زمان مناسبی است. فردی که به طور کلی از سلامت کامل برخوردار است و تازه علائم پیری در وی پدیدار شده است ، ممکن است بیشترین تاثیر را از لیفت صورت با نخ ببیند.

کسانی که نمی توانند به دلیل شرایط پزشکی تحت بیهوشی عمومی قرار گیرند و جراحی لیفت صورت برای شان خطر آفرین محسوب می شود ، می توانند لیفت صورت با نخ را به عنوان جایگزین مطمئن تری در نظر بگیرند.

 

هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

لیفت با نخ بینی
لیفت با نخ ابرو

قیمت لیفت صورت با نخ بسته به محل زندگی شما ، میزان تجربه ارائه دهنده تان و تعداد نواحی ای که قرار است تحت درمان مورد نظر قرار گیرد متفاوت خواهد بود.

اما طبق بررسی های به عمل آمده لیفت صورت با نخ معمولاً 40 درصد از هزینه جراحی لیفت صورت را در بر می گیرد. لیفت نخ نیاز به بیهوشی عمومی ندارد ، بنابراین در هزینه ها صرفه جویی می کنید. همچنین نیازی به گرفتن مرخصی از محل کار ندارید. دوره ریکاوری کمترین زمان را دارد. به بیان دیگر حتی می توان آن را در ساعت ناهار انجام دهید.

ممکن است جراح پلاستیک به شما توصیه کند که همزمان از درمان های اضافی یا روش های زیبایی مانند بوتاکس یا تزریق ژل برای افزایش اثرات لیفت نخ استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از هزینه های مربوط به این روش ها مطلع هستید.

بوتاکس بهتر است یا لیفت با نخ

 

کدام نواحی را می توان توسط نخ لیفت کرد؟

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد
ترد لیفت فوری صورت

پیشانی ، فک ، ناحیه زیر چشم و ابرو قسمت هایی از صورت هستند که می توان آنها را برای لیفت صورت با نخ در نظر گرفت. شما می توانید تنها یک ناحیه یا چند ناحیه را همزمان هدف قرار دهید.

برای اطلاع از قیمت لیفت شقیقه با نخ ، لیفت با نخ بینی ، لیفت با نخ پیشانی ، لیفت ابرو با نخ ، لیفت با نخ بینی و سایر نواحی صورت لطفاً اینجا کلیک کنید.

 

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

"<yoastmark

در خصوص این که لیفت با نخ چقدر دوام دارد ، یک مطالعه کوچک در سال 2017 اثبات کرد که اثر اولیه روش لیفت صورت با نخ محکم تر و ساختار یافته تر به نظر می رسد. پس از یک سال ، این اثر با حل شدن بخیه ها کاهش می یابد. با این حال ، یک اثر “جوانسازی” ثانویه بر جای خواهد گذاشت که باقی می ماند و تا 3 سال یا بیشتر ماندگاری دارد.

لیفت با نخ بهتره یا ژل

مطالعه دیگری در سال 2019 نیز حاکی از آن بود که تحقیقات بیشتری برای درک اثرات بلند مدت فیس لیفت با نخ لازم است ، زیرا تکنولوژی و روش های ارائه لیفت صورت با نخ همچنان در حال پیشرفت است.

 

نحوه لیفت صورت با نخ چگونه است | فیلم لیفت با نخ

"عوارض

روش لیفت نخ به دو صورت انجام می شود.

مورد اول نسبتاً ساده است. پزشک با عبور دادن نخ بخیه های نازک و محلول در زیر پوست ، قادر است پوست شما را محکم به بالا بکشد.

“خارهای” نامرئی و بدون درد به پوست شما چسبیده تا اطمینان حاصل شود که نخ در حالی که نخ کشیده می شود بافت و ماهیچه های زیرین را در بر می گیرد.

به محض این که یک نخ خاردار وارد می شود ، پاسخ شفای بدن شما آغاز می شود. حتی اگر توسط نخ های زیر پوست آسیب نبیند ، بدن شما مواد بخیه را تشخیص داده و تولید کلاژن در ناحیه آسیب دیده را تحریک می کند. کلاژن می تواند شکاف های ایجاد شده در پوست را پر کند و حالت ارتجاعی جوانی را به چهره شما بازگرداند.

بسته به ناحیه مورد نظر و ترجیحات ارائه دهنده شما ، روش لیفت صورت با نخ ممکن است کمی متفاوت باشد. تکنیک اصلی معمولاً یکسان است.

  1. از شما خواسته می شود در اتاقی که عمل شما انجام می شود ، دراز بکشید. الکل و همچنین بی حسی موضعی ، هنگام آماده شدن برای جراحی روی پوست شما اعمال می شود.
  2. یک سوزن یا کانول نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست شما استفاده می شود. قرار دادن نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. پس از قرار دادن نخ ها ، روش درج حذف خواهد شد. شما ممکن است فشار ملایم یا سفت شدن زیر پوست خود را احساس کنید.
  4. ظرف چند دقیقه پس از بیرون آوردن سوزن ها ، روش شما کامل می شود و شما آزاد هستید که به خانه بروید.

 

مناطق هدف برای لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ
انواع نخ لیفت صورت

بسیاری از افراد لیفت نخ را برای آن دسته از نواحی صورت انتخاب می کنند که “افتاده” است یا با گذشت زمان استحکام کمتری یافته است. این مناطق عبارتند از:

  • خط فک و ناحیه زیر آن
  • خط ابرو
  • ناحیه زیر چشم
  • پیشانی
  • گونه ها

از لیفت نخ برای لیفت کردن سینه ها ، به ویژه پس از بارداری و کاهش وزن نیز استفاده می شود.

خواندن این مطلب نیز توصیه می شود: میخوای در عرض فقط یکروز لاغر بشی؟!

 

عوارض لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد
لیفت صورت با نخ کاگ

لیفت نخ به عنوان یک روش کم خطر در نظر گرفته می شود ، اما عوارض جانبی و خطراتی نیز وجود دارد.

پس از لیفت صورت با نخ ، بروز موارد زیر غیر معمول نیست:

  • کبودی
  • ورم
  • خون ریزی
  • درد جزئی در محل تزریق نخ

15 تا 20 درصد احتمال بروز عوارض از جمله گود افتادگی زیر چشم وجود دارد. عوارض احتمالی جزئی هستند و به راحتی قابل اصلاح هستند.

عوارضی که باید مراقب آنها باشید عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک به مواد موجود در نخ
  • خونریزی در نتیجه تجمع در پشت پوست شما
  • کبودی یا تو رفتگی قابل مشاهده در جایی که نخ ها درج شده اند
  • مهاجرت یا “حرکت” ناخواسته نخ ها که منجر به ایجاد برآمدگی می شود
  • درد در زیر پوست در نتیجه “محکم” کشیده شدن یا قرار گرفتن ناخوشایند نخ در پوست است
  • عفونت در محل

از بین همه خطرات ناشی از درج نخ ، عفونت آن چیزی است که به بیشترین توجه نیاز دارد. در صورت مشاهده موارد زیر فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

  • ترشحات سبز ، سیاه ، قهوه ای یا قرمز در محل
  • تورم بیش از 48 ساعت
  • سردرد های مداوم
  • تب

 

مراقبت بعد از لیفت با نخ

ریکاوری بعد از یک لیفت صورت با نخ موفقیت آمیز بسیار کوتاه مدت است. اگرچه ممکن است تورم و کبودی قابل مشاهده ای وجود داشته باشد ، اما در صورت تمایل می توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید.

نتایج باید بلافاصله پس از قرارگیری نخ ها آشکار شوند ، اما ممکن است در روزها و هفته های پس از آن بیشتر متوجه اثرش شوید ، زیرا تورم و کبودی فروکش می کند.

پس از لیفت صورت با نخ ، می توانید روال عادی خود را از سر بگیرید. ممکن است ارائه دهنده به شما توصیه کند که صورت خود را به شدت مالش ندهید و از خوابیدن به پهلو در هفته های اولیه پس از این کار اجتناب کنید.

آکادمی جراحان پلاستیک آمریکا توصیه می کند که در چند هفته اول پس از لیفت نخ از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید و سر خود را بالا گرفته و بخوابید تا از آسیب به بافت ها جلوگیری کنید.

همچنین به شما توصیه می شود از سونا و تمرینات ورزشی شدید در هفته اول یا بعد از انجام لیفت نخ اجتناب کنید.

 

لیفت با نخ چقدر دوام دارد

نتایج حاصل از لیفت نخ دائمی نیست. اثرات موفقیت آمیز معمولاً از 1 تا 3 سال طول می کشد. مانند سایر پرکننده های پوستی محلول مانند بوتاکس ، نخ های مورد استفاده در این روش در نهایت توسط بافت زیر پوست شما جذب می شوند.

 

آماده شدن برای انجام لیفت صورت با نخ

پس از مشورت با ارائه دهنده و رزرو نوبت ، ممکن است دستورالعمل هایی مبنی بر باید و نباید ها برای آماده شدن جهت لیفت صورت با نخ به شما داده شود.

بایدها

        • قبل از لیفت ، پزشک خود را از داروهای مصرفی مطلع کنید
        • سعی کنید شب قبل از قرار ملاقات خود استراحت کنید و از عوامل استرس زا دوری کنید
        • از هرگونه عامل التهابی شناخته شده در رژیم غذایی خود دوری کنید

نبایدها

        • شب قبل از بلند کردن نخ ، الکل ننوشید
        • داروهای رقیق کننده خون یا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (مانند ایبوپروفن) را 1 هفته قبل از لیفت نخ مصرف نکنید

 

مقایسه لیفت صورت با نخ با جراحی لیفت صورت

لیفت صورت با نخ نتایج چشمگیری را همانند لیفت صورت برای شما به ارمغان نمی آورد. اگر قصد انجام این روش را دارید ، داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است.

همچنین ، لیفت صورت با نخ دائمی نیست. جراحی لیفت صورت هم نمی تواند روند پیری را به طور کامل متوقف کند ، اما نتایج آن سالها طول می کشد. نتایج ظریف لیفت نخ معمولاً حدود 2 سال طول می کشد.

برای ماندگاری بیشتر نتایج ، ممکن است به تزریق پرکننده های پوستی یا سایر روش های درمانی نیاز داشته باشید که هزینه و زمان بیشتری را می طلبد.

از سوی دیگر ، خطرات ناشی از جراحی لیفت صورت بسیار بیشتر است. اگر نتایج لیفت صورت را دوست ندارید ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید جز انجام یک عمل تهاجمی دیگر. اما اگر نتیجه لیفت صورت با نخ را دوست ندارید ، می توانید منتظر بمانید تا نخ ها جذب شوند.

لیفت صورت با نخ نسبت به لیفت صورت هزینه کمتری دارد. شما می توانید بلافاصله پس از اتمام کار به محل کار خود برگردید ، و بهبودی آن حداقل است.

اگر متوجه علائم پیری در خط فک یا زیر چشم خود شده اید ، لیفت صورت با نخ یک روش کم خطر است که می توانید آن را در نظر بگیرید.

 

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | لیفت صورت با نخ در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: healthline

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا