میکرونیدلینگ برای منافذ باز صورت

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست صورت

میکرونیدلینگ درمانی است که علاوه بر این که منافذ باز پوست صورت را به حداقل می رساند، رنگ ناهموار پوست، رنگدانه ها، اسکارهای آکنه، خطوط ریز و چین و چروک های صورت، گردن و حتی ترک های پوستی را نیز برطرف می کند. میکرونیدلینگ برای منافذ باز صورت برای تمام سنین، انواع پوست و شرایط پوستی بسیار موثر است. این فناوری به طور گسترده در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است، و اکنون در ایران نیز در دسترس است. میکرونیدلینگ برای درمان منافذ باز پوست یا درمان پوست پرتقالی تنها یکی از درمان هایی است که ما برای بازگرداندن شادابی و سلامت پوست ارائه می دهیم. مشتریان ما از نتایج قابل مشاهده و فوری درمان های ما هیجان زده می شوند. در ادامه به تشریح میکرونیدلینگ برای منافذ باز پرداخته ایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

میکرونیدلینگ منافذ باز چگونه انجام می شود؟

درمان قطعی منافذ باز پوست صورت

پیش از هر چیز لازم به ذکر این نکته مهم است که درمان های میکرونیدلینگ همیشه باید توسط یک متخصص پزشکی آموزش دیده انجام شود. جلسه درمان شما حدود یک ساعت طول خواهد کشید. هنگامی که وارد مطب می شوید، یک کرم بی حس کننده روی ناحیه مورد درمان تان اعمال می شود. هنگامی که پوست تان بی حس شد، می توان میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست را در حدود 30 تا 45 دقیقه با حداقل ناراحتی تکمیل کرد.

هیچ زمان قطعی وجود ندارد و نتایج تقریباً بلافاصله آشکار می شوند. از آنجایی که یک درمارولر برای منافذ باز استفاده می شود، می توان آن را روی پوست هایی که به مواد شیمیایی یا حرارت حساس هستند استفاده کرد. دستگاه میکرونیدلینگ میکرو کانال‌ هایی را در پوست ایجاد می ‌کند که سرم‌ ها و محصولات مراقبت از پوست را قادر می ‌سازد تا به عمق بیشتری نفوذ کنند و بیشترین سود را ارائه دهند. برای دستیابی به بهترین نتیجه، یک سری درمان 3 تا 6 جلسه ای در فواصل 3 تا 4 هفته به شما توصیه می شود.

میکرونیدلینگ را می توان همراه با بسیاری از درمان های دیگر نیز استفاده کرد. ما توصیه می کنیم از ترکیب درمان مزوتراپی با میکرونیدلینگ (مزونیدلینگ) برای دستیابی به نتایج بهتر بهره برید.

 

فیلم میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست

 

فواید میکرونیدلینگ صورت

میکرونیدلینگ برای منافذ باز صورت
  • به حداقل رساندن منافذ باز پوست
  • اصلاح رنگ ناهموار پوست و رنگدانه
  • به حداقل رساندن آکنه و سایر اسکارهای شدید
  • خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد
  • درمان پوست کدر و کم آب
  • مراقبت از پوست افراد 40 سال به بالا که کلاژن را با سرعت بسیار کمتری بازسازی می کند
  • مراقبت از پوستی که در اثر آفتاب سوختگی، شیمی درمانی یا دارو آسیب دیده است
  • مراقبت از پوستی که به گرما یا درمان های شیمیایی حساس است

 

پس از میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست چه اتفاقی می افتد؟

درمارولر برای منافذ باز

پرستار یا پزشک آموزش دیده به آرامی دستگاه میکرونیدلینگ را برای مدت طولانی روی پوست هدایت می کند و به طور کامل ناحیه درمان را پوشش می دهد. سوزن های میکرو و نازک به پوست نفوذ می کنند و کانال های میکروسکوپی ایجاد می کنند که باعث می شود پوست بلافاصله سیستم التیام، تولید کلاژن و الاستین را فعال کند.

در طی چند روز، لایه سطحی پوست به طور طبیعی کنده می ‌شود و می ریزد و لایه جدید نرم‌ تر و محکم‌ تری که به سطح می ‌آید را آشکار می کند. تغییرات قابل مشاهده تقریباً فوری هستند و در طی چند هفته ادامه می یابند. نتایج میکرونیدلینگ تا شش ماه پس از درمان ظاهر می شود، زیرا تولید کلاژن ادامه دارد.

 

چه کسی کاندیدای ایده آلی برای میکرونیدلینگ منافذ باز پوست است؟

بیماران با هر نوع پوستی به دنبال تحریک یا تغییر رنگ و بافت می توانند از این درمان فوق العاده بهره مند شوند. با این حال توصیه می کنم پیش از اقدام برای انجام این درمان و همچنین اطلاع از هزینه میکرونیدلینگ برای منافذ باز پوست ابتدا با متخصص پوست ما مشورت نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا