لیزر موهای زائد برای چه سنی است

بهترین سن برای لیزر موهای زائد چه سنی است؟

سن مناسب برای لیزر موهای زائد

هیچ کس دوست ندارد موهای زائد داشته باشد، و خبر خوب این است که واقعا هیچ وقت برای لیزر موهای زائد دیر یا زود نیست. ما در مرکز لیزر موهای زائد شریعتی قلهک حضور داریم که به شما کمک کنیم تا پوستی صاف را که به دنبالش هستید داشته باشید. اما آیا سن ایده آلی برای درمان وجود دارد؟ لیزر موهای زائد برای چه سنی است؟ و لیزر موهای زاید از چه سنی مجاز است؟ ما در این مطلب به این سوال که سن مناسب برای لیزر موهای زائد چه سنی است و سایر موارد پاسخ می دهیم. خوشبختانه، هیچ سن معینی برای این درمان در نظر گرفته نشده. چه 19 ساله باشید چه 90 ساله ، می توانید از لیزر موهای زائد سود ببرید. از آنجایی که این درمان کاملاً بی خطر است، واقعاً هیچ نگرانی در مورد سن وجود ندارد. در پایان، سن مناسب برای لیزر موهای زائد سنی است که برای اولین بار متوجه موهای زائد می شوید و به دنبال راه هایی برای مقابله با آن هستید، یعنی سن بلوغ. اما نگرانی در مورد موهای ناخواسته می تواند در زمان زندگی متفاوت باشد. در اینجا برخی از ملاحظات مبتنی بر سن آورده شده است:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر در سن بلوغ | لیزر موهای زائد برای نوجوانان

سن برای لیزر موهای زائد

بسیاری از نوجوانان یا معتقدند یا ممکن است به آنها گفته شود که به خاطر بالغ شدن موهای زائد در می آورند و سپس برطرف می شود. متأسفانه این مورد به ندرت اتفاق می افتد. به طور معمول، موهای ناخواسته ای که در سال های نوجوانی ظاهر می شوند، با گذشت زمان بدتر نیز می شوند. اگر موهایتان ضخیم ‌تر از آنچه که باید باشند رشد می‌ کنند یا در مکان ‌هایی که معمول نیست رشد می‌ کنند، لیزر درمانی گزینه ‌ای مناسب برای شماست. با این حال، مهم است که ابتدا بدانیم بهترین سن برای لیزر موهای زائد چه سنی است. بسته به سن شما، ممکن است برای درمان به رضایت والدین خود نیاز داشته باشید، اما در غیر این صورت هیچ محدودیتی وجود ندارد.

بدانید چه چیزی پشت رشد بیش از حد موهای شما نهفته است

اگر شما یک دختر نوجوان هستید و رشد موهای تیره و ضخیم را تجربه می کنید، ممکن است به اختلالی به نام PCOS یا سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا باشید. این وضعیت اغلب با رشد مو روی صورت و سینه ظاهر می شود. اگر به سندرم تخمدان پلی کیستیک مشکوک هستید، مهم است که با پزشک مشورت کنید. لیزر موهای زائد در این موارد موثر نیست، اگرچه مطمئنا می تواند رشد موهای زائد را کنترل کند اما توصیه نمی شود. مهمتر از همه، ممکن است برای بهبود سلامت کلی خود به مداخلات پزشکی دیگری نیاز داشته باشید.

زمان اصلاح موهای زائد دخترانه نی نی سایت

اگر شما یک پس نوجوان هستید و رشد موهای تیره و ضخیم را تجربه می کنید، بدانید که اصلاح موهای زائد در نوجوانان پسر با لیزر هیچ مانع و محدودیتی ندارد. پس با خیالی راحت پیش بروید.

 

لیزر موهای زائد برای جوانان و بزرگسالان

سن لیزر موهای زائد

اگر در سال های پرمشغله 20 و 30 سالگی خود زندگی می کنید، لیزر موهای زائد می تواند زمان زیادی را برای شما صرفه جویی کند و همچنین از شما را از شر موهای زائد شما خلاص کند. زمانی که ما جوان تر هستیم، معمولا وقت زیادی برای کندن و اصلاح موی زائد وجود دارد، اما این امر با افزایش سن و عهده گیری مسئولیت های بزرگ سخت تر می شود، بنابراین این دو دهه می تواند بهترین سن برای انجام لیزر موهای زائد باشد. بسیاری از امور مراقبت از خود ممکن است به دلیل مشکلات کاری یا خانوادگی نادیده گرفته شوند. و نتیجه این است که عزت نفس تان خدشه دار می گردد. با این حال، هنگامی که کاری به سادگی لیزر موهای زائد را انجام دهید، عزت نفس و اعتماد به نفس تان در تمام جوانب زندگی افزایش می یابد.

 

لیزر موهای زائد برای افراد مسن

سن لیزر موهای زائد نی نی سایت

افزایش سن، مشکلات و تغییرات اجتناب ناپذیری را برای پوست شما به همراه می آورد. ممکن است سر و کله موهای ناخواسته ظاهر شود، و حتی موهایی که قبلاً مقابله با آنها سخت نبود – یا حتی ممکن است شما را اذیت نکرده باشند – می توانند بار بزرگتری بر دوش تان بگذارد و ضربه نهایی را به ظاهر شما بزند. حتی بدتر از آن، برخی از چیزهایی که ممکن است در گذشته موثر بوده باشند، می توانند با افزایش سن مشکل ایجاد کنند. برای مثال، اصلاح ممکن است شروع به تحریک پوست کند. این بی سابقه نیست که کسی به کرم موبر که قبلاً هرگز او را آزار نمی داده، حساسیت پیدا کند. پوست نازک تر می تواند اپیلاسیون و کندن مو را دردناک تر کند. اگر هر یک از این موارد برای شما صادق است، ممکن است اکنون زمان مناسبی برای لیزر موهای زائد باشد. همانطور که متوجه شدید هیچ سن مناسب برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته نشده است و هیچ وقت نه دیر است و نه زود.

 

درباره لیزر موهای زائد

در چند سالگی موهای زائد را زد

لیزرها موهای زائد را برای طولانی مدتی کاهش می دهند زیرا فقط با خود موها مقابله نمی کنند. لیزرها ریشه مشکل را با از کار انداختن فولیکول زیر پوستی که جایگاه موی در حال رشد است، از بین می برند.

نحوه عملکرد لیزر برای از بین بردن موها

نور لیزر به ملانین موجود در ساقه مو جذب می شود. نور به سمت پایین مو حرکت می کند و در حین حرکت تا رسیدن به فولیکول گرما تولید می کند. گرمای لیزر به فولیکول آسیب می رساند و آن را از کار می اندازد. در گذشته، لیزر و انرژی نور فقط برای افرادی با رنگ پوست بسیار روشن و موهای تیره اثرگذار بود. نور نمی توانست بین ملانین موجود در مو و ملانین در پوست تفاوت قائل شود، بنابراین تضاد بین پوست و مو باید نسبتاً شدید می بود.

با این حال، امروزه لیزرهای نسل جدید می توانند بر روی انواع رنگ پوست و اکثر رنگ های مو اثرگذار باشند. ما در مرکز لیزر قلهک شریعتی از پیشرفته ‌ترین لیزر، اسکلپیون مدیو استار (ویدئوی بالا را ببینید)، استفاده می‌کنیم چراکه می ‌تواند حتی موهای سفید، خاکستری، قرمز و بلوند را به طور مؤثری از بین ببرد و روی پوست با همه رنگ‌ها – حتی پوست برنزه – با نتایج شگفت‌ انگیزی اثرگذار باشند.

مناطقی که می تواند درمان کرد

لیزر می تواند موهای زائد را تقریباً در هر جایی از بدن درمان کند. لیزر برای از بین بردن موهای پاها، زیر بغل، کمر، سینه، صورت و ناحیه بیکینی عالی است. مردان گاهی اوقات فقط چند جلسه نیاز دارند تا ریش خود را نازک تر کنند و تا اصلاح راحت تر و احتمال سوزش ناشی از تیغ ​​کمتر را کاهش دهند.

آماده شدن برای درمان

خوشبختانه، قبل از لیزر موهای زائد، اقدامات خاصی لازم نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند هفته قبل از درمان از کندن، اپیلاسیون یا هر چیزی که ساقه مو را به طور کامل از بین می برد خودداری کنید. اصلاح خوب است. در واقع، شما باید یک روز قبل از درمان اصلاح کنید.

لیزر موهای زائد چگونه است؟

لیزر موهای زائد برای چه سنی است

در جلسه درمان شما، برای ایمن بودن، محافظ چشم خاصی به شما می دهیم. سپس، به سادگی دستگاه دستی را روی پوست شما می کشیم. پالس های نور لیزر را ارسال می کند و ملانین را هدف قرار می دهد و فولیکول های مو را از بین می برد. یکی از بهترین مزایای لیزر اسکلپیون مدیو استار این است که فرآیندی بسیار راحت دارد. خود لیزر دارای فناوری خنک کننده پیشرفته ای است که راحتی شما را تضمین می کند. برای برخی از بیماران، فرصتی برای دراز کشیدن برای مدتی می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

بعد از درمان

وقتی کارتان تمام شد، هیچ دستورالعمل دقیقی برای مراقبت پس از آن وجود ندارد. فقط پوست خود را با کمی مراقبت لطیف و عاشقانه برای چند روز درمان کنید. آن را با دقت مرطوب کنید و از آفتاب دور نگه دارید. هنگام بیرون رفتن نیز از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. همین!

به چند درمان نیاز خواهم داشت؟

برای حصول نتایج مورد نظر چندین جلسه لازم دارید و این به دلیل نحوه رشد مو است. موهای ما چرخه هایی را پشت سر می گذارند و لیزر فقط می تواند فولیکول هایی را که در مرحله رشد فعال هستند مورد هدف قرار دهد. فولیکول ها در مراحل رشد خود باید توسط درمان های بعدی مورد هدف قرار گیرند. حداکثر، شما می توانید انتظار داشته باشید که تنها 80٪ از موها در هر جلسه مورد هدف قرار گیرند، و درمان اولیه ممکن است بیشتر از 25٪ تا 50٪ باشد. با این حال، سرعت حذف موهای زائد با درمان های بعدی افزایش می یابد. اکثر افراد برای رسیدن به نتایج دلخواه خود به حدود شش تا هشت جلسه درمانی نیاز دارند. در نهایت، تعداد درمان هایی که نیاز دارید به فیزیولوژی و اهداف منحصر به فرد شما بستگی دارد. اگر فقط می خواهید موهای خود را نازک کنید تا احتمال سوختگی با تیغ کمتر شود، دو یا سه جلسه ممکن است زیاد باشد.

چه زمانی نتایج را می بینم؟

در ابتدا، ممکن است به نظر برسد که درمان ها مؤثر نبوده اند. این به این دلیل است که در حالی که فولیکول ‌ها از کار افتاده ‌اند، ممکن است چند روز طول بکشد تا موهایی که در آن‌ها وجود داشت ریخته شود. ریزش ممکن است برای یک یا دو روز مانند رشد طبیعی به نظر برسد، اما جای نگرانی وجود ندارد. در عرض دو هفته مطمئناً متوجه خواهید شد که موهای شما بسیار کمتر شده است. در حدود سه تا چهار هفته، اگر بخواهید یا نیاز داشته باشید، برای درمان بعدی خود آماده خواهید بود.

 

همین حالا از شر موهایی که نمی خواهید خلاص شوید!

لیزر موهای زائد

اگر آماده‌ اید از شر موهای زائد و مشکلات و هزینه‌ های مرتبط با آن خلاص شوید، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما لیزر موهای زائد را با دستگاه پیشرفته اسکلپیون مدیو استار و بسیاری از درمان ‌های زیبایی دیگر ارائه می‌ کنیم تا شما ظاهری را که همیشه می‌ خواستید داشته باشید.

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

چنانچه به دنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران هستید ، به شما مرکز زیبایی خودمان را معرفی می کنیم.

مفتخریم اعلام کنیم مرکز لیزر ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران)، خدمات لیزر را توسط دستگاه لیزر مدیا استار اسکلپیون انجام می دهد. این دستگاه جدیدترین ، امن ترین و بدون درد ترین دستگاه الکسانداریت برای از بین بردن رشد بیش از حد مو به روشی راحت است. این یک روش درمانی است که موها را به طور دائمی کاهش می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: anumedspa

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا