بهترین روش جوانسازی پوست

بهترین روش جوانسازی صورت کدام است ؟

بهترین و سریعترین روش برای جوانسازی و سفتی پوست صورت

در حال حاضر ، بهترین روش جوانسازی پوست روشی موسوم به لیفت با نخ است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نخ PDO یا پلی دیکسانون ، نخ هایی هستند که به طور خاص به منظور لیفت کردن ، استحکام بخشیدن و رفع شلی و افتادگی پوست استفاده می شود. لیف با نخPDO  یک جایگزین غیر جراحی برای لیفت صورت است.

نخهای PDO تخصصی برای بلند کردن و سفت کردن پوست افتاده در اطراف صورت و گردن و تحریک شبکه فیبرهای کلاژن حمایتی در پوست استفاده می شود.

نخ های مخصوص با دقت در داخل صورت قرار می گیرند تا بدون نیاز به جراحی و یا مدت زمان زیاد ، ظاهر جوان تری به دست آورند. از اینرو بهترین روش جوانسازی پوست بدون جراحی محسوب می شود

لیفت با نخ PDO یک روش کم تهاجمی است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارد و مدت زمان خرابی بسیار کمی دارد و سریع ترین راه جوانسازی پوست به شمار می رود.

در نخ کلاژن ساز صورت پلی دیکسانون (PDO) از همان ماده ای استفاده شده است که در بخیه های قابل جذب برای بستن زخم ها استفاده می شود. با این حال ، به جای این که دو هفته طول بکشد تا جذب شود ، حدود شش تا نه ماه زمان می برد.

لیفت با نخ کلاژن ساز pdo حدود 30 دقیقه طول می کشد به همین دلیل به عنوان لیفت صورت نیم ساعته معروف شده است. پس از استفاده از بی حسی موضعی ، نخ هاي كلاژن ساز در لایه های عمیق تر پوست توسط پزشک درج می شوند و بدین ترتیب پوست بالا کشیده می شود.

به طور کلی این روش یک درمان بی خطر است و می توانید همان روز با کمترین عارضه به محل کار خود بازگردید. نخ لیفت کلاژن ساز PDO علاوه بر لیفتینگ صورت می تواند صرفاً برای تحریک تولید کلاژن در پوست استفاده شود و به همین دلیل ، به کار گیری این روش در ترکیب با سایر درمان های جوان کننده نتیجه بسیار شگرفی در پی خواهد داشت.

 

لیفت با نخ به عنوان بهترین و موثرترین روش جوانسازی پوست چگونه است؟

نخ انداختن صورت برای جوانسازی
بهترین روش جوانسازی صورت کدام است

لیفت با نخ اولین نوع از جوانسازی صورت با حداقل تهاجم و یک روش غیر جراحی است که در آن از نخ های قابل جذب برای مقابله با سستی پوست صورت استفاده می شود و تا حدی جوانی را در صورت ، گردن یا خط فک باز می گرداند و در نتیجه ، یک ظرافت طبیعی اما قابل ملاحظه در پوست ایجاد می شود.

در این روش از نخ هاي كلاژن ساز PDO قابل حل که دارای تیغ های کوچکی است در زیر سطح پوست استفاده می شود. با کشیده شدن نخ ، تیغ ها بافت را نگه می دارند و پوست را به بالا می کشند. بدن به طور طبیعی نخ ها را طی 6 الی 8 ماه جذب می کند. با این حال ، نتایج آن می تواند 12 الی 24 ماه ماندگاری داشته باشد.

تحقیقات نشان داده است لیفت با نخ موجب تغییر موقعیت طبیعی بافت صورت می شود و فرایند بازسازی کلاژن را تحریک می کند. همین امر باعث جوانسازی مداوم و پیشرونده بافت های صورت می شود. در حقیقت ، تزریق نخ کلاژن ساز روند طبیعی درمان بدن را آغاز می کند که تولید کلاژن را تحریک می کند.

با افزایش سن ، کلاژن ، الاستین ، چربی صورت ، توده عضلانی و تراکم استخوان کاهش می یابد. کلاژن با حمایت از “عوامل رشد” که بر وضعیت پوست ما تأثیر می گذارد ، کمک می کند. هنگامی که بدن را مجبور کنیم روند بهبودی را آغاز کند ، در واقع با روند پیری مقابله می کنیم و کلاژن و الاستین را نیز افزایش می دهیم.

لیفت با نخ کلاژن ساز pdo روش طبیعی تری برای دستیابی به ظاهری جوانتر و شاداب تر در صورت است. اکثر مراجعه کنندگان لیفت با نخ را یک جایگزین مقرون به صرفه برای جراحی لیفت صورت با کمترین هزینه تلقی می کنند.

دوران ریکاوری بعد از درمان لیفت با نخ کلاژن ساز حداقل (2 الی 3 روز) است ، اما ممکن است در روزهای بعد کمی کبودی یا تورم جزئی و در نواحی برداشته شده کمی تنش ایجاد شود. لیفت با نخ باید به عنوان بخشی از یک برنامه درمانی جامع که ممکن است شامل تزریق ژل یا بوتاکس باشد ، مورد استفاده قرار گیرد تا به نتایج طبیعی تر و بهتری دست یابید.

 

سوالات متداول درباره بهترین روش جوانسازی صورت ، لیفت با نخ

جوانسازی با نخ pdo
بهترین روش جوانسازی پوست نی نی سایت

کدام روش جوانسازی بهتر است ؟

در حال حاضر ، بهترین روش جوانسازی پوست ، لیفت با نخ محسوب می شود.

چگونه عمل می کند؟

در طول درمان ، از یک کانولا ظریف (نوع خاصی از سوزن) برای درج نخ PDO به پوست استفاده می شود. تعداد رشته های نخ مورد استفاده بستگی به نتایج مورد نظر دارد. و می تواند از یک نخ تا حدود 50 نخ برای درمان صورت و گردن متغیر باشد. نخ های ریز با دقت در پوست درج و در امتداد خطوط از پیش مشخص شده قرار می گیرند. هنگامی که نخ در موقعیت خود قرار گرفت ، کانولا برداشته می شود و نخ در جای خود باقی می ماند. نخ ها حاوی خارهای کوچکی هستند که در پوست لنگر انداخته و آن را در موقعیت جدید خود نگه می دارند. هرگونه نخ اضافی پس از رسیدن به لیفت مورد نظر بریده می شود.

از روز عمل می توانید اثرات لیفت کننده نخ ها را به وضوح مشاهده کنید. پس از گذشت حدود یک ماه ، متوجه اثرات جوانسازی می شوید. کلاژن سازی در اطراف نخ تحریک شده و از پوست پشتیبانی کرده و بافت آن را بهبود می بخشد. فرایندی به نام neovascularisation (تشکیل عروق خونی جدید) به بهبود میکروسیرکولاسیون پوست کمک می کند. این امر با کاهش خطوط ریز ماه ها پس از خود عمل ، ظاهر جوان تری به صورت تان می بخشد. این نخ ها بیشتر باعث انقباض بافت چربی صورت می شوند که به لطیف تر ، محکم تر و شاداب تر شدن صورت کمک می کند.

آیا درد دارد؟

قبل از شروع درمان به شما بی حسی موضعی داده می شود. این امر به بی حسی ناحیه تحت درمان کمک می کند و ناراحتی های مرتبط را کاهش می دهد. بیماران عموما درد یا ناراحتی کمی را در طی این روش گزارش می دهند.

لیفت با نخ کلاژن ساز برای درمان چه نواحی از صورت قابل استفاده است؟

لیفت با نخ PDO می تواند به لیفت کردن کل صورت کمک کند. این روش علاوه بر لیفتینگ ، بدن را تحریک می کند تا کلاژن بیشتری در ناحیه درمان تولید کند. این به ویژه به عنوان یک روش درمانی برای کانتور و تعریف فک پایین ، گونه ها ، ابروها و گردن موثر است.

ماندگاری نخ کلاژن ساز صورت چقدر است؟

شما می توانید بهبود فوری ظاهر خود را مشاهده کنید ، که طی چند ماه با تولید کلاژن جدید در بدن و ایجاد اثرات جوانسازی بیشتر ادامه خواهد یافت.

نخ PDO معمولاً پس از نه ماه پس از درمان جذب می شود ، اما نتایج و بهبود ظاهر شما چند ماه پس از آن نیز باقی می ماند. هر فردی متفاوت است و عواملی مانند سن و میزان شلی و افتادگی که ما اصلاح کرده ایم ، بر طول عمر درمان تأثیر می گذارد. ماندگاری نتایج بستگی به هر خود فرد دارد. ممکن است طی شش تا نه ماه پس از عمل ، یک درمان تکمیلی با نخ های اضافی انجام شود تا مزایای لیفت نخ تا سه سال افزایش یابد.

نخ ها از چه موادی ساخته شده اند؟

بخیه ها و مخروط های مورد استفاده در لیفت نخ PDO از Polydioxanone (به اختصار PDO) ساخته شده است ، پلیمری که سالهاست برای بخیه های جراحی مورد استفاده قرار می گیرد. نخ ها تحمل بالایی دارند ، قوی هستند و به طور طبیعی در طول زمان جذب می شوند.

آیا لیفت با نخ PDO بی خطر است؟

اگر لیفت با نخ PDO توسط یک متخصص باتجربه و بسیار آموزش دیده دارای سابقه انجام شود ، ایمنی بالایی دارد. خطرات مربوط به لیفت نخ PDO کمتر از فیلرها و بسیار کمتر از جراحی لیفت صورت است.

عوارض جانبی جزئی این درمان شامل کبودی ، تورم ، حساسیت به لمس ، بی حسی و عدم تقارن جزئی است ، اگرچه اکثر آنها طی چند روز برطرف می شوند. عوارض به ندرت اتفاق می افتد و کمتر در دستان یک متخصص ماهر و آموزش دیده است.

به طور طبیعی ، قبل از تصمیم گیری در مورد ادامه درمان ، همه مزایا و معایب این درمان را در روز مراجعه به شما توضیح خواهیم داد.

چه کسی می تواند لیفت با نخ را انجام دهد؟

بیشتر بیمارانی که لیفت نخ PDO را انتخاب می کنند ، 30 سال یا بالاتر سن دارند ، زیرا اگر دچار افتادگی خفیف تا متوسط ​​هستید ، این یک درمان ایده آل محسوب می شود. برای افراد در سنین 20 سالگی توصیه نمی شود.

آیا کاری قبل از درمان باید انجام دهم؟

قبل از درمان باید تمام آرایش و هرگونه کرم یا لوسیون باقیمانده روی صورت خود را پاک کنید. یک روز قبل از درمان توصیه می شود از مصرف الکل ، آسپرین ، ایبوپروفن ، سنت جان وورت ، روغن ماهی امگا ، جینکو بیلوبا ، ویتامین C و E اجتناب کنید تا هرگونه کبودی ناشی از این روش را به حداقل برسانید.

 

بهترین دکتر برای لیفت با نخ در تهران | بهترین کلینیک لیفت با نخ تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: mintandneedledermatology

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا