کانتورینگ صورت

بهترین و جدیدترین روش فرم دهی صورت بدون جراحی

فرم دهی صورت بدون جراحی

جاذبه نقش مهمی در پیری صورت ما طی سالیان عمر مان دارد. عوامل شایع روزمره ای که در پیری زودرس صورت نقش دارند عبارتند از قرار گرفتن در معرض آفتاب محافظت نشده ، عوامل محیطی مانند آلودگی و انتشار گازهای گلخانه ای ، مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از پوست ، مواد مصنوعی موجود در مواد غذایی ، و عوامل سبک زندگی مانند سیگار کشیدن ، نوشیدن الکل ، و سایر عوامل مضر در زندگی روزمره. با افزایش سن ، پوست به مرور زمان شل و آویزان می شود که منجر به افتادگی طبیعی پوست می شود. هنگامی که پوست پیر می شود ، خاصیت ارتجاعی و استحکام خود را از دست می دهد ، نازک تر به نظر می رسد و نسبت به چندین دهه قبل پری خود را از دست می دهد. اما نگران نباشید! برای کمک به بازیابی ، فرم دهی صورت و انعطاف پذیری پوست ، از فناوری های لیزر می توان برای اصلاح ساختارهای پوست ، کاهش چین و چروک ، کانتور کردن نواحی درمان و جوان سازی پوست از درون و بیرون استفاده کرد. در حال حاضر یکی از بهترین و جدیدترین متدهای کانتورینگ ، فرم دهی صورت با دستگاه اندولیفت است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در ادامه این مطلب شما را با چگونگی فرم دهی صورت بدون جراحی به روش اندولیفت آشنا می کنیم.

 

فرم دهی صورت با لیزر اندولیفت Endolift®

فرم دهی صورت با دستگاه
فرم دهی صورت کشیده

اندولیفت یک روش لیزری ابتکاری و کم تهاجم است که کل صورت را بازسازی و فرم دهی می کند. افتادگی خفیف پوست و تجمع چربی در یک سوم تحتانی صورت (غبغب ، گونه ها ، دهان ، خط فک) و گردن را اصلاح می کند و همچنین می تواند برای کاهش شلی پوست پلک پایین نیز استفاده شود. علاوه بر این ، به بازسازی پوست کمک کرده و شلی پوست صورت و گردن را کاهش می دهد.

دستگاه اندولیفت همچنین می تواند برای برخی از نواحی بدن از جمله زانو ها ، شکم ، قسمت داخلی ران و مچ پا استفاده شود.

اندولیفت لاغری بهترین روش لاغری سریع و آب کردن چربی ها

بنابراین اگر به دلیل کاهش چربی سخت یا افتادگی پوست صورت یا بدن خود مشکل دارید اما تمایلی به درد ، جای زخم و نقاهت مرتبط با جایگزین های جراحی تهاجمی ندارید ، این درمان ابتکاری جدید برای شما یک گزینه عالی به شمار می رود.

 

مزایای دستگاه فرم دهی صورت اندولیفت

اندولیفت شکم
اندولیفت

فرم دهی صورت با دستگاه اندولیفت شما را از مزایای زیر برخوردار می سازد:

  • یک جایگزین لیزری ابتکاری نوین به جای جراحی لیفتینگ یا لیپوساکشن
  • برای کاهش چربی و سفت کردن پوست ( غبغب و چانه ) عالی است
  • لایه های عمقی و سطحی پوست را بازسازی می کند
  • تولید کلاژن را افزایش می دهد
  • کم تهاجمی ، بدون نیاز به تیغ جراحی ، بدون جای زخم ، بدون نیاز به استراحت
  • مدت زمان آن آنقدر کوتاه است که در زمان ناهار امکانپذیر است
  • معمولاً فقط یک جلسه درمان ، بدون درد با نتایج فوری ، مورد نیاز است

 

گزینه های فرم دهی صورت با دستگاه اندولیفت

کانتورینگ صورت لاغر و کشیده

یکی از اولین نشانه های پیری از دست دادن حجم پوست است که منجر به ایجاد اثری توخالی در ناحیه زیر چشم ، گونه ها ، لب ها و ظاهر کلی صورت می شود.

نظرات در مورد اندولیفت

صورت دارای اجزای زیادی برای فرم دهی است ، بنابراین ما گزینه های کانتورینگ را به دو بخش تقسیم کرده ایم: بالا و پایین. اکنون تنها در مورد گزینه های کانتورینگ غیر تهاجمی برای پایین صورت بحث خواهیم کرد که هدف درمان اندولیفت هستند:

چانه

اندولیفت چانه می تواند ظاهر دلپذیر تری در صورت ایجاد کند. فرم دهی چانه در افرادی که می ‌خواهند چانه ‌ای پرتر داشته باشند می ‌تواند به نتایج عالی دست یابد. استفاده از دستگاه لیزر اندولیفت راه بسیار خوبی برای کانتور کردن و فرم دهی چانه هستند. آقایان نیز طرفدار پر و پا قرص اندولیفت چانه هستند چرا که این روش کمک می کند خطوط صورت‌ شان مردانه ‌تر به نظر برسد.

خط فک

کانتورینگ خط فک یک روش رو به رشد محبوب است که هم مردان و هم زنان به طور فزاینده ای به آن علاقه مند شده اند. استفاده از دستگاه اندولیفت در این ناحیه کمک می کند تا زوایای خط فک افزایش یابد و قدری زاویه دار به نظر برسد. خط فک زاویه دار به جذابیت و مردانگی یک آقا می افزاید و عموماً برای جنس مخالف جذاب تر است.

گردن

پوست ناحیه گردن را می توان با فناوری لیزر اندولیفت سفت و لیفت کرد. این امر سبب می شود شما جوان تر و شاداب تر به نظر برسید و از این وضعیت لذت ببرید.

اگر به هر یک از این گزینه های غیر جراحی برای کانتورینگ صورت علاقه مند هستید ، همین حالا با دفتر ما تماس بگیرید تا وقت مشاوره خود را تعیین کنید.

 

اندولیفت یک روش سریع ، بدون درد و بدون نقاهت

کانتورینگ صورت
زاویه سازی صورت

این درمان مزایای جراحی لیفت صورت را ارائه می دهد ، با این تفاوت که بدون نیاز به تیغ جراحی ، بدون اسکار ، بدون بیهوشی و کاملا بدون درد است. لندولیفت نتیجه تحقیقات تکنولوژیکی و پزشکی پیشرفته است که بر چگونگی دستیابی به نتایج یک روش جراحی لیفتینگ متمرکز شده است ، اما معایب مرتبط با جراحی سنتی مانند دوران ریکاوری طولانی مدت ، طیف بالای پیامدهای جراحی و هزینه های سنگین را دور می زند.

 

اندولیفت چگونه کار می کند

فرم دهی صورت با لیزر

اندولیفت یک درمان اندو-تیشوال (بینابینی) است و از طریق میکرو فیبرهای نوری یکبار مصرف خاص ، به نازکی مو ، عمل می کند که به راحتی در زیر پوست به هیپودرم سطحی وارد می شوند. سپس حرارت انتخابی ناشی از لیزر ، چربی را آب می کند ، و چربی از سوراخ های ورودی میکروسکوپی در ناحیه تحت درمان به بیرون می ریزد. این امر به طور همزمان باعث جمع شدن فوری و کاهش شلی پوست به لطف فعال شدن کلاژن سازی جدید و عملکرد های متابولیک در ماتریکس خارج سلولی می شود. سفت شدن پوست ایجاد شده توسط اندولیفت به شدت با انتخاب پرتو لیزر مورد استفاده مرتبط است. به بیان دیگر ، به تعامل خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان برخورد می کند مرتبط است: آب و چربی.

مدت زمان فرم دهی صورت با دستگاه اندولیفت بستگی به این دارد که چند قسمت از صورت باید درمان شود و از 5 دقیقه فقط برای یک قسمت صورت ، تا نیم ساعت برای کل صورت متغیر است. این درمان نیازی به ریکاوری ندارد و پس از طی چند ساعت ، امکان بازگشت به فعالیت های عادی وجود دارد.

 

ماندگاری لیزر اندولیفت

فرم دهی صورت با دستگاه

نتایج روش اندولیفت نه تنها بلافاصله قابل مشاهده است ، بلکه تا چندین ماه پس از انجام ماندگار است ، زیرا کلاژن بیشتری در لایه های عمیق پوست ساخته می شود. اوج لذت بردن از نتایج حاصل از اندولیفت ، 6 ماه است.

به طور معمول فقط یک جلسه درمان مورد نیاز است ، اما مانند همه روش ‌های زیبایی دیگر ، پاسخ و مدت اثر بستگی در هر فرد متفاوت است و اگر پزشک لازم بداند، می توان درمان اندولیفت را بدون عوارض جانبی مجددا تکرار شود.

 

هزینه فرم دهی صورت با اندولیفت

فرم دهی صورت با لیزر اندولیفت در تهران

هزینه این روش بسیار مقرون به صرفه است و قیمتی بسیار پایین تر از جراحی لیفت صورت را در بر دارد.

 

اندولیفت در تهران | بهترین مرکز اندولیفت در تهران

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران
بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

https://www.cranleyclinic.com/endolift/

https://drtorgerson.com/non-surgical-procedures/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا