ماندگاری لیفت با نخ

ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟

ماندگاری لیفت با نخ

جوانسازی ناحیه صورت و اطراف صورت یکی از اصلی ترین خدماتی است که در بهترین مراکز زیبایی به شما ارائه می شود. در بین تمام روش های انجام این کار، لیفت صورت با نخ یکی از بهترین روش ها است. اما ماندگاری لیفت با نخ چقدر است؟ در این مقاله از گرین تایگر به این موضوع می پردازیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیفت صورت با نخ

روش های متعددی برای جوانسازی پوست صورت وجود دارند. بوتاکس، تزریق چربی، تزریق فیلر و غیره. اما یکی از بهترین و جدیدترین روش ها در این زمینه، لیفت کردن صورت با نخ است. در حالیکه سایر روش های جوانسازی بیشتر با هدف پر کردن چین و چروک های عمیق و سطحی صورت انجام می پذیرند، لیفت با نخ با هدف لیفت کردن یا بالا کشیدن پوست صورت انجام می شود.

ماندگاری لیفت با نخ
ماندگاری لیفت با نخ

واقعیت این است که با بالا رفتن سن پوست کم کم حالت کشسانی و استحکام اولیه خود را از دست داده و دچار افتادگی می شود. در چنین شرایطی کار گذاشتن نخ های مخصوص و طبیعی در زیر لایه های پوستی باعث بالا نگه داشتن پوست شده و از افتادگی آن جلوگیری می کند.

مزایای لیفت صورت با نخ

  • از بین بردن افتادگی پوست صورت و جوانسازی
  • کمک به رفع جای چین و چروک های سطحی
  • بدون نیاز به جراحی
  • نتیجه طبیعی
  • استفاده از مواد و متریال طبیعی و جذب شونده که عوارض و خطر برای پوست ندارند
  • تحریک پوست صورت به تولید کلاژن، که یک ماده جوانسازی طبیعی است و باعث رفع چین و چروک ها و لکه های پوستی می شود
  • هزینه معقول
  • تنوع در محل های مورد انجام (بینی، گونه، گردن، پلک و …)

عوارض لیفت با نخ

لیفت با نخ عوارض جانبی زیادی ندارد و احتمال بروز آنها هم بسیار کم و نادر است. اما به هر صورت عوارض احتمالی این پروسیجر عبارتند از:

  • کبودی ناحیه عمل
  • خونریزی کوتاه یا طولانی مدت
  • احتمال حساسیت پوست و واکنش نشان دادن به نخ
  • عدم تقارن
  • جابجا شدن نخ در زیر پوست بعد از عمل
  • بی حسی پوست

تا زمانی که به یک مرکز خوب و پزشک ماهر برای انجام این کار مراجعه کنید، می توانید خیالی آسوده از عوارض جانبی احتمالی آن داشته باشید.

ماندگاری لیفت با نخ
ماندگاری لیفت با نخ

میزان ماندگاری لیفت با نخ

یکی از مزیت های اصلی لیفت صورت با نخ، نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست، ماندگاری آن است. ابتدا باید این نکته را بدانید که لیفت صورت با نخ اثر دائمی و همیشگی ندارد. این یعنی بعد از مدتی باید آن را مجددا انجام دهید. البته این اتفاق منحصر به لیفت نیست و سایر روش های جوانسازی هم اینگونه اند.

به خاطر اینکه روند پیری پوست یک روند توقف ناپذیر است و هر چندوقت یکبار ناچار خواهید بود که عمل های جوانسازی را تکرار کنید.

با این وجود مانگاری لیفت نخ نسبت به سایر روش ها بیشتر است. در حالی که پروسیجرهایی همچون بوتاکس و تزریق فیلر یا چربی حداکثر 4 تا 6 ماه دوام می آورند، لیفت با نخ می تواند تا 12 الی 18 ماه دوام داشته باشد. یعنی دو تا سه برابر روش های دیگر.

اما باید دقت داشته باشید که این زمان می تواند برای افراد مختلف و در شرایط مختلف تغییر کند. عوامل اثرگذار زیادی هستند که مدت زمان ماندگاری لیفت با نخ را مشخص می کنند.

عوامل تأثیرگذار بر روی ماندگی لیفت با نخ

همانطور که اشاره کردیم عوام مختلفی می توانند روی ماندگاری لیفت با نخ اثرگذار باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

سن

زمانیکه سن شما بالا می رود، رفته رفته پوست صورت شما استحکام و حالت کشسانی خود را از دست می دهد. این موضوع به خاطر آن است که با بالا رفتن سن، کم کم تولید کلاژن به صورت مداوم در بدن متوقف می شود و این ماده تنها در شرایطی ترشح می شود که پوست دچار آسیب شده باشد و نیاز به ترمیم داشته باشد.

درنتیجه بافت های همبند و عضلات نگهداری زیرپوستی شل شده و پوست صورت حالت پیر و افتاده پیدا می کند. علاوه بر اینکه چین و چروک ها نیز رفته رفته خودشان را نشان می دهند.

زمانی که صورت خود را با نخ لیفت می کنید عملا در حال تقویت عضلات نگهدارنده پوست هستید. نخ هایی که زیر پوست شما قرار داده می شوند کار همین عضلات را انجام داده و پوست شما را بالا می کشند تا حالت صاف و شاداب جوانی را دوباره به دست بیاورد.

ماندگاری لیفت با نخ
ماندگاری لیفت با نخ

بنابراین طبیعی است که هرچقدر سن فرد بالاتر باشد، عضلات زیرپوستی اش ضعیف تر بوده و پوست افتاده تر است. از طرف دیگر نخ های نگهدارنده پوست به دلیل بافت طبیعی که دارند جذب شونده هستند و بعد از مدتی جذب پوست صورت می شوند. در نتیجه هرچقدر سن شما در هنگام لیفت با نخ بالاتر باشد، ماندگاری این پروسیجر کوتاه تر خواهد بود. در حالیکه ماندگاری لیفت با نخ در افرادی که سن پایین تری دارند بیشتر است.

شرایط پوست

شرایط خود پوست فرد هم نقش به سزایی در ماندگاری لیفت با نخ دارد. هرچقدر خاصیت کشسانی یا الاستیسیته پوست فرد بیشتر باشد، یعنی عضلات نگهدارنده زیر پوستی قوی تری دارد. از این رو فشار زیادی به نخ های لیفت کننده وارد نشده و عمر و ماندگاری آنها بالاتر می رود.

همچنین داشتن پوست های خشک و شکننده دارند نیز موجب کاهش ماندگاری لیفت با نخ می شود. در حالیکه اگر چربی های زیرپوست صورت زیاد باشند، ماندگاری لیفت با نخ بالاتر می رود. اصولا داشتن چربی زیر پوستی به معنای بالا بودن خاصیت کشسانی پوست است که باعث می شود لیفت صورت با نخ اثرگذارتر باشد.

تعداد نخ مورد استفاده برای لیفت

تعداد نخ هایی که در این پروسیجر زیبایی زیر پوست صورت قرار داده می شوند بسته به شرایط پوست شما، نیاز شما و مهارت پزشک دارد. طبیعی است که هرچقدر تعداد نخ ها قرار گرفته زیر پوست بیشتر باشد فشار کمتری به آنها وارد شده و استحکام و ماندگاری بیشتری دارند.

جنس نخ

نخ هایی که برای لیفت صورت استفاده می شوند از جنس پلی دیوکسانون (PDO) هستند که یک نوع ماده پلیمری است. خاصیت این نخ ها در این است که برای بدن ضرری ندارند و بعد از مدتی داخل بافت پوست جذب می شوند.

عموما پروسیجر زیبایی لیفت صورت را با نخ های ساده انجام می دهند. اما به تازگی نخ های جدیدی موسوم به نخ های خاردار هم وارد بازار شده اند که اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند. خارهای این نوع نخ های جدید باعث می شود تا پوست به صورت مداوم برای تولید کلاژن تحریک شود و خودش هم در کار جوانسازی صورت دخیل شود.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

مهارت پزشک

مهم نیست که پروسجیر جوانسازی لیفت با نخ چقدر مفید و موثر است. یا اینکه چه مزیت هایی دارد و چقدر ماندگاری دارد. تا زمانی که به یک پزشک ماهر و خوب برای انجام این فرآیند زیبایی مراجعه نکنید، رنگ هیچکدام از این مزیت ها را نخواهید دید. فرآیند لیفت صورت با نخ، پروسیجری است که به دقت، ظرافت و مهارت بالایی نیاز دارد. بنابراین اگر یک پزشک قابل اطمینان و باتجربه آن را برای شما انجام ندهد، هیچ نتیجه ای از آن نخواهید گرفت.

توصیه ما این است که برای لیفت صورت با نخ حتما به یک مرکز زیبایی معتبر مراجعه کنید. چراکه بهترین پزشکان زیبایی در مراکز معتبر و خوب فعالیت می کنند.

بهترین مرکز زیبایی تهران

برای انتخاب درست یک مرکز باید پارامترهای مختلفی را در نظر بگیرید. از جمله سابقه کار، تعرفه های قیمتی، موادی که برای کار از آن استفاده می کنند و غیره. مراکز زیادی در تهران کار لیفت صورت با نخ را انجام می دهند اما همه آنها از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

شما می توانید برای لیفت کردن صورت با نخ به مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه کنید. این مرکز یکی از باسابقه ترین مراکز زیبایی حاضر در تهران است که با تضمین کیفیت، استفاده از بهترین مواد اولیه، پزشکان زیبایی ممتاز کشور و البته تعرفه های معقول و منطقی کار لیفت با نخ را برای شما انجام می دهد.

لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا