جوانسازی با نخ کلاژن چیست

باور نکردنیه اما با متد جوانسازی با نخ 20 سال جوانتر میشی!!!

همه چیز درباره جوانسازی با نخ

جوانسازی با نخ یک روش غیر جراحی و غیر تهاجمی برای مقابله با پیری صورت است. لیفت با نخ PDO ، نخ کلاژن ساز یا نخ جوان کننده بدون هیچ برشی می تواند نتایج چشمگیر جراحی لیفت صورت را به همراه داشته باشد! نخ ها در اندازه ، شکل و عملکرد های مختلفی وجود دارند. جوانسازی با نخ pdo به حداقل زمان معطلی نیاز دارد و عوارض و خطرات ناچیزی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با گذشت زمان ، پوست صورت ما شروع به افتادگی می کند. چین و چروک و خطوط ریز نقش می بندند و پوست آویزان می شود. متعاقبا ابرو و سایر ویژگی های صورت می نیز شروع به افتادگی می کنند. اما نگران نباشید! شما می توانید پوست تان دوباره را سفت کنید و شادابی و جوانی خود را تنها با کاشت چند تار نخ بسیار ظریف بازیابی کنید.

 

جوانسازی با نخ کلاژن چیست ؟

جوانسازی با نخ کلاژن چیست
جوانسازی با نخ کاگ

آیا دوست دارید که شلی پوست خود را در یک جلسه برطرف کنید؟ به لطف نخ های کلاژن ساز می توانید! جوانسازی پوست با نخ کلاژن ساز یک روش با حداقل تهاجم است. نتایج چشمگیر لیفت با نخ باعث شده که نام مستعار “لیفت صورت بدون جراحی” را به خود اختصاص دهد. جوانسازی با نخ کلاژن همچنین به عنوان “لیفت نرم” در نظر گرفته می شود زیرا بافت نرم صورت یا بدن را با موفقیت بازسازی می کند.

جوانسازی صورت با نخ با استفاده از یک کانولای بلانت درجه پزشکی انجام می شود که با بخیه های قابل جذب یا “نخ” صورت می گیرد. لیفت با نخ دارای توانایی چشمگیری در اصلاح شلی پوست فک ، چین و چروک ، افتادگی ابروها و شل شدن پوست گردن است. نقاط لیفت با نخ بسیار متنوع است و می تواند تقریباً در هر قسمت از صورت شما پوست را استحکام بخشد.

نخ های جوانسازی در اندازه ها و اشکال مختلف برای استفاده در قسمت های مختلف صورت موجود هستند و به بالا کشیدن پوست در موقعیت دلخواه کمک می کنند.

 

جوانسازی با نخ کلاژن ساز چگونه است؟

جوانسازی صورت با نخ
جوانسازی با نخ کلاژن ساز

به منظور انجام جوانسازی با نخ کلاژن ساز ، دکتر بخیه ها را “نخ” در قسمت های مورد نظر صورت قرار می دهد. این نخ های باریک به طور خاص با خارهای ریز طراحی شده اند که به بالا بردن و ایمن نگه داشتن پوست و بافت های نرم در موقعیت جوان تر کمک می کند. این نخ ها در عین اینکه بی نهایت ظریف هستند تا جایی که از روی پوست قابل مشاهده نیستند می توانند حدود 20 کیلوگرم را تحمل کنند. نتایج جوانسازی با نخ بلافاصله در طول جلسه اول قابل مشاهده خواهد بود.

کل فرایند لیفت با نخ در کمتر از سی دقیقه انجام می شود. برای شروع ، پوست شما تمیز می شود. یک کرم موضعی بی حس کننده استفاده می شود و زمان لازم داده می شود تا اثر کند. هنگامی که پوست بی حس شد ، دکتر کاشت نخ های مورد نیاز برای بالا بردن و محکم کردن پوست شما در کانتور موردنظر را شروع می کند. تعداد ، نوع و الگوی نخ های مورد استفاده برای انجام لیفت نخ به ترجیح شخصی شما و توصیه حرفه ای دکتر بستگی دارد.

این یک روش سریع و آسان در مطب است که حتی می تواند در زمان ناهاری کارتان انجام شود. ممکن است حداقل کبودی را داشته باشید یا اصلا کبودی نخواهید داشت و می توانید ظرف 24 ساعت به فعالیت های عادی خود بازگردید.

 

فیلم لیفت صورت با نخ

 

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

جوانسازی با نخ pdo
جوانسازی با نخ نی نی سایت

اثر لیفتینگ با این نخ ها چشمگیر است و کاملا طبیعی به نظر می رسد. بدن شما طی شش تا هشت هفته به تدریج نخ ها را جذب می کند. با این حال ، نتایج پوست لیفت شده تان تا دو سال باقی می ماند. هیچ کس نمی تواند بگوید چرا شما اینقدر جوان و شاداب به نظر می رسید!

همچنین نشان داده شده است که این نخ های زیست سازگار باعث تحریک کلاژن در ناحیه تحت درمان می شوند. از اینروست که برخی پزشکان از آنها به عنوان “نخ کلاژن ساز” یاد می کنند.

اگر می خواهید نتایج مطلوبی با حداقل اسکار یا دوران نقاهت را داشته باشید ، لیفت با نخ گزینه ای ایده آل است!

 

مزایای جوانسازی با نخ کلاژن چیست ؟

زاویه سازی صورت با نخ نی نی سایت
زاویه سازی صورت مردان

هم مردان و هم زنان با استفاده از لیفت با نخ به نتایج طبیعی که انتظار دارند دست پیدا می کنند! استفاده از نخ جوانسازی به دلایل زیر شدیدا محبوب است:

  • همان نتایج جراحی لیفت صورت را بدون نیاز به جراحی یا نقاهت طولانی مدت ارائه می دهد
  • صورتی لیفت شده با ظاهری طبیعی تر در مقایسه با جراحی ارائه می دهد
  • افتادگی پوست فک را از بین می برد
  • پوست گردن را استحکام می بخشد
  • پوست شل یا افتاده در قسمت میانی صورت را اصلاح می کند
  • ابرو را لیفت می کند
  • پری دوران جوانی را به صورت هدیه می کند
  • چین و چروک را کاهش می دهد
  • فرایند پیری در آینده را کند می کند
  • یک روش سریع و راحت است
  • مورد تأیید FDA بوده و کاملاً بی خطر است
  • می تواند بر اساس صورت و اهداف منحصر به فرد شما سفارشی شود
  • جای زخم باقی نمی گذارد
  • نتایج آن سالها دوام می آورد

 

عوارض ليفت صورت با نخ

جوانسازی با نخ نی نی سایت
جوانسازی با نخ کلاژن ساز

عوارض لیفت با نخ بسیار محدود است. کبودی و تورم جزئی پس از برداشتن نخ غیر معمول است ، اما در صورت وجود باید حداکثر ظرف یک یا دو روز کاملاً بهبود یابد. تورم و ناراحتی جزئی را می توان با استفاده متناوب از یخ و داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی تایید شده کنترل کرد.

 

چه کسانی کاندید مناسبی برای این متد جوانسازی هستند؟

جوانسازی با نخ کلاژن چیست
جوانسازی با نخ pdo

اگر دچار افتادگی پوست در ناحیه فک ، گردن ، غبغب یا ابرو هیتبد ، یک کاندیدای خوب برای لیفت با نخ به شمار می روید. لیفت با نخ یک گزینه عالی برای همه مردان و زنانی است که مشغله فراوان دارند که می خواهند پیری صورت خود را اصلاح کنند اما نمی خواهند درگیر دوران نقاهت شوند.

اگر غیر سیگاری هستید و از سلامت کلی خوبی نیز برخوردار هستید ، بهترین نتایج را خواهید دید. همه افرادی که سبک زندگی سالمی دارند ، پس از انجام جوانسازی با نخ ، نتیجه زیبا و طولانی مدتی را مشاهده خواهند کرد.

اگر به لیفت شقیقه با نخ ، لیفت ابرو با نخ ، یا لیفت نخ پیشانی علاقه دارید ، از شما دعوت می کنیم که همین امروز یک مشاوره خصوصی با کارشناس ما داشته باشید.

 

در کدام نقاط می توان لیفت با نخ را انجام داد؟

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد
لیفت صورت با نخ نی نی سایت

لیفت با نخ می تواند پوست را بالا بکشد و شادابی دوران جوانی را به صورت و بدن شما بازگرداند. لیفت با نخ را می توان برای بهبود ظاهر نقاط زیر انجام داد:

  • ابرو ها
  • گونه ها
  • پوست زیر فک
  • خطوط خنده
  • لب
  • چانه
  • گردن
  • زانو
  • شکم

اگر پوست تا پف دارد ، شل یا پیر شده است ، آن را با استفاده از متد جوانسازی با نخ و با حداقل تهاجم احیا کنید.

آماده احیای جوانی خود هستید؟

برای کسب اطلاعات بیشتر همین امروز با ما تماس بگیرید و یک مشاوره ویژه دریافت کنید!

 

بهبودی

لیفت صورت با نخ نی نی سایت
نخ جوانسازی صورت

بعد از کاشت نخ جوانسازی ، دستورالعمل های ریکاوری را دریافت خواهید کرد. کبودی و تورم جزئی پس از برداشتن نخ غیر معمول است ، اما در صورت وجود باید حداکثر ظرف یک یا دو روز کاملاً بهبود یابد. تورم و ناراحتی جزئی را می توان با استفاده متناوب از یخ و داروهای ضدالتهابی غیر استروئیدی تایید شده کنترل کرد. به منطقه تحت درمان خود دست نزنید و حالتهای صورت مانند لبخند زدن و اخم کردن را در چند روز اول بهبودی به حداقل برسانید.

شما می توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید. هیچ کس نمی تواند نخ ها را تشخیص دهد: آنها فقط می بینند که شما جوان تر و شاداب تر به نظر می رسید!

پوست شما طی هفته های بعد از جلسه لیفت نخ با وضعیت جدید و سفت تر خود سازگار می شود و می پذیرد. نخ ها باعث تولید کلاژن در بافت های اطراف می شوند و این همان چیزی است که به حفظ اثرات طولانی مدت کمک می کند. پوست جدید و غنی از کلاژن شما پری جوانی را به ظاهر شما می بخشد. کلاژن پوست شما را پر می کند تا خطوط ریز را از بین ببرد و بافت محکم پوست شما را بهبود بخشد. حجم افزوده شده به پوست نیز به هرچه بیشتر لیفت شدن کمک می کند.

 

سوالات متداول

کاشت نخ جوانسازی صورت
نخ جوان کننده

سوالات متداولی که از سوی مراجعین دریافت می کنیم عبارتند از:


لیفت با نخ PDO چیست؟

در لیفت با نخ PDO از نخ های پلی دیکسانون استفاده می شود که یک ماده سازگار با زیست محیطی است که معمولاً در جراحی های عروقی در 30 سال گذشته استفاده می شود. نخهای PDO در بافتهای مختلف موجود هستند تا بتوانند اثر مورد نظر را در ناحیه مناسب حاصل کنند. نخ های PDO می توانند صاف ، پیچ خورده یا خاردار باشند. نخ های PDO پوست را لیفت کرده و در موقعیت مناسب تری نگه می دارند. همچنین نشان داده شده که نخ پی دی او که یک “محرک زیستی” است ، به طور چشمگیری تولید کلاژن را در پوست بهبود می بخشد. نخ ها ظرف شش تا هشت هفته جذب می شوند. نتایج به مدت دو سال دوام خواهد داشت.


بهترین لیفت صورت بدون جراحی چیست؟

تزریق می تواند برای جوانسازی هدفمند در مناطق از دست داده حجم در صورت و برای درمان علائم اولیه پیری مفید باشد و نخ ها به برطرف نمودن نواحی افتاده پوست که با استفاده از پرکننده ها بهبود نمی یابند کمک می کنند. در حالت ایده آل ، ترکیبی از فیلر و نخ می تواند برای جوانسازی قسمت های مختلف صورت استفاده شود. لیفت با نخ برای افرادی که دارای پیری پیشرفته تر صورت هستند و همچنین دارای درجه شلی متوسطی هستند اما هنوز علاقه ای به انجام جراحی لیفت صورت ندارند ، گزینه مناسبی است. بنا به همین دلایل لیفت با نخ به عنوان “لیفت صورت بدون جراحی” شناخته می شود!


آیا لیفت با نخ دائمی است؟

خیر لیفت نخی دائمی نیست. نخ ها تولید کلاژن در پوست را تحریک می کنند و به پوست شادابی و جوانی ای می بخشند که تا دو سال دوام دارد.


هزینه لیفت با نخ چقدر است؟

از آنجا که لیفت نخی یک درمان سفارشی است هزینه آن بستگی به جزئیات طرح درمان منحصر به فرد برای شما دارد. هنگامی که منطقه درمان ، نوع نخ و تعداد نخ ها مشخص شد ، هزینه نهایی مشخص خواهد شد.


لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

نتایج لیفت با نخ تا دو سال دوام دارد. بیماران می توانند بهترین روش برای افزایش ماندگاری نتایج را با دکتر خود در میان بگذارند.


 

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | بهترین مرکز لیفت صورت در تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: klosterstern

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا