مزونیدلینگ چیست

مزونیدلینگ بهترین روش برای درمان چین و چروک

مزونیدلینگ بهترین روش برای درمان چین و چروک

مزونیدلینگ بهترین درمان چین و چروک پوست صورت

مزونیدلینگ چیست ؟

مزونیدلینگ که همچنین تحت عنوان نیدلینگ پوست یا درمان القای کلاژن نیز شناخته می شود، یک درمان نوآورانه جدید است که تمام مزایای درمان پیشرفته میکرونیدلینگ با افزوده شدن سرم های مزو فرموله شده ویژه ای که برای نتایج بهتر به عمق پوست تزریق می شود را دو چندان می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

کلمه مزونیدلینگ (Meso-Needling) از ترکیب دو کلمه مزو و نیدلینگ تشکیل شده است. همین موضوع نشان می‌ دهد که این روش یکی از روش‌ های ترکیبی برای جوانسازی پوست و مو است. مزونیدلینگ ترکیبی از روش‌ های مزوتراپی و میکرونیدلینگ است که هر دو از روش‌ های متداول پزشکی در حوزه پوست و مو هستند. در مزونیدلینگ مو کوکتل‌ های مزوتراپی از طریق سوزن‌ های میکرونیدلینگ وارد پوست می‌ شوند و با نفوذ به بافت‌ های آسیب‌ دیده آنها را درمان می‌ کنند.

استفاده از مزونیدلینگ برای پوست باعث تسریع روند تولید کلاژن در پوست می‌ شود. این موضوع انعطاف‌ پذیری و خاصیت ارتجاعی پوست را ارتقا داده و باعث رفع چین و چروک‌ ها و جوانسازی پوست می‌ شود. بنابراین می‌ توان گفت که مزونیدلینگ یکی از روش‌ های پیشرفته برای درمان چین و چروک، پیری پوست و آسیب‌ های آن است.

هر مزوسرم شامل طیف منحصر به فرد و فرموله شده ای از مواد فعال است که موجب ترمیم سلولی در لایه ترانس درمال می شود و نتایج شگفت انگیز القا کننده کلاژن، ضد پیری و روشن کنندگی پوست را ارائه می دهد! مزونیدلینگ می تواند طیف وسیعی از نگرانی های هدفمند پوست از جمله تیرگی، پیری، جای جوش یا اسکار، ترک های پوستی یا پیگمانتاسیون (کک مک، لک و پیسی) را درمان کند.

اینجا را کلیک کنید تا همه چیزهایی را که باید در مورد مزونیدلینگ بدانید پیدا کنید.

 

چگونه مزونیدلینگ برای چین و چروک اثر می کند؟

مزونیدلینگ بهترین راه درمان چین و چروک صورت

مزونیدلینگ باعث تحریک تولید کلاژن در پوست شما می شود. مفهوم این است که سوزن های این روش باعث آسیب جزئی پوست می شود و پوست با تولید بافت غنی از کلاژن جدید پاسخ می دهد. در نتیجه، بافت جدید پوست دارای تن و بافت برابر تری است. طبیعی است که پوست با افزایش سن یا در نتیجه تصادف یا بیماری کلاژن را از دست بدهد. ممکن است در نتیجه تشویق پوست به ساختن بافت جدید کلاژن بیشتری تولید شود و در نتیجه پوست سفت ‌تر شود.

در تکنیک مزونیدلینگ ما از همان دستگاه میکرونیدلینگ (یک ابزار قلم مانند) برای تزریق مزوسرم های فعال به لایه های عمیق تر پوست استفاده می کنیم. این کار با تکنیک استمپ زدن پیشرفته و غیر تهاجمی برای ایجاد کانال های ریز (میکرو کانال‌ ها) برای هدایت مواد فعال و حصول نتایج بهتر انجام می شود.

این میکرو کانال‌ ها به سرم فرموله شده اجازه می ‌دهند تا از لایه‌ های ضخیم، اپیدرمال و درمال عبور کند و برای رفع مشکلات پوستی مورد نظر فورا جذب شود.

شما بعد از درمان متوجه خراش ‌ها نخواهید شد زیرا بسیار کوچک هستند. متخصص پوست ابزار را به طور یکنواخت روی پوست شما می کشد و اطمینان حاصل می کند که پوست جدیدی که ظاهر می شود نیز یکنواخت است.

برای کاهش خطر درد، متخصص پوست قبل از شروع درمان از یک بی حسی موضعی استفاده می کند. این کار حدود یک ساعت قبل از درمان شما انجام می شود و خود درمان مزونیدلینگ حدود 30 دقیقه طول می کشد. سپس یک سرم یا تسکین‌ دهنده درمانی ممکن است توسط متخصص پوست شما اعمال شود.

 

معجزه مزونیدلینگ در جوانسازی بعنوان بهترین درمان چین و چروک صورت

عکس قبل و بعد مزونیدلینگ

مزونیدلینگ برای احیای پوست در نتیجه پیری ناشی از نور خورشید (فتوایجینگ) ترکیبی منحصر به فرد از اسید هیالورونیک مغذی، تائورین (نوعی اسید آلی)، ویتامین C و سایر مواد فعال ضروری را برای کمک به مقابله با علائم پیری و افزایش درخشندگی پوست را ارائه می‌ دهد. پس از یک سری درمان، خطوط ریز صاف می‌ شوند، رنگ چهره روشن می‌ شود و پوست آبرسانی می ‌شود و درخشندگی بی همتایی برای شما به ارمغان می ‌آورد.

به طور کلی فواید مزونیدلینگ برای جوانسازی عبارتند از:

  • پوست را جوان می کند و شادابی و درخشندگی آن را افزایش می دهد
  • خطوط ریز و چین و چروک را رفع می کند
  • رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند

آیا مزونیدلینگ بهترین روش برای درمان چین و چروک های عمیق است؟

از مزونیدلینگ می توان برای رفع خطوط عمیق و چین و چروک های صورت و همچنین مکان های صعب العبور مانند دور دهان استفاده کرد. مزونیدلینگ برای چین و چروک های دور چشم، چروک های اطراف دهان، خطوط ریز زیر چشم و موارد دیگر به طور چشمگیری موثر است.

 

نتایج مزونیدلینگ صورت چیست ؟

عکس قبل و بعد مزونیدلینگ برای چین و چروک نشان می ‌دهد که این درمان غیر تهاجمی جوانسازی پوست چقدر ممکن است ظاهر کلی پوست شما را بهبود بخشد. مزونیدلینگ پوست را پر تر و شاداب تر می کند. چین و چروک زیر چشم و علائم پیری کاهش می یابد. بافت و رنگ پوست بهبود یافته است. علاوه بر این، عیوب روی پوست، مانند جای جوش، کاهش می یابد.

 

ماندگاری مزونیدلینگ چقدر است؟

پتانسیل ماندگاری مزونیدلینگ به پاسخ پوست هر فرد به درمان بستگی دارد، اما ما توصیه می کنیم اثرات آن را با دوره های منظم حفظ کنید. ما پیشنهاد می کنیم حداقل یک دوره 2 ماهه را قبل از شروع دوره جدید درمان فاصله بیاندازید – در عین حال ممکن است متوجه شوید که نتایج بسیار طولانی تر باقی می مانند.

 

مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

مزونیدلینگ صورت چیست
  • با توجه به اینکه در این درمان از سوزن های مخصوص استفاده می شود، قرمزی و التهاب بعد از انجام آن طبیعی است. به طور معمولی پوست بعد از انجام مزونیدلینگ کمی تیره شده و بین ۷ الی ۱۰ روز زمان می برد تا پوسته پوسته شده و از بین برود.
  • بعد از ۳ الی ۵ روز می توانید فعالیت های روزمره تان را از سر بگیرید.
  • بهتر است که در طول دوره نقاهت از داروهایی که پزشک تجویز می کند، چه به صورت موضعی و چه خوراکی، مصرف کنید.
  • از رفتن به استخر، سونا و محیط هایی که بیش از اندازه گرم هستند، خودداری کنید.
  • از تحریک ناحیه تحت درمان، از جمله مالش یا خاراندن خودداری کنید.

 

عوارض مزونیدلینگ چیست ؟

ممکن است بلافاصله پس از درمان کمی درد همراه با مقداری قرمزی، تورم، سوزش یا خارش احساس کنید، اما در عرض 24 تا 48 ساعت برطرف می ‌شود. ماساژ نواحی تحت درمان به کاهش هر گونه درد کمک می کند و همچنین به پخش شدن یکنواخت سرم در زیر پوست کمک می کند.

اگر پوست تان به راحتی کبود می شود، توصیه می شود 7 روز قبل از درمان از قرص آرنیکا استفاده کنید.

پس از درمان، به مدت 48 ساعت از مصرف الکل، رفتن به سونا، استخر، اپیلاسیون و هرگونه فعالیت یا ورزش شدید خودداری کنید.

حداقل به مدت 8 ساعت پس از درمان از شستشو یا دوش گرفتن خودداری کنید. به مدت 2 روز از استحمام با آب گرم خودداری کنید.

تا 48 ساعت پس از درمان باید از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کرد، اما در صورت لزوم همیشه از SPF 50 استفاده کنید و به نوشیدن آب زیاد ادامه دهید.

 

نکات کلیدی در مورد مزونیدلینگ برای چین و چروک

عکس قبل و بعد از مزونیدلینگ
  • مزونیدلینگ برای احیای پوست در نتیجه پیری ناشی از نور خورشید (فتوایجینگ) ترکیبی منحصر به فرد از اسید هیالورونیک مغذی، تائورین (نوعی اسید آلی)، ویتامین C و سایر مواد فعال ضروری را برای کمک به مقابله با علائم پیری و افزایش درخشندگی پوست را ارائه می‌ دهد.
  • مزونیدلینگ از درمان های موثر برای چین و چروک به شمار می رود و شما می توانید این درمان را با یکی دیگر از درمان های چین و چروک ما ترکیب کنید.
  • مزونیدلینگ برای چین و چروک های اطراف چشم، چروک های اطراف دهان، خطوط ریز زیر چشم و غیره بسیار موثر است.

همین امروز یک مشاوره رایگان مزونیدلینگ در مورد اینکه آیا مزونیدلینگ می تواند برای شما موثر باشد، با کارشناسان مورد اعتماد ما ترتیب دهید.

 

بهترین مرکز مزونیدلینگ برای چین و چروک در تهران

مزونیدلینگ چیست
مزونیدلینگ صورت چیست

چنانچه به دنبال یک مرکز زیبایی خوب در تهران به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.
مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، کلیه خدمات زیبایی و لیزر را با نازل ترین قیمت ، توسط مجرب ترین متخصصان انجام می دهد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: sknclinics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا