قیمت لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ (سال 1401)

قیمت لیفت صورت با نخ

قیمت لیفت صورت با نخ چقدر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تقریبا در هیچ جمع زنانه ای نیست که از روش ها و درمان های زیبایی صحبت نشود. در این میان مهم ترین مسئله برای خیلی از خانم ها و البته آقایان، روش های جوانسازی پوست صورت است.

تقریبا هر ساله تکنیک ها و روش های زیادی به بازار عرضه می شوند که مدعی رفع چین و چروک های صورت و جوانسازی پوست هستند. اما به کدام یک از آن ها می توان اعتماد کرد؟

لیفت صورت با نخ یکی از همان روش های جوانسازی جدید است که خیلی زود توانست جایگاه خوبی میان زیباجویان پیدا کند.

گزارشگر وبسایت گرین تایگر، تلاش کرده است که گفته ها، شنیده ها و تمام نکاتی که در مورد قیمت لیفت صورت با نخ وجود دارد را گردآوری کرده و به اطلاع شما عزیزان برساند.

اگر مشتاق دانستن اطلاعات بیشتر در مورد لیفت صورت با نخ و هزینه های آن هستید، حتما به اسکرول کردن این متن ادامه دهید.

قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت

سلام خوانندگان عزیز گرین تایگر!

محقق و گردآورنده ی مجموعه ی زیبایی شریعتی هستم و در این مقاله گشت و گذاری در روش های زیبایی و جوانسازی و قیمت هایشان زده ام. با من همراه باشید…

در کوچه و خیابان که قدم می زنید، احتمالا با ده ها آگهی و تراکت مراکز زیبایی مواجه می شوید. چند روز پیش به یکی از این تراکت ها برخورد کردم. خیلی درشت و با فونت واضح چاپ کرده بود:

تخفیف ویژه لیفت صورت با نخ: فقط 250 هزار تومان!

کنجکاو شدم. خم شده و تراکت را از روی زمین برداشتم و با مرکز مورد نظر تماس گرفتم. گرچه شک داشتم اما بلافاصله شکم به یقین تبدیل شد.

بله! مرکز مورد نظر قیمت یک رشته نخ را ذکر کرده بود. واقعیت این جاست که با یک رشته نخ، هیچ کاری نمی شود انجام داد.

قیمت لیفت صورت با نخ
قیمت لیفت صورت با نخ

درمان جوانسازی صورت با نخ معمولا از چند رشته نخ برای لیفت صورت استفاده می کند. برخی از این نخ ها طبیعتاً گران تر هستند و برخی قیمت مناسب تری دارند.

نخ لیفت ساخت کره جنوبی

یکی از گران ترین نخ هایی که در بازار موجود است، نخ لیفت کره جنوبی می باشد. این نخ ها کیفیت خیلی زیادی دارند و معمولا هر رشته از آن ها، با قیمت هایی بالاتر از 500 هزار تومان به فروش می رسد.

این نخ ها به بافت های پوست می چسبند و به دلیل خاردار بودن، چسبندگی بیشتری ایجاد کرده و صورت را لیفت می کنند. به همین دلیل است که محبوبیت زیادی میان زیباجویان دارد.

نخ لیفت ساخت انگلیس

یکی دیگر از نخ های باکیفیت موجود در بازار، نخ های انگلیسی هستند که طبیعتا کیفیت کره ای ها را ندارند اما باز هم باید بگوییم که نتایج خیلی خوبی به همراه می آورند. این نخ ها معمولا با قیمت بیش از 150 هزار تومان عرضه می شوند.

در کل باید بگوییم که قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت بستگی به کارایی و شرکت سازنده ی آن دارد. در حال حاضر نخ های کاگ و خاردار، محبوبیت زیادی برای جوانسازی پوست پیدا کرده اند.

 

عوارض لیفت با نخ

اگر در جمع های مختلفی که دغدغه ی زیبایی و عمل های مختلف دارند، نشسته باشید احتمالا می دانید که مهم ترین سوالشان در مورد عوارض پروسیجرهای زیبایی است.

چند وقت پیش که در یک جمع زنانه صحبت از لیفت با نخ شده بود، دوباره بحث عوارض لیفت با نخ مطرح شد. صحبت های خانم های حاضر در جمع خیلی جالب بود. بیشترشان واقف بودند که انتخاب یک مرکز و پزشک ناوارد و تازه کار، حسابی کار دستشان می دهد اما از قیمت های ارزانی که این مراکز ارائه می کنند نیز نمی توانند به سادگی عبور کنند.

یکی از خانم ها گفت که بعد از درمان جوانسازی صورت با نخ در یکی از همین مراکز گمنام و تازه کار، تا مدت ها دچار عفونت بوده است. زخم ناخوشایندی روی نواحی گونه هایش به وجود آمده بود که به سادگی خوب نمی شد.

قیمت لیفت صورت با نخ

خودش عنوان می کرد که دلیل اصلی این اتفاق استفاده از نخ های بی کیفیت چینی بوده است. احتمالا اشتباه هم نمی کرد. چرا که این نخ ها می توانند عوارض مختلفی به وجود بیاورند. از جمله:

  • عفونت در محل قرار گیری نخ لیفت
  • کبودی و تورم بیش از اندازه
  • خونریزی در محل تزریق نخ ها
  • عدم قرینگی در دو طرف صورت

هر یک از این عوارض می توانند به طور کامل، نتیجه ی حاصل از لیفت صورت با نخ را از بین ببرند. به همین دلیل است که همواره توصیه می کنیم پیش از هر چیزی از اعتبار مرکز زیبایی و مهارت پزشک زیبایی آن جا اطمینان پیدا کنید.

لیفت صورت با نخ کاگ

یکی از مهم ترین و جالب ترین نخ های موجود در مراکز زیبایی، نخ کاگ است. اگر بخواهیم که جوانسازی پوست صورت با استفاده از نخ را تجربه کنیم، قطعا اولین پیشنهاد هر پزشک ماهری استفاده از نخ کاگ است.

این نخ ها معمولا خاردار هستند. همان طور که گفتیم این خارهای ظریف به بافت پوست می چسبند و در نتیجه لیفت صورت بهتر اتفاق می افتد. علاوه بر این، پوست را تحریک به تولید بیشتر کلاژن و الاستین نیز می کنند. به همین دلیل است که از آن ها به عنوان نخ های کلاژن ساز نیز نام می برند.

قیمت نخ کاگ معمولا گران تر از نخ های دیگر مثل نخ سیلوئت است. در عوض کیفیت و کارایی خیلی بالاتری دارد.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

شاید چندان مناسب نباشد که به عنوان محقق و نگارنده ی مرکز زیبایی شریعتی بخواهم در مورد مزیت های این مرکز بگویم. به قول معروف، مُشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید.

اما تجارب شخصی من با این مرکز و بازخوردهایی که از مراجعه کنندگان و زیباجویان می گیریم، وادارم می کند که چند کلمه ای در خصوص این مرکز صحبت کنم:

قیمت لیفت صورت با نخ
قیمت لیفت صورت با نخ

اگر چند کوچه از متروی قلهک بالاتر بیایید، در خیابان امامزاده، مرکز زیبایی شریعتی را می توانید پیدا کنید. بیش از ده سال است که این مرکز با قوت به فعالیت خود ادامه می دهد و تعهد کرده است که همواره این 4 اصل را رعایت کند:

  • استفاده از باکیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه ی زیبایی( ژل، بوتاکس، نخ و…)
  • به کار گرفتن بهترین و ماهرترین پزشکان و جراحان زیبایی کشور
  • رعایت بهداشت سخت گیرانه در مرکز
  • اخلاق خوش و صمیمی پرسنل

با استفاده از همین چهار اصل ساده، این مرکز به یکی از خوش نام ترین مراکز زیبایی کل تهران تبدیل شده است. به همین خاطر است که با وجدانی آسوده و خیالی راحت، این مرکز را به تمام کسانی که می خواهند خدمات لیفت صورت با نخ دریافت کنند، معرفی می کنم.

سخن آخر

در نهایت باید اشاره کنم که قیمت لیفت صورت با نخ در مرکز زیبایی شریعتی کاملا منصفانه و با توجه به دستمزد پزشک و مارک نخ تعیین می شود.

در ضمن شما می توانید از تخفیف های مناسبتی ما استفاده کنید و کمتر از آن چه که لازم است، پرداخت کنید.

به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید و نوبت مشاوره ی رایگان با پزشک زیبایی بگیرید.

منتظرتان هستیم…

نگارنده: ناصری

منبع علمی

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا