نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ : قبلا در سایر مقالات گرین تایگر زیاد در مورد لیفت با نخ صحبت کرده ایم. همانطور که می دانید لیفت صورت با خ یکی از درمان های زیبایی جایگزین جراحی است که به خاطر اثرگذاری مطلوب، این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر شما هم قصد دارید لیفت با نخ را تجربه کنید اما هنوز چندان مطمئن نیستید، یکی از بهترین کارها، پرسیدن نظر دیگران است. سعی کنید از کسانی که تجربه لیفت با نخ دارند سوال کنید. ببینید از این کار راضی بوده اند یا خیر؟ ببینید آیا به نتیجه ای که می خواسته اند رسیده اند یا خیر؟ و غیره.

معمولا بررسی کامنت ها و نظرات مردمی که تجربه مشابه داشته اند، بهترین راهکار برای ارزیابی مناسب یک تصمیم است.

در این مقاله از گرین تایگر قصد داریم به برخی از نظر کاربران در مورد لیفت با نخ بپردازیم، تا خودتان شاهد تجربه افراد باشید.

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

لیفت با نخ چیست؟

قبل از پرداختن به نظر کاربران در مورد لیفت با نخ، ابتدا اجازه دهید کمی در مورد این عمل زیبایی توضیح دهیم. البته اگر از قبل با لیفت نخ آشنایی دارید، نیازی به مطالعه این قسمت نیست. این و توضیحات بیشتر مختص کسانی است که آشنایی چندانی با لیفت صورت با نخ ندارند.

در عمل لیفت صورت با نخ، همانطور که از نامش هم پیداست، از نخ های مخصوصی برای لیفت کردن صورت استفاده می شود.

اصولا به هرگونه عملی که باعث رفع افتادگی صورت می شود، لیفت می گویند. ترد لیفت یا همان لیفت صورت با نخ، روشی است که بیش از هرچیز به عنوان جایگزین جراحی زیبایی صورت شناخته می شود. در این روش به جای جراحی کردن و بریدن پوست های اضافه پزشک صرفا با استفاده از نخ های طبیعی و زیر پوستی، عضلات نگهدارنده پوست را تقویت می کند.

این نخ های زیرپوستی به جای عضلات ضعیف شده، پوست صورت را بالا می کشند و از این طریق حالت افتاده صورت را رفع می نمایند. علاوه بر این، نخ ها همچنین می توانند چین و چروک های پوست صورت را نیز برطرف کنند.

این خلاصه ترین تعریفی است که می توان از لیفت صورت با نخ ارائه داد. بعد از بررسی نظر کاربران در مورد لیفت با نخ ، به سایر جنبه های آن نیز خواهیم پرداخت.

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

کیا لیفت صورت با نخ انجام دادن؟

علاوه بر پرسیدن نظر آشنایان و اطرافیانی که تجربه لیفت با نخ دارند، بررسی کامنت ها و نظرات مردم در تالارهای گفتگو و شبکه های اجتماعی نیز می تواند کمک کننده باشد.

در ادامه به برآیندی از کامنت های در مورد لیفت با نخ اشاره می کنیم:

یکی از کاربران در اینستاگرام نوشته:

” آره عزیزم، واقعا تاثیر داره. من پارسال انجام دادم تازه دوتا نخم بیشتر نذاشتم. اما هنوز موندگاریش هیچ کم نشده. افتادگی صورت متوسط داشتم و و ابروهامم پایین اومده بود. اما لیفت نخ کاملا برطرف شد.”

یکی از دیگر از کاربران اینستاگرام نوشته :

” لیفت یکم درد داره، ولی اونقدی که نیست که نشه تحملش کرد. البته بگم دکتر من گونمو قبلش بی حس کرد.”

جالبتر اینکه برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی جواب یکدیگر را هم می دهند!. به عنوان مثال:

“- اه اه چی بود این لیفت. من یه اشتباهی کردم به حرف زن داداشم گوش دادم لیفت با نخ کردم صورتمو. الان چندتا از نخایی که زیر پوستم گذاشته قشنگ ردش باقی مونده. من که توصیه نمی کنم.

   ببخشید عزیزم چقدر هزینه کردی؟

  زیاد نشد. منم گول همین ارزون بودنشو خوردم.

  خب معلومه که نتیجه نمی گیری عزیز. منم انجام دادم لیفت با نخو ولی این اتفاقا برام نیفتاده. آخه هم دکتر خوبی رفتم هم نخ خوب استفاده کردم. الان سه ساله صورتمو با نخ لیفت کردم و حتی یه ردم از نخا معلوم نیست. به نظر پیش بد آدمی رفتی.”

در کامنتی دیگر :

” ممکنه جراحی نیاز نداشته باشی. من خودم انقد از جراحی می ترسیدم که حد نداشت. دخترم اصرار داشت جراحی کنم، تا اینکه یکی از فامیلا لیفت با نخو معرفی کرد. هم ارزون تر بود، هم دقیقا همون اثری رو داشت که من می خواستم. به نظرم لیفت کنی بهتر از اینکه جه بری زیر تیغ جراحی.”

یکی دیگر از کاربران در جواب کاربری دیگر در سایت نوشته:

“الکی پوست خودتو با بوتاکس و فیلر و این چیزا خراب نکن. چیه هر دو ماه یه بار برم تزریق تازه معلوم نباشه نتیجه چطوری دربیاد. یه بار لیفت با نخ کن تا سه چهار سال راحت باشی. تازه جمع بندی ارزونترم درمیاد.”

 

در زیر به چند مورد دیگر از نظرات کاربران در یکی از تالارهای گفتگوی معروف نیز می پردازیم:

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

هایفو بهتره یا لیفت با نخ؟

اساس خیلی نمی توان هایفو را لیفت با نخ مقایسه کرد. هایفو درمانی است که ا اشعه های فراصوت برای ایجاد حرارت در زیر پوست و یک آسیب کنترل شده استفاده می کند. این آسیب کنترل شده باعث می شود تا پوست به تولید کلاژن تحریک شود و خودش فرآیند جوانسازی را آغاز کند.

بنابراین هایفو بیشتر یک نوع درمان جوانسازی برای رفع چین و چروک است که در ضمن آن کار لیفت صورت را هم به عنوان اثر ثانویه انجام می دهد.

اما لیفت با نخ کاملا برعکس است. لیفت با نخ فیزیکی تر بوده و اثرگذاری آن مستقیم است. برای لیفت کردن صورت با نخ به چندین جلسه درمان احتیاج ندارید و همه اتفاقات در همان یک جلسه رخ می دهد. لیفت با نخ اساسا برای رفع افتادگی پوست است و در ضمن آن کار جوانسازی پوست را نیز به عنوان اثر ثانویه انجام می دهد.

علاوه بر این، ماندگاری و دوام لیفت صورت با نخ نیز بیشتر از هایفو است.

نظر کاربران در مورد لیفت با نخ
نظر کاربران در مورد لیفت با نخ

بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

اگر می خواهید دچار عوارض لیفت صورت با نخ نشوید و بهترین نتیجه را از آن بگیرید، ضروری است که به یک مرکز معتبر و یک پزشک قابل اعتماد و با تجربه مراجعه کنید. همانطور که در کامنت ها دیدید، مراجعه به یک مرکز یا پزشک نامناسب و استفاده از نخ های غیر استاندارد و ارزان قیمت به جز ضرر هیچ چیز دیگری برای شما ندارد.

مرکز زیبایی شمال تهران از جمله پر سابقه ترین مراکز زیبایی در تهران است که خدمات لیفت صورت با نخ را زیر نظر یک پزشک زیبایی متخصص انجام می دهد.

2 دیدگاه دربارهٔ «نظر کاربران در مورد لیفت با نخ»

  1. سلام عزیزان
    اصلا به هیچ عنوان لیفت با نخ رو انجام ندین
    من کل صورتم رو انجام دادم فقط سه ماه خوب بود بعدش کل صورت چندین برابر بدتر شده
    پشیمون شدم حیف از اون پول وحیف از صورت قبلی ام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا