نخ صورت pdo

پنج واقعیت مهم در مورد لیفت با نخ PDO که نمیدانید!

نکات مهم درباره لیفت با نخ pdo

همانطور که می دانید پوست با افزایش سن شل و نازک تر می شود. این اتفاق به این دلیل می‌افتد که بدن به تدریج در طول سال‌ ها منبع کلاژن خود را از دست می ‌دهد. کلاژن یک پروتئین مهم برای صاف و مستحکم نگه داشتن پوست است که به طور طبیعی در سنین جوانی تولید می شود. برای رسیدگی و رفع مشکلات مربوط به پیری و از دست دادن کلاژن ، گاهی اوقات افراد دست به جراحی لیفت صورت می زنند. اما دست نگه دارید! قرار نیست ما به شما چنین پیشنهاد پر هزینه ای برای برطرف کردن مشکلات پوست تان را بدهیم. در عوض ، روشی را معرفی می کنیم که کمتر تهاجمی است ، زمان ریکاوری بسیار کوتاهی دارد ، هزینه کمی در بردارد و از همه مهمتر نتایج یکسانی با جراحی لیفت صورت را ارائه می دهد. این روش لیفت با نخ پلی دیوکسانون یا لیفت با نخ pdo نام دارد که توانایی منحصر به فردی برای بازسازی بافت های دارای شلی و افتادگی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما قبل از هر چیز واقعیت های زیر در مورد لیفت با نخ pdo  را بخوانید و سپس با تماس با مرکز مشاوره دریافت کنید تا متوجه شوید که آیا کاندید مناسبی برای لیفت با نخ pdo  هستید یا خیر.

 

نخ PDO چیست؟

نخ کاگ
قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

نخ های PDO یکی از سه نوع نخ های بخیه ای هستند که معمولاً در روش لیفت با نخ استفاده می شوند. دو نوع دیگر از پلی لاکتیک اسید (PLA) و پلی کاپرولاکتون (PCA) ساخته شده است.

نخ PDO پرکاربرد ترین مورد از بین این سه نخ بوده و از سال 1980 در جراحی مورد استفاده قرار گرفته است. نخ های PDO از پلی استر بی رنگ ساخته شده اند که پس از حدود 6 ماه در بدن شما تجزیه می شود.

وجود این بخیه ها در پوست باعث می شود سلول هایی در بدن شما موسوم به فیبروبلاست ، کلاژن بیشتری تولید کنند. کلاژن پروتئینی است که به پوست شما ساختار و قابلیت ارتجاعی می بخشد. از دست دادن کلاژن یکی از عوامل اصلی پیری پوست به شمار می رود.

 

انواع نخ pdo

کاشت نخ pdo
انواع نخ pdo

انواع نخ لیفت صورت PDO را می توان به سه دسته اصلی و چند نوع فرعی تقسیم کرد:

  • نخ مونو بخیه های صاف که با تحریک تولید کلاژن به جوانسازی پوست شما کمک می کند.
  • نخ کاگ این نخ ها دارای خارهایی هستند که مانند قلاب های ماهی کوچک عمل کرده و به پوست شما می چسبند تا قسمت هایی از صورت شما را پشتیبانی کرده و لیفت کنند.
  • نخ اسکرو از یک یا دو نخ در هم تنیده تشکیل شده است و از آن برای کمک به بازگرداندن حجم به قسمت های فرورفته پوست استفاده می شود.

 

پنج واقعیت در مورد لیفت با نخ PDO

  1. لیفت با نخ PDO یک روش لیفتینگ با حداقل تهاجم است

کی لیفت نخ انجام داده
نخ لیفت کره ای

در حالی که جراحی لیفت صورت نیاز به برداشتن پوست و بافت اضافی دارد ، لیفت با نخ PDO کم تهاجمی است. در طول درمان ، ما از نخ‌ های قابل جذب و درجه پزشکی استفاده می ‌کنیم تا به آرامی گونه‌ ها و نواحی شل و افتاده پوست تان را لیفت کنیم. جوانسازی با نخ pdo  ، بهترین راه برای مقابله با علائم ​​پیری (خفیف تا متوسط) به روشی ایمن و موثر است. افراد شاغل می توانند فعالیت های روزانه خود را بلافاصله پس از عمل از سر بگیرند.

  1. متقاضی لیفت با نخ باید انتظارات واقع بینانه داشته باشد

لیفت صورت با نخ پی دی او
کی لیفت نخ انجام داده

بیماران می توانند انتظار نتایج زیبا و قابل توجهی را پس از کاشت نخ pdo  انتظار داشته باشند. با این حال ، داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است. جراحی لیفت صورت به منظور سفت کردن پوست و عضلات صورت طراحی شده است ، در حالی که لیفت با نخ اعمال ملایمی را انجام می دهد. در جلسه مشاوره ، تیم حرفه ای ما نواحی مشکل دار صورت شما را ارزیابی می کند و تعیین می کند که آیا می توانیم اهداف شما را از نظر کلاژن سازی و رفع پیری برآورده کنیم یا خیر.

  1. لیفت با نخ صورت pdo نیاز به متخصص آموزش دیده دارد

انواع نخ pdo
قیمت نخ pdo

حتی روش های غیر جراحی نیز باید توسط یک متخصص آموزش دیده و دارای گواهی انجام شود. اگر لیفت با نخ PDO توسط یک فرد ناشی و غیر متخصص انجام شود ، ممکن است نتایج نا امید کننده ای در بر داشته باشد. یک متخصص با تجربه می تواند مزایا و خطرات این روش را توضیح دهد و در عین حال در صورت بروز ، عوارض جانبی را به حداقل برساند. برای اطمینان از روند بهبودی صحیح ، راهنمایی ها و دستورالعمل‌ هایی درباره مراقبت ‌های پس از آن به شما ارائه می شود. با این حال ، مطالعه مقاله زیر نیز توصیه می شود.

مراقبت بعد از لیفت با نخ

  1. حداقل عوارض جانبی انتظار می رود

لیفت صورت با نخ pdo
خرید نخ pdo

نتایج لیفت صورت با نخ pdo  معمولاً به محض کامل شدن عمل قابل مشاهده است. بیماران می توانند انتظار درد و ناراحتی خفیف در محل درمان و همچنین مقداری تورم و کبودی داشته باشند. اما باید بدانید که این موارد موقتی است و باید پس از چند روز فروکش کند. توصیه می کنیم برای حفظ پوست و اطمینان از بهبودی مناسب حداقل دو هفته از فعالیت بدنی شدید و ورزش خودداری کنید.

  1. نتایج فقط با گذشت زمان بهتر می شوند

خرید نخ pdo
ماندگاری نخ pdo

بارزترین نتایج لیفت صورت با نخ پی دی او معمولاً 2 تا 3 ماه پس از آن ظاهر می شود ، یعنی زمانی که کلاژن جدید فرصتی برای اثر گذاری یافته است. بسته به سن ، متابولیسم ، سلامت پوست و رژیم مراقبت از پوست شخصی تان برای محافظت از پوست و بهبود نتایج ، ماندگاری نخ pdo  می تواند یک سال یا بیشتر ادامه داشته باشد. برخی از افراد تصمیم می ‌گیرند با درمان های مکمل از جمله تزریق پرکننده‌ های پوستی یا باز‌کننده‌ های چین و چروک (نورومولاتورها) و بازسازی و جوانسلزی با لیزر، نتایج حاصل شده را چشمگیر تر کنند.

 

همین امروز برای لیفت صورت با حداقل تهاجم برنامه ریزی کنید

نخ صورت pdo
جوانسازی با نخ pdo

تیم درماتولوژی پوست و زیبایی ما ارائه دهنده گزینه های درمانی و در عین حال با کیفیت است. اگر می ‌خواهید افتادگی پوست را اصلاح کنید و مشکلات مربوط به از دست دادن کلاژن و پیری را برطرف کنید، می توانید همین امروز با ما تماس گرفته (کلیک کنید) از راهنمایی های مشاور ما برخوردار شوید.

 

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | لیفت صورت با نخ در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: pacificskin

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا