لیفت با نخ ابرو

شگفت انگیز ترین روش جوانسازی صورت : لیفت ابرو با نخ

هر آنچه باید درباره لیفت ابرو با نخ بدانید

در این مطلب قرار است در خصوص ترد لیفت ابرو یا لیفت ابرو با نخ (نخ PDO) ، زمان بازیابی ، عوارض جانبی ، هزینه و هر آنچه لازم است در اینباره بدانید صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با افزایش سن ، پوست ما شروع به از دست دادن کلاژن طبیعی خود می کند و همین وضعیت منجر به از دست دادن حجم و سفتی بافت صورت می شود. متعاقباً عضلات صورت نیز شروع به از دست دادن تون و حجم خود می کنند. یک سوم فوقانی صورت که در بر گیرنده پیشانی و ابرو است نیز شروع به از دست دادن پشتیبان ساختاری می کند و به پایین می افتد. ابروها نیز دچار افتادگی می شوند و پایین می افتند.

اثر پیری پوست باعث می شود که پوست مانند گذشته که جوان بودیم ، شاداب و با طراوت نباشد. بافت های صورت مان شروع به افتادگی می کند و ممکن است بیشتر متوجه پایین افتادن ابروها و از دست دادن قوس طبیعی آن شویم. از اینرو ابروها ظاهر غم انگیز و عصبانی پیدا می کنند ، حتی اگر ناراحت یا عصبانی نباشید. ابروها تقریباً به چشم شما نزدیک می شوند و ظاهر زیبا و طبیعی خود را از دست می دهند.

لیفت ابرو با استفاده از نخ های PDO یک روش زیبایی غیر جراحی است که به موجب آن نخ های PDO برای لیفت و انسجام ابروها و قسمتی از صورت در بالای چشم ها به منظور از بین بردن چین و چروک ها ، خطوط ابرو و اصلاح شلی یا افتادگی ابرو استفاده می شود.

لیفت با نخ PDO یک جایگزین غیر جراحی و حداقل تهاجمی برای جراحی لیفت ابرو به شمار می رود. این روش ظاهری جوان تر بدون بر جای ماندن اسکار و با حداقل دوره نقاهت به صورت شما می بخشد.

لیفت به این روش یک اثر لیفتینگ و احیا کننده را فراهم می کند. هنگامی که نخ ها وارد پوست صورت می شوند و لیفت می شوند ، یک اثر لیفتینگ فوری ایجاد می کنند. این اثر لیفتینگ باعث می شود فضای بین چشم و ابرو بیشتر شود. همچنین تولید کلاژن را تحریک می کند که در طول زمان با افزایش استحکام ، حجم و جوان جلوه دادن به بازسازی پوست کمک می کند.

 

ترد لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

قیمت لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ کاگ

کاندیداهای ایده آل برای این روش افرادی هستند که دارای شرایط زیر باشند:

  • افتادگی ابروها
  • ظاهری خسته یا عصبانی
  • خطوط افقی در سراسر پیشانی
  • شیارهای عمیق بین ابروها
  • پلک های فوقانی سنگین

پوست این گونه افراد لازم است تا حدودی از شلی و سستی برخوردار باشد و همچنین باید انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشند.

 

ترد لیفت ابرو چگونه انجام می شود؟

لیفت ابرو با نخ کاگ
لیفت ابرو با نخ نی نی سایت

در طول ترد لیفت ابرو ، لازم است که به پشت دراز بکشید و سرتان را به سمت بالا بگیرید. سپس متخصص پوست و زیبایی ناحیه مورد نظر را علامت گذاری می کند و برای جلوگیری از درد و ناراحتی روی محل درمان بی حسی می گذارد. سپس نخ های PDO را با یک یا سوزن نوک تیز یا یک کانولا بدون نوک در لایه های پوست اطراف ابرو قرار می دهد. پس از قرار دادن نخ ها و محکم شدن آنها در لایه های پوست ، آنها را کشیده و ابرو را لیفت کرده تا جایی که پوست سفت و کشیده شود. سپس سوزن ها یا کانولا خارج می شوند و هرگونه نخ اضافی بریده می شود.

مطالعه این مطلب پیشنهاد می شود: لیفت شقیقه با نخ

 

فیلم لیفت ابرو با نخ

شما می توانید فیلم لیفت با نخ ابرو را در زیر مشاهده کنید:

 

اقدامات پس از لیفت با نخ 

لیفت ابرو با نخ نی نی سایت
لیفت ابرو با نخ دو سوزنه

پس از انجام این عمل ، معمولاً کبودی ، تورم و درد جزئی مشاهده می شود که معمولاً طی چند روز برطرف می شود. برای کاهش تورم و کبودی ممکن است از یخ استفاده کنید.

به طور معمول حدود 2 هفته طول می کشد تا بهبود یابد. ممکن است در گوشه ابرو به دلیل اتصال نخ دچار موج زدن شوید. نگران این موضوع نباشید زیرا طی 1 تا 2 هفته به آرامی برطرف می شود.

تا 24 ساعت از استفاده از آب و صابون خودداری کنید. برای جلوگیری از عفونت 1 تا 2 روز از لوازم آرایش استفاده نکنید.

به مدت 2 تا 3 هفته هیچ فشاری روی ناحیه تحت درمان وارد نکنید تا روند اتصال به درستی انجام شود. به مدت 2 تا 3 هفته از انجام تمرینات ورزشی و فعالیت های سنگین خودداری کنید. از سونا ، یوگای گرم و دمای شدید به مدت 1 ماه خودداری کنید.

از تمام درمان های لیزری در ناحیه تحت درمان به مدت 2 ماه خودداری کنید زیرا لیزر نخ ها را خیلی سریعتر از آنچه باید جذب می شوند و اثر خود را از دست می دهند.

دستورالعمل های متخصص پوست و زیبایی خود را رعایت کنید و در صورت وقت دادن برای ویزیت بعدی حتما مراجعه کنید.

 

ماندگاری لیفت با نخ ابرو چقدر است؟

بهترین دکتر لیفت ابرو با نخ در تهران
لیفت ابرو با نخ قبل و بعد

نخ های PDO با گذشت زمان قابل جذب هستند. آنها معمولاً از طریق هیدرولیز ساده طی حدود 3 تا 6 ماه حل می شوند. حتی هنگامی که نخ های PDO جذب شوند ، باز هم اثر لیفتینگ و بازسازی کننده روی پوست خواهند داشت. ماندگاری اثر بسته به شلی پوست شما و تخصص متخصص پوست و زیبایی تان می تواند بین 1 تا 3 سال به طول بیانجامد.

 

هزینه لیفت با نخ ابرو | قیمت لیفت ابرو با نخ

قیمت لیفت ابرو با نخ
لیفت ابرو با نخ سیلوئت

هزینه لیفت ابرو با نخ PDO بسته به محل ، وسعت مشکل و مهارت های متخصص متفاوت است. از اینرو ترد لیفت ابرو قیمت متغیری دارد.

ترد لیفت ابرو یک عمل زیبایی است و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و شما باید هزینه این روش را خودتان بر عهده بگیرید.

جهت مشاوره در خصوص هزینه لیفت با نخ ابرو اینجا کلیک کنید.

 

عوارض لیفت با نخ ابرو

هزینه لیفت با نخ ابرو
لیفت با نخ ابرو نی نی سایت

ترد لیفت ابرو یکی از ایمن ترین و بدون درد ترین روش های زیبایی به شمار می رود که امروزه در دسترس است. این روش حداقل تهاجمی با خطرات کم است ، به خصوص اگر توسط یک متخصص زیبایی بسیار ماهر انجام شود.

اگرچه این یک روش کم خطر است ، اما درست مانند هر پروسیجر زیبایی دیگر ، ممکن است پیامدها و عوارض جانبی احتمالی ایجاد کند.

این عوارض شامل:

  • کبودی ، تورم و تیر کشیدن
  • ناراحتی و درد جزئی
  • در موارد نادر هماتوم
  • در موارد نادر آسیب عمیق عصب صورت
  • عفونت
  • واکنش های آلرژیک نسبت به ماده بی حسی مورد استفاده
  • عدم تقارن صورت
  • خروج ، پیش رفتن و مهاجرت نخ ها
  • نارضایتی بیمار

 

هر چند وقت یکبار می توان ترد لیفت ابرو را تکرار کرد؟

فیلم لیفت با نخ ابرو
ترد لیفت ابرو

اگرچه ترد لیفت ابرو یک روش ایمن است ، اما انجام مکرر این روش عاری از خطر نیست. تعداد دفعات ایده آل برای انجام لیفت با نخ ابرو دو بار در سال است.

 

بعد از لیفت ابرو چگونه باید خوابید؟

پس از انجام ترد لیفت ابرو ، توصیه می شود در چند هفته اول به پشت بخوابید و سر خود را رو به بالا قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که محل درمان را روی تخت یا بالش خود نکشید. سر خود را به سمت بالا بخوابید و از خوابیدن روی نواحی تحت درمان خودداری کنید.

 

بهترین دکتر لیفت ابرو با نخ در تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: mdagelesssolutions

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا