کانتور صورت چیست

کانتورینگ صورت با نخ چیست؟

کانتورینگ صورت چیست | کانتور صورت چیست

آموزش کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت کشیده

به هر روشی که در آن فرم دهی صورت به شکلی دلخواه صورت پذیرد ، کانتورینگ صورت گفته می شود. لیفت با نخ ، نوآورانه ترین روش برای احیا ، کانتور صورت و شکل دادن مجدد به صورت با رشته های نخ قابل جذب موسوم به PDO (پلی دیاکسونون) است. این روش زیبایی تحت عنوان عمل جراحی کانتورینگ صورت نیز شناخته می شود. مزایای اصلی کانتورینگ صورت با نخ را می توان به شرح زیر اعلام کرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

  • نتایج چشمگیر
  • روش بدون درد و خون ریزی
  • بدون نیاز به تیغ جراحی
  • بازگشت فوری به فعالیت های روزمره زندگی

کانتورینگ صورت با نخ به شما این امکان را می دهد که خطوط صورت خود را بدون نیاز به جراحی یا استفاده از لوازم آرایش ، زاویه سازی و کانتور کنید.

به طور کلی ، لیفت با نخ یک روش حداقل تهاجمی برای صورت ، گردن یا بدن است که در آن قلاب های کوچک را با استفاده از یک سوزن ظریف زیر پوست قرار می دهند. قلاب ها سپس پوست را در قسمت زیرین می گیرند و آن را به سمت بالا می کشند یا اصطلاحا لیفت می کند تا پوست در موقعیت بالاتری قرار گیرد و جوان تر به نظر برسد. بنابراین می توان خطوط و زوایای چهره را بدون تأثیر سفتی صورت شکل داد.

 

آموزش کانتورینگ صورت

قیمت عمل کانتورینگ صورت
کانتورینگ دائمی صورت چیست

پزشک ابتدا محل درج رشته های نخ را تعیین می کند. نخ ها با کمک یک سوزن بسیار نازک ” آتروماتیک ” به داخل درم در زیر پوست درج می شوند. عمق و جهت دو عامل تعیین کننده هستند و از اینرو این کار به مراقبت و تجربه زیاد نیاز دارد. نخ ها با کمک قلاب های “دو طرفه” در سر نخ ، خود را به درم زیر سطح پوست متصل کرده و منجر به اثر لیفت و کشیده شدن فوری پوست و بازسازی صورت می شوند. موادی که نخ های PDO از آن ساخته می شوند زیست سازگار ، تجزیه پذیر و کاملاً قابل جذب به بدن هستند.

لیفت و کانتورینگ صورت با نخ های PDO ریشه در کشور کره دارد ، اما امروزه در سراسر جهان یکی از جدیدترین روش های کانتورینگ صورت بدون جراحی به شمار می رود.”

 

فیلم کانتورینگ صورت با نخ

کانتورینگ صورت با نخ برای چه کسانی گزینه مناسبی است؟

عمل جراحی کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت چیست نی نی سایت

زنان و مردان جوانانی که تنها قصد دارند نواحی خاصی از صورت را پر کنند اما (هنوز) شرایط لازم برای جراحی را ندارند کاندیدای خوبی برای کانتورینگ صورت با نخ به شمار می روند.

زاویه سازی صورت با نخ همچنین برای بیمارانی که لیفت بخیه دارند با علائم اولیه یا شدید پیری صورت مانند صاف و خالی شدن ناحیه گونه و قصد دارند عمل جراحی را به سال های بعد موکول کنند نیز مناسب است.

حتی بسیاری از افرادی که در گذشته جراحی تهاجمی لیفت صورت انجام داده اند جهت انجام این پروسیجر مراجعه می کنند و می خواهند بدون جراحی حجم بیشتری به صورت خود ببخشند یا کانتور طبیعی صورت خود را بازیابی کنند.

در زاویه سازی صورت با نخ بسیار مهم است که پوست بسیار ضخیم یا نازک نباشد.

 

عوارض کانتورینگ صورت

عمل جراحی کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت گرد

پس از درمان ، ممکن است دچار ادم خفیف و به ندرت برخی از کبودی ها شوید که در روزهای بعد به تدریج کاهش می یابد. در روزهای بعد از لیفت ، ممکن است در ناحیه ای که از بخیه استفاده کرده ام حساسیت ایجاد شود.

 

اقدامات و مراقبت های پس از کانتور صورت چیست ؟

شما می توانید فعالیت های خود را بعد از پایان درمان طبق روال معمول از سر بگیرید ، فقط با تاکید بر این توصیه که از انجام فعالیت های شدید و ورزش سخت در روزهای اول پس از لیفت و کانتورینگ صورت اجتناب بورزید.

 

ماندگاری کانتورینگ صورت با نخ

آموزش کانتورینگ صورت
کانتورینگ صورت کشیده

نتیجه بلافاصله پس از انجام قابل مشاهده است و طی سه ماه آینده با ادامه تولید کلاژن نتایج حتی بهبود نیز می یابند. ماندگاری زاویه سازی صورت با نخ حدود دوازده تا هجده ماه است.

 

در کدام قسمت های بدن می توان از لیفت نخی استفاده کرد؟

از لیفت نخی می توان در سایر نواحی بدن با موفقیت استفاده کرد. به طور کلی ، برای مناطقی از بدن که نیاز به سفت شدن و لیفت کردن دارد ، مانند بازوها ، شکم ، زانوها ، قسمت داخلی ران و باسن بسیار مناسب است.

 

قیمت عمل کانتورینگ صورت

معمولا هزینه نهایی بسته به عوامل مختلف از جمله شدت و عمق مشکلات پوستی شما ، تجربه پزشک و مرکزی که مراجعه می کنید متفاوت است. همچنین این هزینه متاثر از قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت نیز متغیر خواهد بود. از اینرو با اطمینان نمی توان هزینه را اعلام کرد و نیازمند ویزیت و مشاوره است.

 

مروری کلی بر زاویه سازی یا کانتور صورت با نخ های PDO

مدت زمان پروسیجر:1 الی 2 ساعت
زمان مورد نیاز برای ریکاوری: ندارد
تعطیلی از ورزش: 3 روز
مدت زمان نتایج: 12 الی 18 ماه
درمان های اضافی:تزریق ژل یا پرکننده یا تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک
هزینه:متغیر است

زاویه سازی صورت با ژل

 

لیفت صورت با نخ در تهران | بهترین مرکز کانتورینگ صورت

"<yoastmark

اگر قصد دارید انجام لیفت با نخ را دارید ، یافتن یک ارائه دهنده دارای مجوز و آموزش دیده بسیار مهم است. در صورت انتخاب یک متخصص یا جراح با تجربه ، بروز عوارض احتمالی بسیار کمتر خواهد بود.

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع: drkelly

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا