رفع افتادگی صورت با نخ

رفع افتادگی صورت با نخ : شایعه یا واقعیت؟!

رفع افتادگی صورت با نخ

افتادگی صورت یک امر طبیعی و اجتناب ناپذیر است. برای خانم ها و آقایان هم فرقی نمی کند. زمانی که افتادگی اتفاق می افتد، پوست صورت کمی شل شده و انگار که سنگین شده باشد، کمی رو به پایین حالت افتادگی پیدا می کند. رفع افتادگی صورت با نخ یکی از روش های موثر برای مقابله با این پدیده است که می تواند پوست صورت شما را کشیده و حالت جوانی و شادابی گذشته را به آن بازگرداند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در این مقاله از گرین تایگر بیشتر در مورد رفع افتادگی صورت با نخ صحبت می کنیم. هرچند پیش از این هم در سایر مقالات گرین تایگر در این زمینه زیاد صحبت کرده ایم، اما در این مطلب سعی می کنیم به سویه های کمتر پرداخته شده آن بپردازیم. با ما همراه باشید تا با لیفت صورت با نخ بیشتر آشنا شوید.

 

رفع افتادگی صورت با نخ
رفع افتادگی صورت با نخ

 

افتادگی صورت

بدون درک پدیده افتادگی صورت نمی توانید به درستی مزیت های لیفت با نخ را بدانید. به قول معروف ابتدا بیایید مشکل را بشناسیم، بعد راه حل آن را ارائه دهیم.

لیفت صورت در اثر کمبود کلاژن ایجاد می شود. کلاژن یک ماده هورمونی جوانساز و طبیعی در بدن است که موجب بازسازی و جایگزینی سریع سلول های پوست صورت شده و باعث می شود تا پوست ما همیشه شاداب و مستحکم باقی بماند. کلاژن از ابتدای تولد به صورت طبیعی و اتوماتیک در بدن ما تولید می شود. اما بعد از یک سن مشخصی که برای خانم ها معمولا حدود 30 تا 35 سالگی است، روند خودکار تولید کلاژن متوقف می شود.

از این سن به بعد بدن فقط کلاژن را برای ترمیم بافت های آسیب دیده پوستی ترشح می کند.

نتیجه توقف تولید کلاژن این است که سلول های پوستی بازسازی نشده و کمی پیر می شوند. از طرف دیگر با بالارفتن سن، عضلات نگه دارنده پوست نیز قدرت اولیه خود را از دست می دهند و دیگر نمی توانند مثل سابق پوست را قرص و محکم سر جای خود نگه دارند. در این شرایط نیروی کششی جاذبه بر توان این عضلات غلبه کرده و موجب افتاده شدن پوست می گردد. همچنین عوامل محیطی مانند آلودگی، آسیب های ناشی از استفاده طولانی مدت مواد آرایشی و عدم رسیدگی به سلامت پوست نیز پدیده افتادگی صورت را تشدید می کنند.

همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا افتادگی پوست صورت به عنوان یکی از نشانه های پیری، خودش را نشان بدهد. اما خوشبختانه راهکارهایی برای مقابله و درمان افتادگی صورت وجود دارد. به درمان افتادگی صورت، لیفت صورت گفته می شود و استفاده از نخ های مخصوص یکی از بهترین روش های لیفت پوست صورت به حساب می آید.

لیفت صورت با نخ

اگر بخواهیم خیلی خلاصه و ساده بگوییم، برای رفع افتادگی صورت با نخ، پزشک متخصص زیبایی نخ های مخصوصی را زیر پوست صورت شما قرار می دهد. این نخ های مخصوص در نقش عضلات نگه دارنده زیر پوستی عمل کرده و پوست افتاده صورت را بالا می کشند تا حالت قرص و محکم اولیه را به آن بازگردانند.

نخ هایی که برای رفع افتادگی زیر پوست صورت قرار می گیرند یک آسیب سطحی نیز به بافت های داخلی پوست وارد می کنند تا از این طریق پوست را به تولید مجدد کلاژن و جوانسازی طبیعی تحریک کنند. نتیجه لیفت صورت با نخ بسیار طبیعی است و جایگزین بسیار مناسبی برای روش های دیگری همچون جراحی پوست صورت است.

برای آشنایی بیشتر با پروسیجر لیفت صورت با نخ بهتر است این مقاله را مطالعه نمایید.

رفع افتادگی صورت با نخ
رفع افتادگی صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد

لیفت با نخ را معمولا با سایر روش های غیرجراحی برای لیفت صورت مقایسه می کنند. پروسیجرهای دیگری همچون تزریق بوتاکس و فیلر، هایفوتراپی، آر اف فرکشنال، فیس آپ و غیره همگی برای رفع افتادگی صورت مورد استفاده قرار می گیرند.

اما سه موضوع است که رفع افتادگی صورت با نخ را در رتبه اول قرار می دهند:

  1. سایر روش های مورد اشاره بیشتر با هدف جوانسازی انجام می شوند که لیفت صورت هم یکی از اثرات ثانویه آنهاست. اما لیفت صورت با نخ روشی است که به صورت اختصاصی برای رفع افتادگی پوست صورت طراحی شده.
  2. هزینه لیفت صورت با نخ می تواند نسبت به سایر روش ها منطقی تر باشد. منطور این نیست که رفع افتادگی صورت با نخ ارزان ترین روش است، اما تناسب هزینه ای که برای آن می کنید با اثرات و ماندگاری اش بسیار به صرفه است.
  3. ماندگاری لیفت با نخ نسبت به هزینه ای که برایش می کنید بسیار بالاست.

در حالی که روش هایی همچون بوتاکس و فیلر حداکثر 4 تا 6 ماه دوام دارند، لیفت صورت با نخ می تواند 1.5 تا 3 سال دوام داشته باشد. بعضی از مراجعین هم هستند که لیفت با نخ آنها تا 5 سال دوام داشته است. علت از بین رفتن تدریجی اثرات رفع افتادگی صورت با نخ به خاطر آن است که نخ های به کار رفت در زیر پوست بافتی طبیعی دارند و بعد از مدتی جذب می شوند. به همین خاطر هم هست که بعد از چند سال دوباره باید آن را انجام دهید.

برای آشنایی بیشتر با عوارض لیفت صورت با نخ، بهتر است این مطلب را مطالعه نمایید.

رفع افتادگی صورت با نخ
رفع افتادگی صورت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

هیچ چیز بیشتر از خواندن کامنت ها درباره یک پروسیجر زیبایی نمی تواند واقعیت آن را روشن کند. در این راستا در ادامه به چند مورد از کامنت هایی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون رفع افتادگی صورت با نخ منتشر شده اشاره می کنیم:

  • سحر z1. : من چند ماهیه صورتمو با نخ لیفت کردم و راضیم. ولی خیلی درد داشت و تا هفته اذیت شدم.
  • گندم 9999: من تجربه داشتم فقط کسایی که می خوان لیفت با نخ انجام بدن مراقب باشن که حتما یه جای درست و حسابی برن و نخ خوب براشون استفاده بشه من دو بار انجام دادم سری اول ناراضی بودم چون تغییری تو خودم ندیدم ولی سری دوم خیلی راضی بودم چون کلی عوض شدم البته دکتر خیلی مهم هستش.
  • لیلا_ZDe: من با این که دو سال پیش رفتم هنوز کشش رو احساس می کنم واقعیتش نمی دونم تا کی هست ولی شنیدم تا 3 ساللم ماندگاری داره البته فکر کنم بستگی به میزان افتادگی پوست هم داشته باشه.

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

همانطور که در کامنت ها نیز مشاهده کردید، انتخاب بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ بسیار مهم است. اگر پزشک مورد نظر فرد قابل اعتماد و حرفه ای نباشد، می تواند طی لیفت با نخ به پوست شما آسیب های زیادی وارد کند.

از جمله مشکلاتی که با انتخاب یک مرکز نامعتبر احتمال آن وجود دارد، درد شدید، آسیب های پوستی جدی، باقی ماندن جای زخم، مشخص بودن خط نخ از روی پوست، شل شدن نخ ها و چروک افتادن پوست در اثر کششش نخ و غیره است.

اگر می خواهید بهترین نتیجه را رفع افتادگی صورت با نخ بگیرید و کمترین عوارض ممکن را تجربه کنید، باید حتما به یک مرکز معتبر مانند مرکز زیبایی شمال تهران مراجعه کنید.

رفع افتادگی صورت با نخ
رفع افتادگی صورت با نخ

مطالعات تخصصی

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا