لیفت بینی با نخ چگونه است

لیفت بینی با نخ | لیفت بینی بدون جراحی

مقاله ای جامع درباره لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ چیست
لیفت بینی با نخ نی نی سایت

بینی مشخص ترین ویژگی صورت است و از اینرو شکل آن بر کل ظاهر صورت شما تأثیر به سزایی دارد. آیا از شکل بینی خود ناراضی هستید اما در عین حال می خواهید از انجام جراحی های تهاجمی مانند جراحی بینی اجتناب کنید؟ پیشنهاد متخصصان حوزه زیبایی به افرادی همچون شما روشی تقریبا جدید موسوم به ” لیفت با نخ بینی ” است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به واسطه تکنیک لیفت با نخ ، ما اکنون می توانیم به شما کمک کنیم تا در کمتر از یک ساعت و بدون نیاز به اعمال جراحی تهاجمی به بینی رویایی خود برسید. از اینرو به این روش ” لیفت بینی بدون جراحی ” نیز اطلاق می شود.

علاوه بر ترد لیفت از یک گزینه دیگر نیز می توان برای اصلاح ظاهر بینی بدون جراحی استفاده کرد: پرکننده بینی. اگرچه انجام هر دو روش می تواند به طور موثر بینی را بزرگ کند ، اما ممکن است پزشک تصمیم بگیرد که بسته به نتایج مورد نظر بیمار که در اولین مشاوره به طور کامل مورد بحث قرار می گیرد ، یک درمان ترکیبی را انجام دهد.

لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل

به طور کلی ، لیفت با نخ بینی در ایجاد نوک بینی تیزتر ، لیفت قطعی تر و زاویه ای واضح تر و مشخص تر ، از فیلرها موثرتر هستند. ترد لیفت بینی بیشترین محبوبیت را در بین آسیایی ها دارد.


لیفت بینی با نخ چیست ؟

ترد لیفت بینی
لیفت بینی گوشتی

لیفت نخ بینی یک روش غیر جراحی ، غیر تهاجمی ، برگشت پذیر و با نتایج قابل پیش بینی تر ، و درمانی برد-برد برای افرادی است که به دنبال جایگزین های غیر جراحی برای جراحی بینی هستند.

یکی از مزایای اصلی انجام لیفت نخی بینی نسبت به جراحی بینی این است که لیفت با نخ بینی یک روش غیر تهاجمی یا با حداقل تهاجم است. این بدان معنی است که هیچ برش یا جراحی در طی آن انجام نمی شود.

در لیفت با نخ برای بینی از نخ های قابل جذب ساخته شده از یک قند پیچیده به نام PDO (پلی دیکسانون) استفاده می شود که به دلیل مشخصات بسیار ایمن آن سالهاست در کاربردهای پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده غیر حساسیت زا و غیر آنتی ژنیک است و همچنین کاملاً تجزیه پذیر است ، بدین معنی که بدن مواد PDO را به مرور جذب می کند.


لیفت بینی با نخ چگونه است ؟

لیفت با نخ برای بینی
لیفت با نخ بینی گوشتی

در خصوص این که لیفت با نخ بینی چگونه است گفتن همین نکته کفایت می کند که لیفت دماغ با نخ تحت عنوان “عمل بینی هنگام ناهار” شناخته می شود. این یعنی درمانی است که می تواند در کمتر از یک ساعت انجام شود. به دلیل حداقل زمان معطلی ، بیماران می توانند بلافاصله پس از آن فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

در روز مشخص شده ، پزشک از شما می خواهد که دراز بکشید و سر خود را بالا نگه دارید. ممکن است برای بینی و ناحیه اطراف آن از بی حسی موضعی استفاده شود ، بنابراین هیچ گونه درد یا ناراحتی را احساس نخواهید کرد.

سپس پزشک نخ های ریزی را به صورت افقی در امتداد پل بینی برای ارتفاع و به صورت عمودی در تیغه بینی برای ایجاد برآمدگی قرار می دهد. نخ ها هم در حکم یک ساختار داربستی عمل می کنند و به کانتور و شکل دهی بینی به حالت دلخواه کمک می کنند و هم به عنوان یک محرک کلاژن ، تولید کلاژن جدید را تحریک می کند تا لیفت پایدار و طولانی مدت تری را برای بینی ایجاد کند.

تعداد نخ های مورد نیاز بسته به افراد ، شکل بینی فعلی آنها و نتیجه دلخواه متفاوت است. نتایج بلافاصله قابل مشاهده است.

 

فیلم لیفت بینی

 


با سه شمار بینی تان لیفت خواهد شد!

لیفت بینی گوشتی
عکس لیفت بینی با نخ

از نظر ساختاری ، پروفایل بینی به 3 ناحیه متصل تقسیم می شود:

1. پل بینی

 

• به طول کوتاه تر بینی ، از انتهای خط الراس تا کمی زیر ابرو اشاره دارد. پل بینی جایی است که معمولاً عینک طبی یا عینک آفتابی شما روی آن قرار می گیرد.

• این ناحیه را می توان بدون جراحی با استفاده از نخ های بینی کوتاه مخصوص برای ایجاد پل بالاتر بلند کرد.

• لیفت های موضعی نسبت به فیلرهای موجود در این ناحیه مزایایی دارند زیرا در طول زمان پخش نمی شوند و ظاهر بینی را صاف نمی کنند.

• این روش همچنین می تواند به صاف شدن بینی های کمی کج یا قوز بینی کمک کند.

2. برجستگی بینی

 

• به برجستگی بلند بینی ، از نوک تا کمی زیر چشم اشاره دارد.

• این ناحیه را می توان بدون جراحی با استفاده از نخ های بینی مخصوص برجسته تر کرد.

• این روش همچنین می تواند به صاف شدن بینی های کمی کج یا قوز بینی کمک کند.

• نتایج یک نمای بینی طبیعی سه بعدی است که باریک تر به نظر می رسد.

3. نوک بینی

 

• همچنین به عنوان ناحیه ستونک شناخته می شود ، محبوبیت آن این است که نوک بینی به شکل دکمه ای و دارای برآمدگی کمی رو به بالا باشد.

• برای حالت دادن به این ناحیه ، پزشک ممکن است ترکیبی از تکنیک لیفت بینی با فیلرهای بینی را پیشنهاد کند.


آمادگی های لازم برای لیفت با نخ بینی چیست ؟

لیفت بینی با نخ نی نی سایت
لیفت بینی با نخ قیمت

پزشک ابتدا در مورد مشاوره اولیه دستورالعمل های مفصلی را در مورد اموری که می توانید قبل از این کار انجام دهید به شما ارائه می دهد. با این حال ، چند دستورالعمل کلی وجود دارد که باید قبل از انجام هرگونه روش مربوط به پرکننده ها رعایت شود:

  • از مصرف آسپرین ، داروهای ضد التهابی (مانند ایبوپروفن) ، مکمل های ویتامین E و سایر مکمل های رقیق کننده خون در هفته قبل از عمل خودداری کنید.
  • مصرف ویتامین K به کاهش خطر کبودی کمک می کند ، بنابراین سعی کنید مقدار زیادی سبزیجات سبز برگ مصرف کنید تا مقدار ویتامین K شما در هفته های قبل از عمل افزایش یابد.
  • مقدار زیادی آب بنوشید و قبل از قرار ملاقات یک وعده غذایی مناسب بخورید. مراقبت بعد از لیفت با نخ بینی

مزایای کلیدی درمان لیفت با نخ بینی

مزایای کلیدی روش لیفت با نخ عبارتند از:

  • نتایج دائمی نیستند ، بنابراین اگر از ظاهر آن راضی نباشید ، تنها مسئله زمان مطرح است و نخ ها به طور طبیعی در بدن شما طی 6 الی 8 ماه جذب می شوند.
  • راحتی: لیفت با نخ بسیار ارزانتر از جراحی بینی سنتی است
  • بسیار ایمن و موثر است
  • نتایج قابل مشاهده فوری است
  • بدون معطلی است
  • بیماران می توانند تقریباً بلافاصله کار و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند
  • نیازی به بیهوشی ندارد

نتایج درمان لیفت با نخ بینی

لیفت با نخ بینی
لیفت با نخ بینی نی نی سایت

نتایج درمان لیفت نخ بینی را می توان فوراً مشاهده کرد و با گذشت زمان بهتر نیز می شود زیرا بدن شما برای  تا 6 ماه آینده ، الی یک سال ، بازسازی کلاژن بیشتری را آغاز می کند.

معمولاً نتایج حدود 1 تا 2 سال دوام می آورند. اگر درمان 9 ماه پس از درمان اولیه تکرار شود ، می توانید انتظار داشته باشید که نتیجه حتی طولانی تر باشد. در آخر ، با تحریک تولید کلاژن در بینی ، می توان انتظار اثرات دائمی را داشت.


لیفت با نخ بینی چقدر دوام دارد | لیفت بینی با نخ چقدر ماندگاری دارد ؟

از آنجایی که طی این روش از نخ های درجه یک استفاده می کند که پشتیبانی ساختاری فوری را برای بینی فراهم می کند ، نتایج می تواند برای یک دوره 1 تا 2 سال یا حتی بیشتر دوام بیاورد.


سوالات متداول

 به چند نخ نیاز دارم؟

تعداد رشته های مورد استفاده برای هر فرد متفاوت است. به طور متوسط ​​6 تا 12 نخ ممکن است استفاده شود.

آیا این روش نیازی به استراحت دارد؟

به جز تورم خفیف ، کبودی و درد ، برای این روش حداقل زمان ریکاوری دارد. شما می توانید بلافاصله پس از فعالیت های روزانه خود بازگردید ، اگرچه باید از انجام برخی فعالیت ها اجتناب کرد. پزشک در طول مشاوره با شما در این مورد صحبت می کند.

انجام این روش چقدر طول می کشد؟

کل فرایند لیفت با نخ در عرض 15 تا 30 دقیقه به پایان می رسد.


عوارض لیفت با نخ بینی و موارد منع مصرف

لیفت بینی با نخ بهتر است یا ژل
قیمت لیفت بینی با نخ در تهران

ممکن است در حین تزریق ماده بیهوشی کمی احساس سوزش کنید ، اما پس از آن نباید هیچ گونه دردی در اثر نخ ها احساس کنید. بلافاصله پس از قرار دادن نخ ها ، در قسمت های تحت درمان احساس سفتی می کنید و ممکن است برای چند روز کمی درد داشته باشید. برای راحتی بعد از این پروسیجر در صورت نیاز می توان از مسکن استفاده کرد.

لیفت با نخ بینی یک روش بسیار ایمن ، بدون عوارض جانبی جدی است. کبودی خفیف ، تورم و حساسیت بعد از عمل انتظار می رود ، که طی چند روز تا چند هفته برطرف می شود.


هزینه لیفت بینی با نخ چقدر است ؟

قیمت لیفت با نخ در تهران بسته به محل ، وسعت مشکل و مهارت های متخصص متفاوت است. از اینرو ترد لیفت قیمت متغیری دارد.

ترد لیفت یک عمل زیبایی است و تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و شما باید هزینه این روش را خودتان بر عهده بگیرید.

جهت مشاوره در خصوص هزینه لیفت با نخ ابرو اینجا کلیک کنید.


بهترین دکتر لیفت ابرو با نخ در تهران

"<yoastmark

بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

اگر قصد دارید انجام لیفت صورت با نخ در تهران را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: facialsculptingillumiamedical

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا