بهترین روش لیفتینگ پوست صورت

بهترین روش لیفتینگ صورت ، لیفتینگ صورت با نخ

بهترین روش لیفتینگ صورت بدون جراحی چیست؟

عوارض لیفتینگ صورت
لیفتینگ صورت با نخ

تا همین اواخر ، تنها و بهترین روش برای لیفتینگ صورت و رفع مشکلات ناشی از شلی و افتادگی پوست صورت ، جراحی لیفت صورت به شمار می رفت. با این حال ، همه افراد مایل یا قادر به انجام عمل جراحی نبودند و نیستند. ضرورت این امر موجب شکل گیری تکنیک های جدیدتری شده است که آنها را به جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت مبدل ساخته است. اگر شما نیز در زمره افرادی هستید که مایل یا قادر به انجام جراحی نیستند ، احتمالا خوشحال می شوید اگر بدانید که نوع جدیدی از لیفتینگ غیر تهاجمی برای جوانسازی صورت باب شده است که لیفتینگ صورت با نخ نام دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین روش جوانسازی صورت کدام است ؟

در حال حاضر متد لیفت با نخ ، بهترین روش لیفتینگ پوست صورت بدون مداخله جراحی محسوب می شود. در این مطلب است قرار است بیشتر در این باره بدانید.

 

درباره لیفت صورت با نخ به عنوان بهترین روش لیفتینگ صورت

قیمت لیفت صورت
لیفت صورت نی نی سایت

لیفت با نخ نوعی عمل است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد یک “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. در این روش ، به جای برداشتن پوست شل و افتاده صورت بیمار از طریق جراحی ، متخصص زیبایی به سادگی آن را با بخیه زدن لیفت می کند. این امر باعث می شود که پوست کمی به بالا کشیده شود و در نتیجه صورت را لیفت و سفت کند. نخ ها علاوه بر اینکه برای بالا بردن پوست ایده آل هستند ، به طریقی دیگر نیز با پیری مقابله می کنند: با تحریک ” پاسخ شفای بدن ” و وادار شدن بدن به فاز تولید کلاژن بیشتر در مناطق تحت درمان. این امر به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

کلاژن به حمایت از “عوامل رشد” که بر وضعیت پوست ما تأثیر زیادی می گذارد ، کمک می کند. کلاژن علاوه بر اینکه در ترمیم زخم استفاده می شود ، به استحکام و نرم بودن پوست ما نیز کمک می کند. با افزایش سن ، بدن ما به تدریج کلاژن کمتری تولید می کند که منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود. این کاهش چشمگیر در حجم و استحکام پوست ، عامل بزرگی در افتادگی و تشکیل چین و چروک است. با ضعیف شدن پوست ، پوست دیگر قادر نیست از بافت های زیرین خود به اندازه کافی حمایت کند ، به این معنی که گرانش آن را به سمت پایین می کشد و موجب آویزان شدن آن می شود.

به عبارت دیگر ، این روش ، فرایند جوانسازی مداوم و پیشرونده ای را برای بافت های صورت فراهم می آورد. افرادی که به منظور تحریک کلاژن اقدام به انجام لیفت با نخ می کنند ، متوجه بهبود تدریجی تون و استحکام پوست خود می شوند. مادامی که نخ ها در زیر پوست قرار دارد ، پاسخ درمانی بدن به طور مداوم فعال است زیرا بدن می خواهد مناطق بخیه شده را “التیام” بخشد و بخیه ها را بیرون براند. بدن از نظر بیولوژیکی طوری برنامه ریزی شده است که وقتی هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند اینگونه واکنش نشان دهد. خوشبختانه چون نخ هایی که در حین لیفت نخ زیر پوست قرار می گیرند بسیار کوچک هستند ، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. بیشتر افراد وقتی پوست شان کامل بهبود بیابد به هیچ وجه نمی توانند بخیه های خود را احساس کنند.

 

فیلم لیفتینگ صورت با نخ

 

لیفتینگ صورت با نخ چه مزایایی دارد؟

لیفتینگ صورت
بهترین روش برای لیفتینگ صورت

برای بسیاری از بیماران ، بزرگترین مزیت انجام لیفتینگ صورت با نخ به جای جراحی لیفت صورت ، حذف زمان ریکاوری طولانی مدت ناشی از جراحی است. هنگامی که بیمار جراحی لیفت صورت انجام می دهد ، باید عمیقا بیهوش شود. به این ترتیب ، بیمار باید ترتیبی دهد که شخصی او را از بیمارستان به خانه ببرد. اکثر افراد پس از جراحی لیفت صورت حداقل به مدت سه روز به مراقبت شبانه روزی نیاز دارند. علاوه بر این ، اگر بیمار بچه دار نیز باشند ، ممکن است به پرستار کودک نیز نیاز باشد. افرادی که جراحی لیفت صورت انجام می دهند معمولاً برای طی دوره ریکاوری نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از کار دارند.

برعکس ، دوره ریکاوری لیفت با نخ نسبتاً کوتاه است. لیفت با نخ را می توان تحت بی حسی موضعی و نه بیهوشی عمومی انجام داد ، بدین معنا که شما قادرید بلافاصله پس از انجام آن به فعالیت های روزمره خود بازگردید. در حالی که برخی از بیماران پس از انجام لیفت با نخ کمی احساس درد ، قرمزی و تورم می کنند و بنابراین مایلند بقیه روز را تعطیل کنند ، اما بسیاری ترجیح می دهند بلافاصله به محل کار خود بازگردند. به ندرت پس از انجام لیفت نخ نیاز به داروهای ضد درد قوی وجود دارد که این امر باعث می شود بیماران بتوانند به روال عادی زندگی خود بازگردند. از همین روی است که این روش برای افرادی که دارای فرزند هستند یا شاغل هستند ، بهترین روش لیفتینگ صورت محسوب می شود.

اگر چه لیفت با نخ ، بهترین روش لیفتینگ صورت است ، اما این نیز مهم است که انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشید. در حالی که لیفت با نخ قطعاً تغییرات قابل مشاهده ای ایجاد می کند ، اما به طور کلی فقط چند میلی متر صورت را لیفت می کند. به همین ترتیب ، آنها نتیجه نهایی ظریف و طبیعی تری نسبت به جراحی لیفت صورت ایجاد می کنند. بنابراین لیفت نخ بیشتر برای بیمارانی مناسب است که با علائم شلی خفیف تا متوسط ​​و نه شدید مواجه هستند.

در نهایت ، از آنجا که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از عمل جراحی لیفت صورت است ، مقرون به صرفه تر است.

 

لیفتینگ صورت با نخ برای چه کسانی مناسب است؟

لیفت صورت با نخ
بهترین روش لیفتینگ صورت بدون جراحی

معمولاً زنان و مردان بین سی تا اوایل پنجاه سال کاندیدای ایده آلی برای لیفت با نخ محسوب می شوند. در مورد بیماران مسن که به دلایل پزشکی قادر به انجام عمل جراحی نیستند ، لیفت با نخ می تواند یک جایگزین خوب برای جراحی لیفت و بهترین روش لیفتینگ صورت صورت باشد. از آنجا که لیفت با نخ می تواند تحت بی حسی موضعی انجام شود ، بسیاری از افرادی که بیماری های مرتبط با سن دارند (مانند فشار خون بالا ، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی و عروقی) که آنها را برای جراحی واجد شرایط نمی کند ، می توانند با خیال راحت این درمان را انجام دهند. در صورت داشتن هرگونه مشکل پزشکی مهم ، حتماً با پزشک خود مشورت کنید تا بدانید آیا لیفت با نخ برای شما مناسب است یا خیر.

 

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

هزینه لیفتینگ صورت
بهترین روش لیفتینگ پوست صورت

این مهم است که درک کنیم در حالی که هیچ تکنیکی حتی بهترین روش لیفتینگ صورت نیز نمی تواند نتایج دائمی را به همراه داشته باشد. جراحی لیفت صورت معمولاً نتایج طولانی تری نسبت به لیفت با نخ دارد. نتایج جراحی لیفت صورت می تواند تا یک دهه طول بکشد ، در حالی که لیفت با نخ به طور کلی بین یک تا سه سال ماندگاری دارد. با این حال ، از آنجا که روش لیفت با نخ بسیار کم خطر است ، بیمارانی که نتایج لیفت نخ خود را دوست دارند ، معمولاً می توانند پس از جذب بخیه های قدیمی خود ، مجددا اقدم به انجام آن کنند.

 

مراقبت پس از لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد
بهترین روش لیفتینگ صورت

با وجودی که بازیابی از لیفت با نخ چندان سخت نیست ، اما همچنان لازم است اقدامات احتیاطی را هنگام بهبودی انجام دهید. مهم است که مطمئن شوید که صورت خود را هنگام تمیز کردن یا استفاده از مرطوب کننده به مدت حداقل یک هفته پس از کاشت نخ ها به شدت مالش ندهید. همچنین باید سعی کنید در هنگام خواب سر خود را کمی به سمت بالا قرار دهید تا روی صورت خود نغلتید.

 

عوارض لیفتینگ صورت با نخ

فیلم لیفتینگ صورت
عوارض لیفتینگ صورت

لیفت با نخ به دلیل ماهیت غیر تهاجمی بودن آن ، کم خطر است. عملاً هیچ خطری برای ایجاد جای زخم ، کبودی شدید ، خونریزی یا سایر عوارض بعد از لیفت نخ وجود ندارد. در موارد نادر ، ممکن است سوزش یا عفونت  را تجربه کنید یا بخیه های تان در زیر پوست نمایان شوند. اگر این اتفاق بیفتد ، بخیه ها را می توان به سادگی کشید و صورت را به حالت اولیه خود باز گرداند.

 

هزینه لیفتینگ صورت با نخ | قیمت لیفت صورت با نخ

از آنجا که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از عمل جراحی لیفت صورت است ، مقرون به صرفه تر است.

جهت کسب اطلاع از هزینه لیفتینگ صورت با نخ لطفا به این لینک مراجعه کنید.

 

ماندگاری اثر لیفت با نخ را بالا ببرید

لیفت صورت نی نی سایت
لیفت صورت با نخ

از آنجا که لیفت با نخ بسیار کم خطر است و دارای مدت زمان کوتاه ریکاوری است ، می توان آنها را با سایر روش های غیر جراحی ترکیب کرد تا نتایج جامع تر و قابل توجه تری حاصل شود. هنگامی که نخ ها در پوست تان کاشته شده است ، توصیه می کنیم اولتراپی را نیز انجام دهید.

در اولتراپی از پالس های ملایم انرژی اولتراسوند برای گرم کردن بافت های همبند زیر پوست استفاده می شود و در نتیجه تولید کلاژن تحریک می شود. اولتراپی ، که اغلب از آن تحت عنوان “لیفت غیر جراحی صورت ” یاد می شود ، به اندازه کافی ایمن است و تقریباً در هر ناحیه ای از صورت و گردن قابل اعمال است. با ترکیب این روش درمانی با لیفت نخ ، می توانید میزان کلی استحکام پوست تان را به حداکثر برسانید و با درمان همزمان گردن ، لیفتینگ یکنواخت تری ایجاد کنید.

در حالی که لیفت با نخ می تواند به طور موثری پوست را محکم کند ، اما برای رفع خطوط ریز و چین و چروک ها طراحی نشده است. در این حالت ، پیشنهاد می شود همزمان با لیفت نخی ، تزریق فیلر و بوتاکس را نیز در نظر بگیرید تا به نتایج چشمگیر تری دست یابید.

با ترکیب برخی از روش های درمانی غیر جراحی برای جوانسازی ، می توانید به تغییرات عمیقاً مثبت در چرهر خود دست یابید ، بدون این که لازم باشد دوره ریکاوری طولانی مدت جراحی را تحمل کنید.

 

بهترین دکتر لیفتینگ صورت در تهران | بهترین دکتر زیبایی در تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: plasticsurgery

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا