مراقبت بعد از لیفت با نخ

باید و نباید مراقبت های بعد از لیفت با نخ

مراقبت های بعد از لیفت با نخ صورت

لیفت با نخ PDO یک درمان ضد پیری غیر جراحی و غیر تهاجمی است که برای لیفت کردن فوری پوست طراحی شده است. عملکرد نخ PDO این است که با گذشت زمان، نئوواسکولاریزاسیون (ترميم زخم پس از جراحت) را تشویق می کند و زیبایی شما را دو چندان کند. در مقالات قبل در مورد این روش توضیحات مفصلی ارائه داده ایم. از اینرو در این مطلب قصد داریم در مورد مراقبت های بعد از لیفت با نخ صورت یعنی کارهایی که باید و نباید بعد از لیفت با نخ انجام دهید شرح دهیم تا بتوانید بهترین نتایج ممکن را کسب کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

فیلم لیفت با نخ

 

کارهایی که نباید بعد از لیفت نخ انجام دهید

برای اطمینان از بهترین نتایج، چندین چیز وجود دارد که باید پس از لیفت با نخ PDO از آنها اجتناب کنید. این مراقبت هاي بعد از ليفت با نخ شامل نخوابیدن روی شکم یا پهلو، آرایش نکردن، ننوشیدن الکل، و اجتناب از مواردی چون حالات شدید صورت، و ماساژ صورت و فیشال صورت است.

خوابیدن روی شکم یا پهلو

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ

یکی از بدترین کارهایی که می توانید بعد از لیفت با نخ انجام دهید، اعمال فشار بیش از حد به ناحیه تحت درمان است. اگر در پنج شب اول پس از درمان به روی شکم یا پهلو بخوابید، ممکن است تورم، ناراحتی، کبودی یا نتایج کمتر از حد مطلوب را تجربه کنید.

اگر معمولاً به پهلو یا شکم می ‌خوابید یا در طول شب غلت میزنید ، چند هفته قبل از درمان تمرین کنید که به پشت بخوابید. اگر پس از یافتن یک موقعیت راحت روی پشت خود همچنان غلت می ‌زنید، به یک شی تکیه دهید و بخوابید تا خطر خوابیدن به پهلو پس از درمان کاهش یابد. از طرف دیگر، در رختخواب خود یک حوله در اطراف خود قرار دهید.

آرایش کردن

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت های بعد از لیفت بینی با نخ

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید در 12 ساعت اول پس از درمان از آرایش کردن اجتناب کنید. در درجه اول، پوست شما در چند ساعت اول پس از لیفت با نخ حساس است. حتی از مصرف لوازم آرایشی که معمولاً فقط باعث تحریک جزئی پوست می شوند نیز باید خودداری کنید.

در وهله دوم، مهم است که پوست شما در 12 ساعت اول پس از درمان قادر به تنفس باشد. لوازم آرایشی می توانند پوست شما را خفه کنند. در نهایت، بیشتر خانم ها در حین پاک کردن آرایش، فشار قابل توجهی به پوست خود وارد می کنند. برای کاهش خطر فشار بیش از حد به صورت خود، بهتر است تا 12 ساعت اول پس از درمان آرایش نکنید.

گرفتن ماساژ صورت و فیشال صورت

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت هاي بعد از ليفت صورت با نخ

10 روز اول پس از درمان باید از ماساژ و فیشال صورت خودداری کرد. برای کاهش خطر اعمال فشار بیش از حد به ناحیه درمان باید از ماساژ صورت خودداری شود. این امر خطر تورم، کبودی و خارج شدن تصادفی نخ ها را کاهش می دهد.

به همان دلایلی که باید از آرایش کردن اجتناب کرد، باید از انجام فیشال صورت نیز خودداری کنید. فیشال صورت ممکن است شامل فشار بیش از حد به ناحیه درمان شود. برخی از انواع روش فیشال همچنین شامل استفاده از مواد شیمیایی قوی است که می ‌توانند پوست را در مدت زمانی پس از درمان که پوست شما حساس است، تحریک کند.

بیش از حد گرم شدن

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت های بعد از لیفت شقیقه با نخ

برای خلاصه کردن موارد مراقبت های پس از لیفت با نخ PDO ، به این نکته مهم باید اشاره کرد که از اعمال فشار بیش از حد به صورت و بالا بردن فشار خون خودداری کنید. در حالی که ممکن است متوجه آن نشوید ، اما قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما فشار خون شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

برای اینکه فشار خون خود را در محدوده طبیعی نگه دارید، از قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد خودداری کنید. برای انجام این کار، به جای دوش آب گرم، حمام آب ولرم بگیرید و از تخت ‌های برنزه، سونای خشک، سونای بخار، سر کشیدن سوپ داغ و آفتاب گرفتن خودداری کنید. هیدراته ماندن نیز به شما کمک می کند تا خنک بمانید و فشار خون طبیعی را حفظ کنید.

نوشیدن الکل

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت هاي بعد از ليفت بيني با نخ

به چند دلیل باید در دو هفته اول پس از کشیدن نخ از نوشیدن الکل خودداری کنید. اول این که ، الکل یک ادرار آور است، به این معنی که مقدار زیادی آب و مواد مغذی ضروری را که برای سلامت پوست شما حیاتی هستند، دفع می ‌کند. دوم این که، مصرف الکل فشار خون شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

سیگار کشیدن

مراقبت بعد از لیفت با نخ
مراقبت های پس از لیفت با نخ

متأسفانه، سیگار کشیدن یکی دیگر از فعالیت های رایج است که باعث افزایش فشار خون می شود. ده ها ترکیب شیمیایی موجود در دود سیگار، از جمله نیکوتین، رگ های خونی شما را منقبض می کند. این بدان معناست که، علاوه بر موارد دیگر، مواد مغذی نمی توانند از طریق جریان خون به طور موثر به پوست شما برسند.

توجه به این نکته ضروری است که هر محصول حاوی نیکوتین ، فشار خون شما را بالا می برد. به عنوان مثال، از ابزارهای ترک سیگار، مانند چسب های نیکوتینی و آدامس های نیکوتینی نیز باید اجتناب شود. اگر مطمئن نیستید که می توانید 14 روز را بدون نیکوتین بگذرانید، از پزشک مراقبت های اولیه خود بخواهید تا قبل از درمان به شما کمک کند تا به یک متخصص رجوع کنید.

ورزش شدید

مراقبت بعد از لیفت با نخ
عوارض لیفت با نخ

آخرین و متداول ترین فعالیتی که فشار خون را بالا می برد، ورزش سخت است. ورزش های متوسط، مانند پیاده روی، دویدن، و شنا با سرعت آرام خوب هستند. با این حال، اگر تمرین شما آنقدر شدید است که نمی توانید آواز بخوانید یا حرف بزنید، بسیار شدید در نظر گرفته می شود و می تواند قلب خود را تحت فشار بی مورد قرار دهد.

 

مراقبتهای بعد از لیفت با نخ صورت

بعد از لیفت با نخ ، مهم است که از فعالیت های خاصی اجتناب کنید. با این حال، کارهایی که انجام می دهید نیز به همان اندازه مهم هستند. کارهایی که باید بعد از لیفت با نخ انجام دهید شامل موارد زیر است:

ریکاوری بعد از یک لیفت صورت با نخ موفقیت آمیز بسیار کوتاه مدت است. اگرچه ممکن است تورم و کبودی قابل مشاهده ای وجود داشته باشد ، اما در صورت تمایل می توانید بلافاصله به محل کار خود بازگردید.

نتایج باید بلافاصله پس از قرارگیری نخ ها آشکار شوند ، اما ممکن است در روزها و هفته های پس از آن بیشتر متوجه اثرش شوید ، زیرا تورم و کبودی فروکش می کند.

درباره عوارض لیفت با نخ بیشتر بدانید

پس از لیفت صورت با نخ ، می توانید روال عادی خود را از سر بگیرید. ممکن است ارائه دهنده به شما توصیه کند که صورت خود را به شدت مالش ندهید و از خوابیدن به پهلو در هفته های اولیه پس از این کار اجتناب کنید.

آکادمی جراحان پلاستیک آمریکا توصیه می کند که در چند هفته اول پس از لیفت نخ از مرطوب کننده روزانه استفاده کنید و سر خود را بالا گرفته و بخوابید تا از آسیب به بافت ها جلوگیری کنید.

همچنین به شما توصیه می شود از سونا و تمرینات ورزشی شدید در هفته اول یا بعد از انجام لیفت نخ اجتناب کنید.

 

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران | لیفت صورت با نخ در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: advancedaestheticslv

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا