بهترین روش برای لیفت صورت چیست

بهترین روش لیفت صورت کدام است | لیفت صورت بدون جراحی

بهترین روش برای لیفت صورت چیست

وقتی صحبت از جوان‌ تر به نظر رسیدن و احساس شادابی به میان می آید ، صورت اولین و اصلی ترین مورد به شمار می رود. با در نظر گرفتن این موضوع ، اولین سوالی که به ذهن مبادرت می کند این است که بهترین روش لیفت صورت کدام است . در حالی که چند راه برای جوانتر نشان دادن صورت از طریق جراحی (لیفت صورت، لیفت گردن، عمل بینی) وجود دارد، بسیاری از زنان ممکن است برای زیر بار رفتن هزینه عمل جراحی آماده نباشند. در غیر این صورت، بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت کدام است. تنها یک روش بدون نیاز به دست بردن به چاقوی جراحی وجود دارد و آن بهترین روش لیفت صورت با نخ است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله بیشتر درباره لیفت با نخ به عنوان بهترین روش برای لیفت صورت پرداخته ایم.

بهترین روش لیفت صورت نی نی سایت

بهترين روش ليفت صورت : لیفت با نخ

بهترین جراح لیفت صورت
بهترین لیفتینگ صورت

لیفت با نخ ، یک روش زیبایی پزشکی است که هدف آن کشیدن و بالا بردن پوست و شکل دادن به صورت و گردن است. نخ های مورد استفاده، نخ بخیه موقت با درجه پزشکی هستند.

نخ های مورد استفاده در لیفت از دهه 1990 وجود داشته است، اما نوآوری در مواد مورد استفاده در آنها باعث افزایش محبوبیت این روش در سالهای اخیر شده است.

لیفت صورت بدون جراحی : 4+5 واقعیتی که باید بدانید

همه افرادی که در اواخر دهه 30 تا اوایل دهه 50 عمر خود به سر می برند، می توانند از این روش بهره مند شوند. به طور کلی هر کسی که از وضعیت سلامت خوبی برخوردار است و به تازگی متوجه علائم پیری شده، می تواند بیشترین بهره را از تأثیر لیفت با نخ ببرد.

کسانی که به دلیل مشکلات پزشکی نمی توانند جراحی صورت شوند (به دلیل مخاطرات ناشی از بیهوشی عمومی)، می توانند لیفت با نخ را به عنوان یک جایگزین ایمن تر در نظر بگیرند.

 

بهترين روش ليفت صورت : لیفت با نخ چگونه است؟

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت
بهترین لیفت صورت

این پروسیجر به دو روش انجام می شود.

اولین مورد نسبتاً سر راست است. پزشک با قرار دادن نخ بخیه های نازک و قابل حل در زیر پوست تان، می تواند پوست صورت یا گردن شما را محکم کند و بکشد. این رشته های نخ کاملا غیر قابل مشاهده و بدون درد هستند و به پوست شما می چسبند.

به محض اینکه نخ وارد پوست شود، پاسخ شفای بدن تحریک می شود. حتی اگر شما به واسطه نخ های زیر پوست تان آسیب نبینید، بدن تان ماده بخیه را تشخیص داده و شروع به تولید کلاژن در ناحیه مورد نظر می کند. کلاژن می تواند شکاف هایی ناشی از افتادگی پوست را پر کند و خاصیت ارتجاعی بیشتری به صورت شما برگرداند.

بعد از گذشت یک سال، با جذب شدن نخ ها، این اثر کاهش می یابد. همچنین مشکخص شد یک اثر “جوان سازی” ثانویه نیز دارد که تا مدت ها باقی می ماند و بعد از 3 سال یا بیشتر همچنان قابل لمس است.

بسته به ناحیه مورد نظر و همچنین ترجیحات و اولویت های پزشک تان، روش لیفت ممکن است کمی متفاوت باشد. با این حال، تکنیک اصلی، معمولاً یکسان است.

  1. از شما خواسته می شود تا در اتاقی که پروسیجر انجام می شود، بر روی تخت دراز بکشید. درست مانند آمادگی برای عمل جراحی، الکل و همچنین بی حس کننده موضعی روی پوست تان اعمال می شود.
  2. از یک سوزن یا کانولای بسیار نازک برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست استفاده خواهد شد. درج نخ ها می تواند 30 تا 45 دقیقه طول بکشد.
  3. بعد از درج نخ ها، ممکن است فشار مختصر یا سفت شدگی زیر پوست تان احساس کنید.
  4. ظرف چند دقیقه پس از بیرون کشیدن سوزن ها، پروسیجر تان کامل خواهد بود و شما آزادید که به خانه یا محل کارتان بروید.

 

قیمت لیفت صورت با نخ

بهترين روش ليفت صورت
بهترین راه لیفت صورت

هزینه لیفت با نخ بسته به مکانی که در آن زندگی می کنید، تجربه ارائه دهنده خدمات تان و اینکه چه تعداد مناطقی از صورت را می خواهید درمان کنید، متفاوت خواهد بود.

با این حال، بر اساس محاسبات ما، هزینه لیفت به این روش معمولاً 40 درصد هزینه ای که جراحی لیفت صورت در بر دارد را شامل می شود. به عبارت دیگر، شما 60% در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

پیشانی، گونه، ناحیه زیر چشم و ابرو همه قسمت هایی از صورت هستند که شما می توانید برای لیفت به این روش در نظر بگیرید. می توانید با کاهش هزینه ها در مقایسه با جراحی، به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که تنها یک منطقه یا چندین نقطه هدف را برای کشیدن و جوانسازی انتخاب کنید.

نقطه قوت لیفت با نخ در این است که نیازی به بیهوشی عمومی ندارند، بنابراین شما یک گام دیگر در جهت صرفه جویی در هزینه ها بر میدارید. همچنین لازم نیست که دوره بهبودی را در خانه طی کنید و کار نکنید. دوره ریکاوری بسیار کوتاه مدت است – تا جایی که حتی می توانید این پروسیجر را در وقت ناهار انجام دهید.

ممکن است پزشک تان توصیه کند که برای افزایش اثرات لیفت بر روی خود، روش های درمانی دیگری یا روش های زیبایی دیگر مانند بوتاکس را نیز انجام دهید. حتما اطمینان حاصل کنید که از قبل از هزینه های مرتبط با این پروسیجرها آگاهی کامل دارید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه لیفت با نخ به این صفحه مراجعه کنید.

 

بهترین راه لیفت صورت : لیفت با نخ برای کدام نواحی مناسب است؟

بهترین روش برای لیفت صورت چیست
بهترین روش برای لیفت صورت

بسیاری از افراد برای جوانسازی برخی از نواحی صورت که شل و آویزان شده یا به نظر می رسد استحکام خود را از دست داده، لیفت نخ را انتخاب می کنند. این مناطق شامل موارد زیر است:

  • ناحیه فک
  • خط ابرو
  • ناحیه زیر چشم
  • پیشانی
  • گونه ها
  • گردن
  • بینی

از نخ لیفت همچنین برای لیفت و سفت کردن سینه ها خصوصاً بعد از بارداری و کاهش وزن استفاده می شود که در این بحث به آن پرداخته نمی شود.

 

خطرات و عوارض لیفت با نخ به عنوان بهترین روش لیفت پوست صورت

بهترین لیفتینگ صورت
نمونه لیفت صورت

به طور کل، لیفت پوست با نخ، روشی کم خطر محسوب می شود، اما عوارض جانبی و خطرات خود را دارد. در رابطه با اینکه آیا لیفت با نخ درد دارد یا خیر، باید بگوییم این موضوع به آستانه تحمل شما بستگی دارد. اما عموما شکایت عمده ای از این بابت ثبت نشده است.

پس از لیفتینگ با نخ، غیر معمول نیست که موارد زیر را تجربه کنید:

  • کبودی
  • تورم
  • خون ریزی
  • درد جزئی در محل تزریق نخ

احتمال بروز این عوارض جانبی 15 تا 20 درصد است. این عوارض بسیار جزئی هستند و به سرعت و راحتی قابل اصلاح هستند.

عوارض جدی تری که به مراقبت نیاز دارند، عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک به مواد موجود در مواد نخ
  • خونریزی در نتیجه آسیب و جراحتی که در پشت پوست شما ایجاد شده
  • ایجاد چال یا کشش مشهود در جایی که نخ ها در آن کشیده شده است
  • حرکت ناخواسته نخ ها از محل که منجر به برآمدگی پوست می شود
  • درد در زیر پوست به دلیل این که نخ خیلی “محکم” کشیده شده یا در جای نامناسبی قرار گرفته است
  • عفونت در محل تزریق نخ

از بین همه خطرات مذکور، عفونت موضوعی است که باید با دقت بیشتری مراقب آن بود. در صورت مشاهده علائم زیر فوراً با پزشک تماس بگیرید:

  • ترشحات سبز، سیاه، قهوه ای یا قرمز در محل تزریق نخ
  • تورم بیش از 48 ساعت
  • سردرد های مداوم
  • تب

 

ماندگاری لیفت با نخ به عنوان بهترين روش براي ليفت صورت

بهترین لیفتینگ صورت
نمونه لیفت صورت

ریکاوری پس از یک لیفت موفقیت آمیز بسیار کوتاه است. اگرچه ممکن است تورم و کبودی قابل مشاهده باشد، اما در صورت تمایل می توانید فورا پس از آن به محل کار خود برگردید.

نتایج باید بلافاصله پس از قرار دادن موضوعات آشکار باشد، اما ممکن است در روزها و هفته های بعد از قرار گرفتن نخ ها در پوست بیشتر متوجه اثرات آن شوید، زیرا تورم و کبودی شروع به فروکش کردن می کند.

لیفت با نخ به معنای دائمی بودن نتایج نیست. در بهترین حالت، اثرات آن بین 1 تا 3 سال ماندگار است. مانند سایر پرکننده های پوستی قابل جذب مانند بوتاکس، نخ هایی که در این روش استفاده می شوند در نهایت توسط بافت زیر پوست تان جذب می شوند.

 

بهترین جراح لیفت صورت با نخ | لیفت صورت با نخ در تهران

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت با نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: pacificdermcenter

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا