انواع نخ لیفتینگ صورت

سه تا از بهترین انواع مختلف نخ های لیفت PDO

انواع نخ لیفت صورت

انواع نخ لیفت صورت را می شناسید؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا با مشکلاتی چون افتادگی ابروها ، آویزان شدن پوست فک یا عمیق شدن خطوط دست و پنجه نرم می کنید؟ به شما نوید می دهیم که دیگر نیازی نیست بابت این مشکلات پیش پا افتاده ناراحت باشید.

 

یکی از بهترین و جدیدترین راه حل ها برای رفع پیری پوست کاشت نخ PDO است. درمان با نخ پلی دیکسانون (PDO) یک روش زیبایی رو به رشد است که در آن پوست با استفاده از القای تولید کلاژن ، بافت های شل و افتاده پوست را سفت و کشیده می سازد.

در مراکز زیبایی اراده دهنده خدمات کاشت نخ معمولا از چندین نوع نخ PDO مختلف استفاده می شود. به تناسب همین موضوع ، ما در این مطلب از وبسایت گرین تایگر درباره انواع نخ لیفت صورت توضیحاتی ارائه کرده ایم.

انواع نخ لیفت : نخ مونو (Mono Threads)

نخ های مونو یکی از انواع نخ لیفتینگ صورت به شمار می روند. این نخ ها صاف و بدون خار بوده و همین امر به آن ماهیت حداقل تهاجمی بخشیده است. در بسیاری از مواقع ، نخ های مونو به صورت مشبک به پوست وارد می شوند تا حداکثر اثرات سفت کننده را حاصل کنند.

انواع نخ لیفت : نخ مونو
انواع نخ لیفت : نخ مونو

نخ ها پس از ورود به پوست ، سنتز کلاژن را به منظور سفت شدن تدریجی و اثر جوانسازی پوست فعال می کنند. در حالی که نخ های مونو پوست را سفت می کنند ، اما به طور قابل توجهی آن را لیفت نمی کنند. اغلب از نخ مونو زیر چشم استفاده می شود.

 

از این روش های سفت کننده پوست می توان برای جوانسازی و رفع افتادگی گردن ، خطوط پیشانی و چین و چروک صورت با افزایش تولید کلاژن بیشتر استفاده کرد. این نخ ها همچنین می توانند به گونه ها حجم اضافه ببخشند. به طور متوسط برای هر ناحیه درمانی ​​10 تا 30 نخ جوانساز مونو در هر فرد استفاده می شود.

اگر مایل به درمان چین و چروک بدون جراحی هستید که مزایای سفت شدن و لیفت کردن جراحی را نیز دارا باشد ، می توان درمان با نخ های مونو را با نخ های کاگ که در ادامه شرح خواهی داد ، ترکیب کرد.

انواع نخ لیفت : نخ کاگ (Cog Threads)

یکی از انواع نخ های لیفت ، نخ کاگ محسوب می شود. نخ های کاگ مشابه نخ های مونو هستند با این تفاوت که دارای خارهایی هستند که به قسمت زیرین پوست متصل می شوند. این خار ها از ساختار پوست حمایت بیشتری می کنند تا بافت افتاده را لیفت کند. این نخ ها به طور موثر باعث ترغیب تولید کلاژن در اطراف محلی که نخ ها کاشته شده اند ، می شود.

انواع نخ لیفت : نخ کاگ

نخ های کاگ را می توان به تنهایی یا در ترکیب با نخ های مونو برای تعلیق مکانیکی ساختارهای بافتی پوست که ظاهری محکم و صاف دارند ، استفاده کرد. این نوع نخ ها اغلب برای ایجاد صورتی لاغرتر با لیفت کردن افتادگی پوست در خط فک استفاده می شود. نخ های کاگ علاوه بر اینکه موجب لیفت و کشیدن ناحیه فک می شوند ، به عنوان انواع نخ لیفت ابرو و انواع نخ لیفت بینی نیز در نظر گرفته می شوند.

انواع نخ لیفت : نخ اسکرو (Screw Threads)

یکی دیگر از انواع نخ برای لیفت صورت ، نخ اسکرو است. اگر به دنبال افزایش حجم بیشتر به ناحیه صورت خود هستید ، نخ های اسکرو یا پیچ دار گزینه ای عالی محسوب می شوند. نخ های اسکرو یا پیچ دار دارای یک یا دو نخ هستند که در دو سر سوزن وارد شده اند تا نتایج را تقویت کنند.

برای داشتن صورتی به شکل V ، نخ های پیچ دار به عقب برگرداندن نواحی فرورفته کمک می کنند و چهره را بدون نیاز به جراحی ، لیفت می کنند. هنگامی که دو نخ به هم متصل می شوند ، این روش به عنوان “مولتی اسکرو یا چند پیچ” شناخته می شود.

انواع نخ لیفت : نخ اسکرو

مزایای لیفت با نخ

کاشت نخ pdo
انواع نخ pdo

بسیاری از مردم آرزوی داشتن صورتی V شکل بدون نیاز به جراحی را دارند اما بدون کمک پزشک متخصص پوست نمی توانند به آن برسند. انواع نخ لیفت صورت PDO قادرند بافت های فرسوده را بدون نیاز به روش های تهاجمی مانند جراحی مستحکم ، لیفت و پشتیبانی کنند. کاشت نخ pdo بسته به مناطقی که باید درمان شوند ، حدود یک ساعت یا بیشتر طول می کشد. ماندگاری اثر لیفت با نخ های PDO معمولاً بین 18 تا 24 ماه به طول می انجامد.

اگر نگران افتادگی خفیف صورت هستید ، نخ های PDO ممکن است به شما در رسیدن به ظاهری جوان تر کمک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف نخ های PDO ، به این صفحه مراجعه کنید.

نکته !!!

از نخ ليفت تورنادو (Tornado) در مناطقی که به حجم بیشتری مورد نیاز است مانند خط لبخند ، چین های لب و غیره استفاده می شود. در کنار آن ، نخ های مونو به عنوان حمایت کننده از بافت استفاده می شود. نخ های کاگ در بلند کردن به اندازه کافی موثر نیستند زیرا با گذشت زمان جذب می شوند ، بهتر است که اثر لیفت با نخ کاگ را با شبکه ای از نخ های مونو افزایش دهید ، زیرا القاء کلاژن بیشتر در طول زمان به لیفت بهتر منتهی می شود.

بهترین دکتر برای لیفت با نخ در تهران | بهترین کلینیک لیفت با نخ تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

سوالات رایج لیفت صورت با نخ

ممکن است بعد از خواندن این متن، سوالات زیادی در رابطه با لیفت صورت با نخ برایتان به وجود آمده باشد. در ادامه می خواهیم به برخی از مهم ترین سوالات شما پاسخ بدهیم. اسکرول کنید:

  • کدام نوع نخ برای پوست من بهتره؟

هر کدام از نخ های صورت، مزیت های خاص خود را دارند. قبل از هر چیزی باید بدانید که برخی از نخ ها خواص پر کنندگی دارند و برخی لیفت می کنند. هدف شما چیست؟ آیا می خواهید صورت پُرتری داشته باشید یا می خواهید پوست خودتان را لیفت کنید؟

به طور کلی، توصیه ی ما این است که به پیشنهاد پزشک زیبایی خود عمل کنید.

  • کدام نخ خاردار است؟

نخ کاگ و pdo دو تا از بهترین نخ های خاردار موجود در بازار هستند که با چسبیدن به بافت پوست، می توانند آن را بالا بکشند. بنابراین برای لیفت صورت بهترین گزینه به حساب می آیند.

  • آیا لیفت صورت با نخ درد دارد؟

خیر! این درمان هیچ دردی ندارد چرا که قبل از هر چیزی، بی حسی موضعی به پوست زده می شود. همچنین سوزن هایی که در این پروسیجر به کار می روند، بسیار ظریف و نازک هستند و اساسا دردی ایجاد نمی کنند!

  • برای زاویه سازی نخ بهتره یا فیلر؟

معمولا از نخ های جذب شونده برای لیفت غبغب استفاده می شود و کاربرد خاصی در زاویه سازی ندارند. بنابراین توصیه ی ما این است که تزریق فیلر را امتحان کنید که نتایج بهتر و ماندگارتری خواهد داشت.

  • لیفت بینی با کدام نخ بهتره؟

تقریبا تمام نخ هایی که در این مقاله معرفی کردیم، می توانند برای لیفت بینی استفاده شوند اما توصیه می کنیم که حتما نظر پزشک خودتان را اجرا کنید.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که انواع نخ لیفت صورت بسیار گسترده هستند. پزشک زیبایی بسته به نیاز پوستتان؛ یکی از آن ها را انتخاب می کند.

در آخر دوست داریم که به شما مژده ای بدهیم:

مرکز زیبایی شریعتی، تخفیف های جالب توجهی برای لیفت با نخ عرضه می کند. همین امروز تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری دریافت نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

ویرایش: ناصری

منبع: cutislaserclinics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا