قیمت لیفت صورت با نخ

نکاتی درباره لیفت صورت با نخ که هیچ پزشکی به شما نمی گوید!!!

از صفر تا صد لیفت صورت با نخ

تا همین اواخر ، تنها راه برای رفع مشکلات ناشی از شلی پوست صورت – مانند افتادگی ناحیه فک و گونه ها – جراحی لیفت صورت بود. از این گذشته ، در حالی که درمان های سطحی پوست می توانند به بازگرداندن درجه ای از سفتی کمک کنند ، هنگامی که پوست شل می شود ، فقط تیغ جراحی می تواند آن را به طور واقعی از بین ببرد. با این حال ، تا زمانی که رویکرد های تکیه بر ترکیبات تزریقی و جوانسازی پوست وجود دارند ، همه افراد مایل یا قادر به انجام عمل جراحی نیستند. اگر شما نیز در زمره این گونه افراد قرار دارید ، احتمالا خوشحال می شوید اگر بدانید که یک نوع جدیدی از روش های زیبایی برای پر کردن فاصله بین جوانسازی غیر تهاجمی صورت و جراحی لیفت صورت به وجود آمده است که تحت عنوان ” لیفت صورت با نخ ” شناخته می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیفت صورت با نخ چیست | لیفت صورت با نخ چگونه است

لیفت صورت با نخ نی نی سایت
لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت با نخ نوعی روش زیبایی است که در آن از بخیه های موقت برای ایجاد یک حالت “لیفت” ظریف اما قابل مشاهده در پوست استفاده می شود. در این روش ، به جای برداشتن پوست شل صورت بیمار از طریق جراحی ، جراح زیبایی به سادگی آن را با دوختن قسمت هایی از آن تعلیق می کند. این امر باعث می شود پوست کمی به عقب کشیده شود و در نتیجه پوست صورت را لیفت کرده و سفت می کند. نخ ها علاوه بر اینکه برای بالا بردن پوست ایده آل هستند ، به روش دیگری نیز با پیری مقابله می کنند: با تحریک “پاسخ شفای” بدن و وادار شدن بدن به موج افزایش تولید کلاژن به مناطق تحت درمان. این امر به دلیل نقش حیاتی کلاژن در روند پیری مهم است.

کلاژن به حمایت از “عوامل رشد” کمک می کند که بر وضعیت پوست ما تأثیر زیادی می گذارد. کلاژن علاوه بر اینکه برای ترمیم زخم استفاده می شود ، به مستحکم ، حجیم و نرم بودن پوست ما کمک می کند. با افزایش سن ، بدن ما به تدریج کلاژن کمتری تولید می کند ، و همین امر منجر به کاهش 80 درصدی ضخامت پوست در حدود 70 سالگی می شود. این کاهش حجم و استحکام عامل عمده ای در تشکیل پوست اضافی و چین و چروک است. با ضعیف شدن پوست ، دیگر قادر نیست از بافت های زیرین خود به اندازه کافی حمایت کند ، به این معنی که گرانش آن را به سمت پایین می کشد و کش می دهد. وقتی علائم شلی پوست در مراحل خفیف است ، تزریق پوست صورت با کلاژن تازه می تواند به کاهش شلی (با ضخیم شدن و آبرسانی به پوست) و جلوگیری از بدتر شدن آن (با تقویت پوست) کمک کند.

به عبارت دیگر ، این فرایند ، جوانسازی مداوم و پیشرونده را برای بافت های صورت فراهم می کند. بیمارانی که به منظور تحریک کلاژن اقدام به لیفت صورت با نخ می کنند ، متوجه بهبود تدریجی رنگ و سفتی پوست خود می شوند. در حالی که نخ های آنها در جای خود قرار دارد ، پاسخ شفای بدن به طور مداوم فعال می شود زیرا بدن می خواهد نواحی بخیه شده را “التیام” داده و بخیه ها را از بین ببرد. بدن از نظر بیولوژیکی طوری برنامه ریزی شده است که وقتی هر جسم خارجی موجود در درم را حس می کند اینگونه واکنش نشان دهد. خوشبختانه چون نخ هایی که در حین لیفت نخ زیر پوست قرار می گیرند بسیار کوچک هستند ، بیمار هیچ یک از این اتفاقات را احساس نخواهد کرد. بیشتر افراد وقتی پوست اطراف سوزن ها بهبود می یابند اصلا نمی توانند بخیه های خود را احساس کنند.

 

فیلم لیفت با نخ

فیلم جراحی لیفت صورت با نخ را در زیر مشاهده کنید:

 لیفت صورت با نخ به نسبت جراحی لیفت صورت چه مزایایی دارد؟

فیلم جراحی لیفت صورت با نخ
فیلم لیفت با نخ

برای بسیاری از بیماران ، بزرگترین مزیت انجام لیفت صورت با نخ به جای جراحی لیفت صورت ، کاهش زمان بهبودی است. هنگامی که بیمار جراحی لیفت صورت انجام می دهد ، باید به عمیقا بیهوش شود. به این ترتیب ، بیمار باید ترتیبی دهد که شخصی او را از بیمارستان به خانه ببرد. اکثر بیماران تحت جراحی لیفت صورت نیز حداقل سه روز پس از عمل به مراقبت شبانه روزی از سوی یک فرد نیاز دارند. علاوه بر این ، اگر بیمار ، کودک در خانه دارد ، ممکن است به مراقبت از کودک نیز نیاز باشد. بیماران جراحی لیفت صورت معمولاً برای بهبودی نیاز به یک تا دو هفته مرخصی از کار دارد.

اما از سوی دیگر ، دوران ریکاوری لیفت با نخ نسبتاً آسان و کوتاه مدت است. لیفت با نخ را می توان تحت بی حسی موضعی و نه بیهوشی عمومی انجام داد ، به این معنی که بیماران پس لیفت نخ می توانند بلافاصله به خانه بازگشته و از خود مراقبت کنند. در حالی که برخی از بیماران پس از انجام لیفت با نخ کمی احساس درد ، قرمزی و تورم می کنند و بنابراین مایلند بقیه روز را تعطیل کنند ، اما اکثر افراد می توانند بلافاصله به محل کار خود بازگردند. به ندرت پس از انجام لیفت صورت با نخ نیاز به داروهای ضد درد قوی وجود دارد و این امر باعث می شود بیماران بتوانند به راحتی به روال عادی زندگی خود بازگردند. بنابراین این روش برای افرادی که دارای فرزند در خانه هستند یا افرادی که مشغول به کار هستند ، ایده آل است.

با وجودی که دوره ریکاوری لیفت با نخ چندان شدید نیست ، اما در عین حال بیماران همچنان باید چند اقدام احتیاطی جزئی را در زمان بهبودی انجام دهند. مهم است که مطمئن شوید که صورت خود را هنگام تمیز کردن یا استفاده از مرطوب کننده به مدت حداقل یک هفته پس از قرار دادن نخ ها به شدت نمالید. همچنین باید سعی کنید سر خود را کمی به سمت بالا نگه دارید تا در هنگام خواب مستقیم روی صورت خود نچرخید.

به دلیل ماهیت غیر تهاجمی بودن لیفت صورت با نخ ، خطر آن کمتر است. بعد از لیفت نخ عملاً هیچ خطری در خصوص ایجاد اسکار ، کبودی شدید ، خونریزی یا سایر عوارض وجود ندارد. در موارد نادر ، بیماران ممکن است سوزش ، عفونت یا بخیه هایی در زیر پوستشان نمایان شود. اگر این اتفاق بیفتد ، سوزن ها به سادگی برداشته می شوند و صورت بیمار به حالت اولیه خود باز می گردد.

در نهایت ، از آنجا که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از جراحی لیفت صورت است ، مقرون به صرفه تر است.

لیفت با نخ مفید است ، اما برای بیماران مهم است که انتظارات واقع بینانه ای از این روش داشته باشند. در حالی که لیفت با نخ قطعاً تغییرات قابل مشاهده ای را ایجاد می کند ، عموماً صورت را چند میلی متر لیفت می کند. به همین ترتیب ، نتیجه نهایی ظریف و طبیعی تری نسبت به جراحی لیفت صورت ایجاد می کند. بنابراین لیفت با نخ بیشتر برای افرادی مناسب است که با علائم شلی خفیف تا متوسط ​​و نه شدید مواجه هستند.

 

قیمت لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد
لیفت صورت با نخ کاگ

از آنجا که انجام لیفت با نخ بسیار آسان تر از جراحی لیفت صورت است ، بسیار مقرون به صرفه تر است. جهت اطلاع دقیق از قیمت لیفت صورت با نخ لطفاً به این صفحه مراجعه کنید.

 

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

لیفت صورت با نخ بهتر است یا بوتاکس
لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

درک این نکته مهم است که در حالی که هیچ تکنیک لیفتینگی نمی تواند نتایج دائمی را به همراه داشته باشد ، جراحی لیفت صورت معمولاً نتایج طولانی تری از لیفت نخ ایجاد می کند. بنابراین در مورد این که لیفت صورت با نخ چقدر دوام دارد می توان گفت نتایج جراحی لیفت صورت می تواند تا یک دهه دوام داشته باشد ، در حالی که لیفت صورت با نخ به طور کلی از یک تا سه سال به طول می انجامد. با این حال ، از آنجا که روش لیفت با نخ بسیار کم خطر است ، بیمارانی که نتایج لیفت نخ خود را دوست دارند ، معمولاً می توانند پس از جذب بخیه های قدیمی خود در بدن ، مجموعه جدیدی از بخیه های موقتی را قرار دهند.

 

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است

قیمت لیفت صورت با نخ
لیفت صورت با نخ نی نی سایت

سن ایده آل لیفت صورت با نخ معمولاً از اواخر سی تا پنجاه سالگی است ، در حالی که اکثر بیماران بالای 55 سال از جراحی لیفت صورت سود بیشتری خواهند برد. لیفت با نخ می تواند جایگزین جراحی لیفت صورت برای بیماران مسنی باشد که به دلایل پزشکی قادر به انجام عمل جراحی نیستند. از آنجا که لیفت با نخ می تواند تحت بی حسی موضعی انجام شود ، بسیاری از افرادی که شرایط مربوط به سن دارند و آنها را برای جراحی واجد شرایط نمی کند (مانند فشار خون بالا ، دیابت نوع دو و بیماری های قلبی و عروقی) می توانند با خیال راحت این درمان را انجام دهند. در صورت داشتن هرگونه شرایط پزشکی برجسته ، حتماً با پزشک خود در مورد اینکه آیا لیفت با نخ برای شما مناسب است یا خیر صحبت کنید.

 

انواع نخ لیفت صورت

قیمت لیفت صورت با نخ
انواع نخ لیفت صورت

نخ های NovaThreads و Silhouette InstaLift هر دو به منظور لیفت کردن بافت صورت توسط FDA تأیید شده اند. با این حال ، در حالی که این نخ ها بر مکانیسم عمل مشابهی تکیه دارند و هر دو نتایج عالی را ایجاد می کنند ، اما تفاوت های کلیدی بین آنها وجود دارد که بیماران باید از آنها آگاه باشند. در زیر ، نحوه مقایسه این دو روش با یکدیگر را بررسی می کنیم.

NovaThreads

NovaThread ها بخیه هایی هستند که از ماده ای سازگار با زیست محیطی به نام PDO ساخته شده اند که به طور خاص برای جذب مجدد ایمن بدن طراحی شده است. NovaThreads حدود چهار تا شش ماه در محل خود باقی می مانند و پس از آن به آرامی حل می شوند. با این حال ، بیماران می توانند انتظار داشته باشند که نتایج درمان NovaThreads خود را برای یک سال یا بیشتر پس از درمان مشاهده کنند. این اثر طولانی مدت از بهبود طولانی مدت وضعیت پوست ناشی از تزریق کلاژن ناشی می شود.

نخ های NovaThread دارای انواع مختلفی هستند: بخیه های خاردار ، که برای جمع آوری پوست (و در نتیجه باعث افزایش حرکت بیشتر می شود) و بخیه های صاف یا خمیده ایده آل هستند. بخیه های صاف ، لیفت کمتری تولید می کنند ، اما برای تحریک کلاژن عالی هستند. بیماران اغلب بخیه های صافی را در نقاط استراتژیک اطراف صورت خود (مانند گوشه دهان یا در امتداد ابروها) قرار می دهند تا مناطق مشکل دار رایج را که نشانه های پیری در آنها مشخص است ، هدف قرار دهند. از طرف دیگر ، بخیه های خاردار در نزدیکی خط مو قرار می گیرند تا پوست را به آرامی به عقب بکشد و گونه ها و جولان ها را بلند کند.

قرار دادن NovaThreads برای بیمار نسبتاً سریع و آسان است. ابتدا از بی حسی موضعی برای بی حس کردن مناطقی که قرار است درمان شوند استفاده می شود ، سپس از یک ابزار کوچک (یک کانول یا سوزن نازک) برای قرار دادن نخ ها در زیر پوست استفاده می شود. کل این پروسه معمولاً فقط 30 تا 45 دقیقه طول می کشد و بیمار آزاد است که بعد از آن به سر کار خود بازگردد.

Silhouette InstaLift

مانند NovaThreads ، Silhouette InstaLift به استفاده از بخیه های موقت زیست سازگار برای بلند کردن صورت متکی است. Silhouette InstaLift بیشتر بر افزایش پوست تمرکز دارد تا تحریک تولید کلاژن (البته هر دو هدف را محقق می کند) ، بنابراین نخ های مورد استفاده در این روش تا حدودی متفاوت طراحی شده اند. آنها به جای اینکه صاف یا خاردار باشند ، دارای تعدادی بخیه هستند که با “مخروط” های ریز در هم آمیخته شده اند و در چنگ زدن به بافت مهارت دارند. این به نخ ها اجازه می دهد تا پوست بیشتری جمع کنند و باعث برجسته تر شدن گونه ها و چانه ها شود. نخ های Silhouette InstaLift برای ایجاد نتایج نسبتاً طولانی مدت نیز طراحی شده اند. بیماران می توانند انتظار داشته باشند که از تأثیر Silhouette InstaLift خود به مدت یک تا سه سال لذت ببرند.

انجام Silhouette InstaLift به طور متوسط ​​حدود 45 دقیقه طول می کشد و می تواند تحت بی حسی موضعی انجام شود. یک سوزن باریک مخصوص طراحی شده برای قرار دادن نخ ها در پوست استفاده می شود و ناراحتی بیمار را به حداقل می رساند. گاهی اوقات بیماران چند روز پس از انجام این عمل درد و تورم خفیفی را تجربه می کنند ، اما معمولاً با مسکن های بدون نسخه قابل کنترل است. به این ترتیب ، اگر یک InstaLift Silhouette دارید ، احتمالاً می توانید بلافاصله پس از آن به فعالیت های عادی خود بازگردید.

 

حداکثر بهره را از لیفت نخ خود ببرید

از آنجا که لیفت صورت با نخ بسیار کم خطر است و دارای مدت زمان بازیابی کوتاهی است ، می توان آنها را با سایر روش های غیر جراحی ترکیب کرد تا نتایج جامع تر و قابل توجه تری ایجاد شود. هنگامی که پوست شما در اطراف نخ هایی که در طول “InstaLift” وارد شده اند بهبود یافت ، توصیه می کنیم لیفت نخ خود را با درمانی مانند اولتراپی همراه کنید.

لیفت صورت با نخ بهتر است یا بوتاکس

Ultherapy از پالس های ملایم انرژی اولتراسوند برای گرم کردن بافت های همبند زیر پوست استفاده می کند و در نتیجه تولید کلاژن را تحریک می کند. Ultherapy ، که اغلب از آن به عنوان “لیفت صورت غیر جراحی” یاد می شود ، به اندازه کافی ایمن است که تقریباً در هر ناحیه ای از صورت و گردن اعمال می شود. با ترکیب این روش با لیفت نخ ، می توانید میزان کلی سفت کننده پوست دریافتی را به حداکثر برسانید و با درمان گردن و همچنین صورت ، لیفتینگ یکنواخت تری ایجاد کنید.

در حالی که لیفت با نخ می تواند به طور موثری پوست را سفت کند ، اما برای رفع لکه های سطح پوست طراحی نشده است. به این ترتیب ، از بین بردن علائم سطحی پیری – مانند لکه های پیری ، نواحی رنگدانه ناهموار و خطوط ریز – به تکنیکی نیاز دارد که به آن “احیای پوست” می گویند. در هنگام رویش مجدد پوست ، لایه بالایی درم برداشته می شود و لکه های فوق را از بین می برد. سپس لایه جدیدی از پوست با ظاهر جوانتر به جای آن رشد می کند.

با ترکیب تعدادی از روشهای درمانی غیرجراحی ضد پیری ، بیماران می توانند به تغییرات عمیقاً مثبت در ظاهر خود دست یابند-بدون تحمل زمان بهبودی طولانی مدت همراه با جراحی.

 

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران
بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: plasticsurgery

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا