عوارض نخ کلاژن

8 عوارض احتمالی لیفت با نخ و نحوه مدیریت آنها

عوارض لیفت با نخ

در سال های اخیر ، متد لیفت با نخ به طور پیوسته در بین پزشکان و بیماران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این روش به دلیل کم خطر بودن و حداقل تهاجمی بودن ، به یکی از پر طرفدار ترین روش های غیر جراحی تبدیل شده است. با این حال ، در لیفت با نخ نیز مانند هر فرایند زیبایی دیگر ، کم خطر بودن صرفا به معنای بی خطر بودن نیست. از اینرو در این مطلب قصد داریم در خصوص عوارض لیفت با نخ و نحوه مدیریت آنها برای تان شرح دهیم؛ اما پیش از آن به برخی از مزایای آن اشاره داریم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مزایای لیفت با نخ

عوارض ليفت ابرو با نخ
عوارض نخ کلاژن

همه به خوبی می دانند که لیفت با نخ به دلیل اثرات لیفت کنندگی برتر و همچنین توانایی آن در تقویت و تحریک سنتز و تولید کلاژن بیشتر حتی پس از جذب تدریجی نخ ها در زیر پوست ، از همان ابتدای زمان معرفی تا کنون اهمیت برجسته ای در زمینه پزشکی پیدا کرده است. از زمان معطلی اندک تا حصول نتایج فوری و طبیعی تر (در مقایسه با پرکننده ها) گرفته ، عوامل متعددی وجود دارد که باعث می شود لیفت با نخ برای افرادی که به دنبال روش های غیر جراحی هستند ، گزینه ای جذاب باشد.

در ادامه به بررسی عوارض لیفت صورت با نخ می پردازیم.

عوارض لیفت بینی با نخ چیست

عوارض لیفت با نخ کاگ

لیفت با نخ نی نی سایت
عوارض لیفت صورت با نخ نی نی سایت

لیفت با نخ یک روش کاملاً ایمن و ثابت شده است. با وجود این ، درست مانند هر روش پزشکی دیگر ، امکان بروز عوارض و خطرات همیشه وجود دارد.

8 تا از مهمترین عوارض لیفت نخ صورت عبارتند از:

  1. درد و ناراحتی: یکی از شایع ترین شکایات و عوارض گزارش شده ناراحتی و درد است. در حالی که لیفت با نخ حداقل تهاجمی است ، اما کاملاً بدون درد نیست.
  2. کبودی ، تورم و سوزش: اگرچه امروزه یکی از روش های کم تهاجمی موجود ، لیفت با نخ است اما برخی اوقات بیماران کبودی ، تورم و سوزش بعد از عمل را تجربه می کنند. اگر شایع ترین عارضه گزارش شده هم نباشد ، اما همچنان یکی از عوارض اصلی به شمار می رود. با این وجود ، اکثر بررسی ها و مطالعات ، ناراحتی ، درد ، کبودی ، تورم و سوزش را به عنوان عارضه تعریف نمی کنند.
  3. نارضایتی بیمار: مشابه طبقه بندی در مورد ناراحتی ، درد ، کبودی ، تورم و سوزش ، برخی از مطالعات نارضایتی بیمار را به عنوان یک عارضه تعریف نمی کنند ، زیرا این امر اغلب به اختلاف بین انتظارات بیماران و نتایج واقعی نسبت داده می شود.
  4. هماتوم: در موارد نادر ، ممکن است بیماران دچار هماتوم شوند. این عارضه هنگامی رخ می دهد که یک پزشک در حین کاشت نخ ها به طور تصادفی به دیواره رگ خونی آسیب وارد کرده یا آسیب می رساند و باعث نشت خون در ناحیه اطراف کاشت می شود. در موارد بسیار نادر ، در صورت آسیب به عصب عمقی صورت در حین عمل ، بی حرکتی دائمی ایجاد می شود. موارد هماتوم و بی حرکتی دائمی نادر و دور از ذهن هستند ، اما امری غیر ممکن نیستند.
  5. عفونت: یکی دیگر از عوارض احتمالی ناشی از انجام لیفت با نخ ، عفونت است. علیرغم این که غیر معمول است ، اما عفونت مرتبط با این روش می تواند رخ دهد.
  6. عدم تقارن صورت: عدم تقارن صورت یکی دیگر از عوارض احتمالی است که می تواند ناشی از انجام لیفت با نخ باشد. عدم تقارن صورت می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند استفاده از مواد بی حسی ، عدم تقارن ذاتی صورت و یا لیفت نامناسب در یک طرف باشد.
  7. بیرون زدگی ، بیرون ریختن و مهاجرت نخ ها: بیرون زدگی ، بیرون زدگی و مهاجرت نخ ها ، در صورت بروز ، اغلب به دلیل ضعیف بودن تارهای نخ یا زمانی که یک نخ درج شده روی ناحیه ای دیگر را پوشش می دهد ، می باشد.
  8. فرورفتگی و بد شکلی: فرورفتگی و بد شکلی می تواند در بیمار ، بعد از لیفت رخ دهد. یکی از شایع ترین مناطق بروز این پیامد در بافت زیر جلدی گونه و یا در نواحی زاویه ای دهان است که ممکن است حالت یا حرکات بیش از حد صورت در آنها بیشتر رخ دهد.

عوارض لیفت با نخ بینی عوارض ليفت ابرو با نخ

نحوه مدیریت عوارض لیفت با نخ خاردار

عوارض لیفت با نخ کاگ
لیفت با نخ نی نی سایت

در هر روش پزشکی ممکن است عوارض ایجاد شود. بنابراین ، مهم است که یک پزشک مجهز به تکنیک ها ، مهارت ها ، دانش و توانایی مناسب برای مدیریت آنها در صورت بروز باشد.

  1. ناراحتی و درد: مانند هر عمل زیبایی و زیبایی ، حداقل ناراحتی و درد قابل انتظار است. در صورت لزوم با اعمال یا تجویز بی حسی موضعی از سوی پزشک می توان این امر را به حداقل رساند و مدیریت کرد.
  2. کبودی ، تورم و سوزش: در حالی که اغلب به عنوان یک عارضه تعریف نمی شود ، کبودی ، اما تورم و سوزش ناشی از لیفت با نخ معمولاً در مدت 1 تا 2 هفته کاهش می یابد. توصیه می شود که ناحیه آسیب دیده را یخ مالی کنید و از انجام این موارد بعد از لیفت اجتناب کنید: حرکات بیش از حد صورت ، خوابیدن روی صورت ، اصلاح ، استفاده از پاک کننده های قوی ، تمرینات ورزشی شدید و همچنین ماساژ دادن یا مالیدن ناحیه آسیب دیده.
  3. نارضایتی بیمار: نارضایتی بیمار اغلب به عنوان یک عارضه در نظر گرفته نمی شود. با این حال ، اگر بیشتر هم نباشد ، به همان اندازه مهم است که بیماران با رضایت به خانه بروند. مدیریت رضایت بیمار بسیار مهم است و از همان لحظه ای شروع می شود که بیمار وارد می شود. ضروری است که پزشک در طول مشاوره انتظارات واقع بینانه بیمار را بشنود ، به او کمک کند تا محدودیت های لیفت با نخ را درک کند.
  4. هماتوم: در موارد نادر ، هماتوم در بیماران رخ می دهد ، توصیه می شود 20 میلی گرم Kenalog در همان روز استفاده شود.
  5. عفونت: بهترین روش توصیه شده برای درمان عفونت هایی که ممکن است رخ دهد ، مصرف کلفکس (یا هر آنتی بیوتیک) به مدت 5 روز است.
  6. عدم تقارن صورت: از آنجا که عدم تقارن صورت می تواند ناشی از عوامل مختلفی مانند استفاده از ماده بی حسی ، عدم تقارن ذاتی صورت و یا لیفت ناکافی در یک طرف باشد ، بنابراین مقدار مصرف ماده بی حسی بسیار مهم است. این اطمینان را به شما می دهیم که این عارضه موقتی است. اگر به هر دلیلی این اتفاق رخ دهد ، این وظیفه پزشک است که در اسرع وقت آن را اصلاح کند.
  7. بیرون زدگی ، بیرون ریختن و مهاجرت نخ ها: بیرون زدگی ، بیرون زدگی و مهاجرت نخ ها را می توان با تزریق پرکننده هایی مانند اسید هیالورونیک (HA) در لایه سطحی که بخیه در آن مشاهده می شود ، برطرف کرد. کشیدن نخ ها به ندرت ضروری است ، اما یک گزینه به شمار می رود.
  8. فرورفتگی و بد شکلی: مدیریت بد شکلی ها شاید پیچیده ترین مورد باشد. بنابراین ، پیشگیری از تصحیح مهمتر است. این مورد کاملا با تخصص پزشک مربوطه و قرار دادن نخ ها در یک لایه کمی عمیق تر در ارتباط است. در برخی موارد ، ممکن است برای رفع این عارضه به تزریق پرکننده های اسید هیالورونیک یا کاشت نخ بیشتر نیاز باشد. برای موارد بسیار نادر و شدید ، حذف نخ ها پیشنهاد می شود.

عوارض لیفت شقیقه با نخ – عوارض لیفت چشم با نخ

علیرغم همه عوارض احتمالی بالا که می تواند ناشی از لیفت نخ باشد ، اجماع عمومی این است که روش لیفت با نخ یکی از پیشرفته ترین ، کم تهاجم ترین و ایمن ترین روش های غیر جراحی است. با درک علت ، عوارض و روش های مناسب برای مدیریت عوارض احتمالی مختلف ، می توانید با خیالی راحت بهترین نتایج را انتظار داشته باشید.

امیدواریم از مقاله لذت برده باشید! منتظر پست های بعدی ما در مورد تکنیک ها و اطلاعات بیشتر مربوط به لیفت با نخ باشید!

 

بهترین دکتر برای لیفت با نخ در تهران | بهترین کلینیک لیفت با نخ تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: ifaas.co

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا