نمونه لیفت صورت

لیفت صورت بدون جراحی : 4+5 واقعیتی که باید بدانید

لیفت صورت بدون جراحی

با افزایش سن، نه تنها نحوه تفکر ما دست خوش تغییر می شود ، بلکه ظاهر فیزیکی ما نیز تغییر می کند. از این رویکرد ، نمی توانید منکر تغییرات طبیعی در بدن خود مانند چین و چروک و از دست دادن تون عضلانی اطراف صورت خود شوید. اگرچه هر یک از اینها طبیعی است ، اما ممکن است از این ظاهر ناراضی باشید. البته هیچ کس دوست ندارد وقتی پیر می شود ، صورتش شل و افتاده باشد. حتی اگر سن شما در دهه 50 سالگی نیز رو به پیری رود ، در بیشتر مواقع ، همچنان دوست خواهید داشت جوان و شاداب به نظر برسید. بنابراین ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می ‌خواهند احساس جوانی را دوباره تجربه کنند ، راه‌ های زیادی وجود دارد که می ‌توانید برای رسیدن به هدف خود انجام دهید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

باورهای غلط درباره لیفت نخ

یکی از این روش ها لیفت صورت بدون جراحی با نخ PDO است. با فرض اینکه نمی دانید لیفت با نخ چیست و چگونه کار می کند و حقایق مربوط به آن را نمی دانید ، ما همه چیز را در اینجا برای تان شرح خواهیم داد. جزئیات و اطلاعات بیشتر در مورد این روش لیفت صورت بدون جراحی را در ادامه مطالعه کنید.

 

لیفت صورت بدون جراحی چیست و لیفت صورت بدون جراحی چگونه است ؟

نخ صورت pdo
جوانسازی با نخ pdo

روش لیفت صورت بدون جراحی با نخ PDO که اغلب تحت عنوان لیفت با نخ شناخته می شود ، یکی از جدیدترین روش های درمانی در جهان است. اگرچه، نخ ‌های PDO برای چندین کاربرد ، مانند درمان برش ‌های بخیه یا بیماری های زنان پس از اقدامات پزشکی ، محبوب بوده‌ اند.

لیفت با نخ روشی است که در از بخیه های قابل جذب برای لیفت کردن و بازیابی افتادگی پوست استفاده می شود. این یکی از ارزان ترین و در عین حال سریع ترین گزینه های لیفت صورت بدون جراحی در نظر گرفته می شود. با این حال ، نتایج آن چندان دوام ندارد.

علاوه بر این ، این روش ، لیفت فوری پوست را به ارمغان می آورد و تمام بافت ‌های چربی را منقبض می ‌کند تا پوست را فورا سفت کند ، و به شما این امکان را می‌ دهد که جوان ‌تر به نظر برسید. نخ PDO همچنین به نئوواسکولاریزاسیون و تولید کلاژن بیشتر کمک می کند تا پوست تان را در بالاترین سطح سلولی بازسازی شود. با در نظر گرفتن تمام این نکات ، این روش بافت پوستی تازه ای را برای تان تضمین خواهد کرد.

این بدان معناست که می توان این انتظار را داشت که چین و چروک های کمتر با پوستی الاستیک تر و جوان تر داشته باشید. از سوی دیگر ، از آنجا که این یک روش لیفت صورت بدون جراحی است ، دوران نقاهت بسیار کوتاه مدتی دارد و حتی می توانید در همان روز پس از کاشت نخ ها به روال عادی خود بازگردید.

 

فیلم لیفت صورت بدون جراحی

9 واقعیت در مورد لیفت صورت بدون جراحی با نخ

خرید نخ pdo
ماندگاری نخ pdo

لیفت با نخ یکی از بهترین تجربیات برای ایجاد احساس تازگی و شادابی است. اما قبل از هر چیز ، حقایقی وجود دارد که باید در مورد خود این روش نیز بدانید. در اینجا ما به 9 حقیقتی را که باید در مورد لیفت با نخ PDO بدانید ، اشاره کرده ایم.

آیا لیفت صورت بدون جراحی با نخ دردناک است؟

هر روش درمانی ممکن است پس از انجام کمی دردناک باشد یا نباشد. اما در خصوص لیفت با نخ ، ممکن است یک بی حس کننده موضعی تزریق شود تا کل پروسه برای بیمار راحت و قابل تحمل باشد. با این حال ، باید توجه داشته باشید که برخی از بیماران ممکن است پس از از بین رفتن اثر بی حسی ، درد و تورم جزیی را تجربه کنند.

درمان کوتاه مدت

کاشت نخ به نسبت سایر روش های زیبایی آنچنان طولانی نیست. همانطور که در بالا ذکر شد ، پس از انجام درمان ، می توانید مستقیماً به محل کارتان بازگردید. این بدان معناست که کاشت نخ PDO فقط حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. پس از آن ، می توانید از آزاد بودن و به رخ کشیدن پوست زیبا و جوان خود لذت ببرید!

نخ های PDO

داشتن اطلاعات در مورد نخ های PDO نیز مهم است زیرا جزء اصلی خود درمان به شمار می روند. حال، حتی اگر همه نخ های PDO یکسان باشند ، نتیجه متفاوت خواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که چندین نوع نخ PDO وجود دارد و هر کدام ویژگی های خود را دارند که هدف ویژه ای را برآورده می کنند.

درباره انواع نخ های لیفت بیشتر بدانید

خود نخ نیز به اهداف زیبایی شناختی شما بستگی دارد. بنابراین، این بدان معناست که ارائه دهنده خدمات زیبایی شما ممکن است یک یا چند نوع نخ را در طول درمان شما استفاده کند.

لیفت با نخ یک روش ایمن است

فراتر از آنچه تا کنون دانستید ، این مهم است که نخ PDO ایمن است. لازم نیست نگران شرایطی باشید که ممکن است با آن مواجه شوید زیرا این روش از سوی پزشکان و متخصصان اثبات و آزمایش شده است. گذشته از آن ، کل این روش از نظر ایمنی و اثربخشی توسط FDA تایید شده است.

طی این سال ها با وجود درمان های متعدد ، هنوز هیچ واکنش آلرژیک ، عوارض جانبی و خطر یا حساسیتی نسبت به نخ گزارش نشده است. بنابراین ، به جرات می توان گفت که لیفت با نخ کاملا ایمن است.

مواردی که باید قبل از لیفت با نخ از آنها اجتناب کنید

برای رسیدن به بهترین نتایج ممکن ، بهتر است یکسری اقدامات پیشگیرانه را دنبال کنید. دنبال کردن این توصیه ها همچنین تضمین می کند که شما یک قدم بیشتر با خطرات و عوارض جانبی بعد از درمان فاصله دارید.

بنابراین ، در اینجا مواردی وجود دارد که نباید یک یا دو روز قبل از درمان خود اجتناب کنید. توجه داشته باشید که هر یک از این موارد با توجه به توصیه پزشک شما متفاوت است.

  • جینکو
  • الکل
  • ویتامین E
  • هر گونه درمان طب چینی
  • رفتن به اتاق بخار و سونا
  • تمرینات ورزشی شدید
  • مکمل های حاوی روغن ماهی امگا

ماندگاری لیفت با نخ

وقتی صحبت از ماندگاری و عمر نخ در مبحث لیفت صورت بدون جراحی می شود ، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این متغیرها شامل کیفیت و ضخامت نخ ها و حتی میزان متابولیسم بدن شما می شود. بنابراین ، برخی از افراد اذعان دارند که نخ ‌ها برای حدود پنج تا نه ماه در بدن شان باقی می‌ مانند.

تفاوت نخ PDO با بقیه

ممکن است این سوال در ذهن تان نقش بسته باشد که آیا نخ های پی دی او با یکدیگر تفاوت دارند. PCL و PLLA برخی از رایج ترین نخ هایی است که مردم فکر می کنند مشابه PDO هستند. تفاوت اصلی بین تمام این نخ ها در دوام ، سفتی و استحکام آنها نهفته است. PLLA بعد از دوازده تا هجده ماه جذب می شود ، PDO بعد از پنج تا نه ماه جذب می شود، در حالی که PCL بعد از دو تا سه سال جذب می شود.

مشاهده نتایج نهایی

نتایج لیفت با نخ معمولاً پس از دو تا سه ماه به طور کامل حاصل می شوند. توجه داشته باشید که با گذشت زمان ، نتیجه در طول زمان حتی بهتر نیز می شود.

علاوه بر این ، مدت زمانی که طول می کشد تا نتایج نهایی را ببینید به سن شما نیز بستگی دارد. سن شما یکی از عوامل اصلی در سرعت تولید کلاژن سالم توسط بدن تان است.

تعداد جلسات مورد نیاز

هیچ درمان بیشتری وجود ندارد که برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز داشته باشید. با این حال ، اکثر افراد تنها با یک جلسه لیفت با نخ از نتایج خود لذت می برند و راضی هستند. پس از چند ماه از پایان اولین درمان ، می توانید به این فکر کنید که آیا به درمان بعدی نیاز دارید یا خیر.

 

هزینه لیفت صورت بدون جراحی | لیفت صورت بدون جراحی قیمت

عوارض لیفت با نخ کاگ
عوارض لیفت صورت با نخ

یکی از شگفت انگیز ترین نکات قوت در مورد لیفت با نخ PDO ، مقرون به صرفه بودن آن است. با هزینه ناچیزی که می کنید ، نتیجه مشابهی با جراحی لیفت صورت تجربه خواهید کرد. اما در واقع ، هزینه ای که صرف کرده اید تنها کسری از آن است.

 

سخن پایانی

لیفت صورت بدون جراحی با نخ در هر سنی نتیجه ای شگفت انگیز به دنبال دارد. چه در دهه 50 و چه در اواخر دهه 20 زندگی خود به سر می برید ، انجام این روش هرگز بد نیست ، به خصوص اگر پزشک شما آن را به شدت توصیه کند. علاوه بر این ، هیچ کس در این دنیا قرار نیست فقط به این دلیل که روی صورتش چین و چروک و پوست افتاده ای دارد احساس عدم اعتماد به نفس کند.

با این حال ، همچنین به یاد داشته باشید که قبل از تصمیم گیری برای انجام این روش لیفت صورت بدون جراحی ابتدا با پزشک یا متخصص پوست خود مشورت کنید. حتی اگر مطمئناً بی خطر باشد ، هرگز نمی توانید پیش بینی کنید چه اتفاقی می افتد. هر چیزی خطرات خود را دارد و در نهایت ، قرار نیست شما زندگی خود را به خطر بیندازید.

مهمتر از همه ، لیفت با نخ یکی از درمان های رایجی است که می توانید برای بازگشت به مسیر شادابی و احساس جوانی دوباره انجام دهید.

 

لیفت صورت بدون جراحی در تهران | لیفت صورت با نخ در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: studiomedicalaesthetics

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا