اندولیفت غبغب علت درمان

اندولیفت غبغب: سریعترین، ایمن ترین و ماندگارترین روش لاغری لیفت غبغب رو بشناسید

اندولیفت غبغب نی نی سایت

اندولیفت غبغب چیست؟ چرا از اندولیفت به عنوان سریعترین و موثرترین روش برای از بین بردن غبغب یاد می شود؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به شل شدن پوست زیر چانه و تجمع چربی در آن غبغب (double chin) گفته می شود. غبغب از اون دسته مزاحم هایی ست که  تقارن چهره رو بر هم می زند و نگاه مخاطب رو برمیگرداند. دوستی داریم که اخیرا برای دیدار خانواده از استرالیا به ایران اومدند و حین سفر برای اندولیفت غبغب نیز اقدام کردند. چشم های بسیار زیبایی دارند که هم اکنون دیدن دارد به خصوص که با رفع عیب غبغب، زیبایی خارق العاده ای نیز پیدا کرده اند!

در مقاله حاضر، به مقایسه انواع روش های لیفت و لاغری غبغب می پردازیم. در این میان، علت برتری اندولیفت بر سایر روش ها رو توضیح می دهیم. اگر می خواهید غبغب تان برای همیشه از بین برود، این مطلب رو از دست ندهید.

اندولیفت غبغب علت درمان

لیفت و لاغری غبغب بدون جراحی

قبل از معرفی روش های غیر جراحی، زیباجو برای رفع غبغب چاره ای جز جراحی پلاستیک نداشت. جراحی عموما با درد، خونریزی، بیهوشی و برش پوست به علاوه ی عوارض تغییر رنگ پوست، عفونت، و بدشکلی چانه همراه می شد.
علاوه بر هزینه های گزاف، جراحی لیفت غبغب و گردن یک عیب دیگر هم داشت: اینکه فقط سلول های چربی برداشته می شدند اما خبری از بهبود یا سفت سازی پوست نبود.
به لطف روش های غیر جراحی مانند اندولیفت، نه تنها هیچ گونه عارضه ای در کار نیست بلکه همزمان با حذف همیشگی سلول های چربی از زیر چانه، همزمان پوست گردن و زیر چانه لیفت، جوانسازی و سفت سازی می شود. به عبارتی، خطوط پیری و چین و چروک های زیر چانه، فک و گردن همگی ظرف کی جلسه برطرف خواهند شد.

و اما اندولیفت لاغری غبغب چیست؟

اندولیفت برای لیفت و لاغری غبغب

از اندولیفت به عنوان معجزه ی جوانسازی پوست در قرن اخیر شهرت دارد.
اندولیفت به عنوان یک روش کم تهاجمی غیر جراحی از جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های لیزری بهره می برد. کار اصلی اندولیفت حذف چربی، لیفتینگ یا همان رفع افتادگی و شلی پوست، و رفع چین و چروک های کم عمق یا عمیق پوست می باشد.
در این روش، به کمک پرتو مادون قرمز و طول موج لیزری 1470 نانومتری، حذف چربی های اضافه پوست و لیفت پوست از بخش هیپودرم ( لایه عمقی پوست و محل عضله) انجام می شود.

مزایای اندولیفت غبغب

  • بهترین روش غیر جراحی جایگزین لیپوساکشن و جراحی لیفت
  • سفت سازی و لیفت و جوانسازی پوست علاوه بر حذف چربی زیر چانه
  • بازسازی و مدل دهی لایه های سطحی و عمقی پوست
  • تقویت تولید کلاژن
  • اصلاح فرم چانه، فک و گردن (و کمک به کانتورینگ یک سوم پایین صورت)
  • آنقدر سریع، ایمن و آسان که انگار زنگ تفریح یا موقع ناهار است!
  • نتایج سریع و ماندگار، بدون درد، بدون عوارض و ( بسیار کم هزینه تر از جراحی لیفت)

لاغری غبغب به کمک میکرو فیبر در اندولیفت

فیبرهای نانو 200 تا 300 میکرون برای جوانسازی و لیفتینگ پوست صورت و 400 تا 600 میکرون  و حتی 1000 میکرون برای پوست بدن کاربرد دارند. بستگی به درجه ی افتادگی یا پیری پوست، پزشک یکی از این فیبرها رو برای شما انتخاب می کنند. فیبر نوری توسط یک کانولا (لوله مخصوص) در محل تقاطع لایه سطحی چربی و عمیق ترین لایه در زیر پوست قرار می گیرد. با حرکت دادن کانولا در زیر پوست به جلو و عقب، عملیات لیفتینگ و سفت سازی پوست نیز شروع می شود.

اندولیفت چگونه بر پوست اثر می گذارد؟

اندولیفت چگونه به لاغری و لیفت غبغب کمک می کند؟ 

دستگاه اندولیفت شامل یک منبع انرژی لیزری دایود با طول موج 1470 متر و اسکنر فرکشنال می باشد. فیبر نوری (اپتیکال) فوق العاده باریکی به این منبع لیزری متصل می شود. این فیبر بدون برش به عمق هیپودرم در زیر پوست وارد می شود. پزشک با تکنیک های ویژه ای عضله افتاده رو بالا می کشد؛ همزمان، تولید کلاژن و بازسازی بافت عمقی پوست تحریک می شود. کلاژن سازی به سفت شدن پوست کمک می کند. همچنین، اندولیفت برای چربی سوزی (لیپولیز) بافت اضافه ی غبغب، بازو، و اهداف لاغری نیز کاربرد دارد. تجمعات چربی به چین و چروک و افتادگی پوست منجر می شوند که با اندولیفت حذف می شوند.

اندولیفت با آب و چربی در زیر پوست تعامل می کند. لایه های سطحی و عمقی پوست رو بازسازی می کند. تولید کلاژن رو تحریک می کند؛ سفت سازی پوست و چربی سوزی جزو مهمترین کاربردهای اندولیفت می باشند.

مزایای اندولیفت غبغب

  • روش غیر جراحی و بدون برش
  •  دقت بسیار بالای لیزر اندولیفت در درمان
  • ایمن و نتایج فوری و محسوس تنها با یک جلسه
  • ماندگاری بالا و اثرات دائمی
  • جوانسازی و لاغری پوست فقط با یک جلسه 
  • روشی ساده و بدون نیاز به امکانات خاص پزشکی
  • بدون خونریزی و بدون بیهوشی
  • امکان ترکیب با روش های جوانسازی دیگر
  • ریکاوری سریع و بدون دوره نقاهت

نحوه ی انجام اندولیفت غبغب در مرکز شریعتی تهران

در مرکز شریعتی تهران، تمامی مراحل انجام اندولیفت در عین سرعت عمل، بسیار دقیق و اصولی صورت می پذیرد. ابتدا در جلسه ی مشاوره مشخص می شود که آیا شما کاندید مناسب لیزر اندولیفت هستید یا نیستید. اگر کاندید بودید، پس از فرم اطلاعات عمومی اندولیفت و نکات مهم، فرم رضایت نامه رو امضاء می کنید. محیط مرکز شریعتی بسیار تمیز، منظم، آرام، و برخورد پرسنل بسیار عالی ست.

مرکز شریعتی تهران از حضور بهترین جراحان و متخصصین پوست در ایران بهره مند می باشد. این متخصصین با جدیدترین تکنیک های زیبایی دنیا آشنایی دارند.
حین ویزیت پزشک، می توانید هر سوالی دارید بپرسید. پزشک به دقت چهره شما رو آنالیز و مشکلات رو بررسی می کنند. از نظر پزشک، اندولیفت غبغب باید آنقدر حرفه ای انجام شود که تقارن مناسبی میان چانه، فک و گردن و سایر اجزای چهره ایجاد شود. ایجاد تقارن و حجم چربی ای که باید حذف شود از جمله تخصص های یک پزشک با تجربه می باشند.

پوست شما تمیز و استریل می شود. دستگاه لیزر اندولیفت با طول موج 1470 نانومتر تنظیم می شود. امواج لیزر به کمک میکرو فیبرهای مخصوصی به عمق پوست منتقل می شوند. چربی آب شده به طور طبیعی توسط سیستم ادراری دفع می شود. حین اندولیفت، درد خاصی حس نمی کنید.

مقاله کامل اندولیفت صورت و بدن اینجاست.

مراقبت های قبل از اندولیفت غبغب

  • تمیز بودن صورت و فاقد آرایش قبل از انجام اندولیفت
  • پرهیز از مصرف داروهای رقیق کننده خون (آسپرین و داروهای ضد لخته خون؛ در مورد قطع مصرف دارو با پزشک مشورت نمایید)

اقدامات و مراقبت های بعد از اندولیفت غبغب

  • کمپرس یخ (غیر مستقیم روی پارچه نرم تمیز) روی محل اندولیفت جهت کاهش کبودی و ورم
  • پرهیز از مصرف داروهای ضد آکنه و جوش
  • خودداری از مصرف مشروبات الکلی، دخانیات و مخدر ها و قرص های ضد افسردگی
  • عدم آرایش کردن ا 24 ساعت بعد
  • مصرف منظم داروها و پمادهای تجویز شده توسط پزشک
  • عدم فشار، عدم مواجهه با حرارت و نور آفتاب جهت جلوگیری از حساسیت و ورم و کبودی

موارد ممنوعه اندولیفت غبغب

اگر در دوران بارداری و شیردهی هستید، اندولیفت برای شما ضرر دارد. همچنین، افراد داری آکنه و جوش فعال در صورت و چانه و یا ضایعات پوستی میکروبی نباید اندولیفت انجام بدهند.

ماندگاری لیزر اندولیفت غبغب

ماندگاری اندولیفت غبغب از 2 تا 5 سال است.

نتایج اندولیفت غبغب کی ظاهر می شوند؟

نتایج اندولیفت در همان لحظه اول و ظرف 4 تا 8 هفته قابل مشاهده است. هر ماه نتایج سفت سازی و لیفت لاغری غبغب آشکارتر می شوند. در ماه ششم تا نهم، نتایج به طور کامل نمایان می شود.
نکته: به دلیل تفاوت ژنتیکی و شرایط افراد، نتایج برای هر فرد ممکن است متفاوت باشد.

سایر روش های لیفت و لاغری غبغب با دستگاه

به غیر از اندولیفت، سایر روش های غیر جراحی برای لیفت و لاغری غبغب عبارتند از:

7 روش برای از بین بردن غبغب

مقایسه اندولیفت و هایفوتراپی غبغب

در هایفوتراپی، امواج مافوق صوت به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و با انتقال حرارت به ذوب شدن بافت چربی غبغب و لیفت و سفت سازی آن کمک می کنند.
تفاوت هایفو با اندولیفت در این است که 1. هایفو لیزر نیست، 2. ماندگاری کمتری دارد، 3. هزینه پایین تری دارد و 3. به مانند اندولیفت، در لایه عمقی هیپودرم نفوذ قوی ندارد هر چند تا این لایه نیز می رسد. بنابراین، اگر به دنبال یک روش ماندگار و سریع هستید، اندولیفت رو پیشنهاد می کنیم.

مقایسه رادیو فرکانسی فرکشنال و اندولیفت غبغب

رادیوفرکانسی RF شبیه لیزر عمل می کند. عمق نفوذ آن به لایه های زیرین پوست حتی از هایفو هم کمتر است چه برسد به اندولیفت. آر اف برای پوست های حساس مناسب است. هزینه بسیار کمتری در مقایسه با اندولیفت دارد. آر اف رو بایستی  در سال اول 6 تا 8 جلسه در ماه تکرار کنید و برای کل سال یکی دو جلسه دیگر تمدید کنید؛ اما اندولیفت رو فقط یکی دو بار در سال انجام می دهید که بین 2 تا 5 سال ماندگاری دارد. در نتیجه، آر اف یک روش موقت با هزینه پایین می باشد.

مقایسه لیپوساکشن و اندولیفت غبغب

در لیپوساکشن، از محلول بی حسی برای تزریق در زیر پوست غبغب و شکستن بافت چربی آن استفاده می شود. برای برداشت چربی، به کمک ابزار کانولا سوراخ کوچکی زیر چانه ایجاد می شود. برای اینکه چربی اضافه راحت تر ذوب و مکش شود، پزشک با حرکت دست تونل هایی زیر پوست چانه ایجاد می کند. کانولا یک لوله نازک مخصوص است که به منبع انرژی اولتراسونیک متصل است.
حین لیپوساکشن، همزمان با مکش چربی به کمک کانولا، مقداری خون و مایعات مفید بدن از دست می رود که بایستی احیاء گردد.
در مقایسه با اندولیفت، عیب لیپوساکشن این است که با برش و خونریزی و درد و عوارض جانبی همراه است. اندولیفت بسیار ایمن بوده و از این نظر به لیپوساکشن برتری دارد.

مقایسه مزوتراپی غبغب و اندولیفت غبغب

در مزوتراپی، یک سری مواد و ترکیبات حل کننده چربی به محل غبغب تزریق می شوند. بی حسی موضعی استفاده می شود. چربی ذوب شده توسط سیستم کبدی به آب و دی اکسید کربن تجزیه و مواد زائد آن خود به خود از بدن دفع می شوند.
ماندگاری کمتر، هزینه کمتر، نیاز به تمدید جلسات از جمله معایب مزوتراپی غبغب می باشند. در عین حال، برای افرادی که یا بودجه کافی ندارند و یا اندولیفت رو به دلایل شخصی دوست ندارند، مزوتراپی گزینه مناسبی است.

در لینک زیر توضیحات جامع تری درباره ی مزوتراپی غبغب ارائه شده:

همه چیز درباره مزوتراپی غبغب

مقایسه اندولیفت غبغب و لیفت غبغب با نخ

در لیفت غبغب با نخ، از نخ هایی با جنس های متفاوت برای لیفت غبغب استفاده می شود. چربی اضافه ی غبغب به سمت بالا لیفت می شود و پوست چانه از حالت شلی و افتادگی در می آید. در مقایسه با اندولیفت، این روش به مکش کامل چربی کمک نمی کند و بیشتر برای لیفتینگ و زاویه سازی صورت کاربرد دارد. جهت پیشگیری از عوارض عفونت و بدشکلی چانه، هر دو اندولیفت و لیفت با نخ رو باید توسط متخصص مجرب انجام شوند.

مقاله جامع لیفت غبغب با نخ

بیشتر بدانید:

دلایل غبغب را بشناسید

مهمترین علت ایجاد غبغب اضافه وزن بدن و بالطبع تجمع چربی در زیر چانه می باشد. و اما دلایل دیگر عبارتند از:

  • پیری پوست و افزایش سن
  • ساختار ژنتیکی پوست
  • بد نشستن و پوزیشن نامناسب بدن
  • خم کردن مداوم گردن
  • رژیم غذایی نامناسب
  • کم کاری تیروئید
  • اختلال اسکلتی، استخوان بندی و آناتومی
  • کمبود برخی مواد ویتامینه A، E، C
  •  ضعف غدد فوق کلیوی آدرنال (موجب تجمع چربی در زیر چانه و گردن می شود)

روش های پیشگیری از ایجاد غبغب را بشناسید

مراقبت از پوست، اصلاح سبک نشستن، خوابیدن و ایستادن، اصلاح بهداشت خواب، مصرف ویتامین های کافی E، C و A به پیشگیری از غبغب کمک می کنند.

تغذیه برای کاهش غبغب

مصرف خوراکی های زیر برای لاغری غبغب کمک کننده است. توصیه می کنیم با پزشک تغذیه درمانی نیز مشورت نمائید.

  • اسیدهای چرب امگا 3
  • گردو
  • آواکادو
  • کلم بروکلی
  • تخمه آفتاب گردان
  • گوجه فرنگی
  • سیب زمینی شیرین
  • انار و آب انار
  • چای سبز
  • آب و مایعات کافی در طول روز

دکتر خوب برای اندولیفت غبغب در تهران

اگر در جستجوی بهترین متخصص اندولیفت در شمال تهران هستید، مرکز شریعتی تهران رو پیشنهاد می کنیم. این مرکز از خصوصیات منحصر به فرد زیر برخوردار است:

  • بهره مندی از پزشک به روز، با تجربه ی چندین ساله و آشنا با جدیدترین تکنیک های زیبایی و جوانسازی پوست
  • داشتن امکانات و دستگاه های فوق پیشرفته لیزر و زیبایی تراز اول جهانی
  • محیط بسیار تمیز، آرام و منظم
  • پرسنل متعهد، پاسخگو و منظم
  • دارای انواع شبکه های اجتماعی رسمی آنلاین برای پاسخگویی سریع به سوالات شما
  • امکان مشاوره رایگان با پزشک در کلیه ایام هفته، حتی روزهای تعطیل
  • دارا بودن باکیفیت ترین محصولات زیبایی و بهترین مارک های ژل و بوتاکس
  • عدم تزریق بوتاکس، ژل یا محصولات نامرغوب ارزان قیمت
  • اهمیت دادن به سلامت زیباجو در اولویت است
  • دسترسی راحت با مترو و پارکینگ خودرو

دکتر خوب برای اندولیفت در تهران

منبع 1

منبع 2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا