لاغری در یک روز

سریع ترین علمی ترین روش لاغری بدون جراحی بدون رژیم و بدون ورزش!!!

لاغری سریع بدون رژیم ، بدون ورزش ، بدون جراحی!

چنانچه در صدد لاغری سریع برآمده اید، راه هایی برای کاهش وزن ایمن وجود دارد. با این حال کاهش وزن نیم تا یک کیلوگرم در هفته با اثر طولانی مدت موثرترین و علمی ترین روش لاغری توصیه شده از سوی پزشکان است. در کنار انواع و اقسام روش ها و متدهای لاغری و کاهش وزن که شاید بسیاری از آنها نیز از نظر علمی اثبات شده باشند ، روشی به تازگی شکل گرفته است یا بهتر است بگوییم متداول شده است که شما را از شر رژیم و ورزش و جراحی های طاقت فرسا خلاص می کند، ضمن این که هزینه ای به مراتب کمتر از همه روش ها دارد. این روش به ” لاغری در یک روز ” شهرت دارد! تعجب کنید چراکه این روش کاملا موثق است و علمی ترین روش لاغری به شمار می رود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2023

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما عجله نکنید! شاید بهتر باشد ابتدا سه روش لاغری سریع که در ادامه شرح داده ایم را امتحان کنید و در صورت حاصل نشدن نتیجه مورد نظر، روشی که در انتهای مقاله معرفی می کنیم را امتحان کنید.

گفته می ‌شود، بسیاری از رژیم ‌های غذایی باعث می‌ شود شما احساس گرسنگی یا نارضایتی کنید. اینها دلایل اصلی هستند که ممکن است این را برای شما دشوار سازد که به یک برنامه غذایی سالم پایبند باشید.

با این حال، همه رژیم ها این تأثیر را ندارند. رژیم‌ های کم کربوهیدرات و غذای کامل، رژیم ‌های کم کالری برای کاهش وزن مؤثر هستند و ممکن است راحت ‌تر از سایر رژیم‌ ها به آن پایبند شوید.

برای کاهش وزن واقعا نیازی به گرفتن یک رژیم وحشتناک لاغری سریع نیست. ما در اینجا به چند راه برای کاهش وزن اشاره کرده ایم که بر تغذیه سالم و مصرف کربوهیدرات‌ کمتر تمرکز دارند و هدفشان این است که:

  • اشتهای شما را کاهش دهند
  • باعث کاهش وزن و لاغری سریع شوند
  • به طور همزمان سلامت متابولیک شما را ارتقا بخشند

 

چگونه در 3 گام ساده لاغری سریع اتفاق می افتد

  1. مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده را کاهش دهید

سریع ترین روش لاغری نی نی سایت

یکی از راه‌ های کاهش وزن سریع، کاهش مصرف قند و نشاسته یا کربوهیدرات است. این امر می تواند با یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات یا با کاهش مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده و جایگزینی آنها با غلات کامل حادث شود.

وقتی این کار را انجام می دهید، سطح گرسنگی شما کاهش می یابد و به طور کلی در نهایت کالری کمتری می خورید.

با یک برنامه غذایی کم کربوهیدرات، از سوزاندن چربی های ذخیره شده برای انرژی به جای کربوهیدرات استفاده خواهید کرد.

اگر مصرف کربوهیدرات ‌های پیچیده ‌تری مانند غلات کامل همراه با کاهش کالری را انتخاب کنید، از فیبر بالاتر بهره می‌ برید و آن را آهسته ‌تر هضم می‌ کنید. این باعث می شود که در طولانی مدت سیر بمانید.

تحقیقات نشان می دهد که رژیم غذایی کم کربوهیدرات می تواند اشتها را کاهش دهد، که ممکن است منجر به مصرف کالری کمتر شود.

توجه داشته باشید که اثرات طولانی مدت رژیم کم کربوهیدرات هنوز در حال تحقیق است. همچنین ممکن است پیروی از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات دشوار باشد، که ممکن است به یک رژیم غذایی یویویی بیانجامد و موفقیت کمتر در حفظ وزن سالم شود.

یک رژیم کم کربوهیدرات مضرات بالقوه ای هم دارد که ممکن است شما را به روشی متفاوت هدایت کند. رژیم های کم کالری نیز می توانند منجر به کاهش وزن شود و حفظ آن برای مدت طولانی آسان تر باشد.

برای تعیین بهترین راه برای کاهش وزن یا لاغری سریع ران و شکم با پزشک خود مشورت کنید تا توصیه هایی را به شما بدهد.

  1. پروتئین، چربی و سبزیجات مصرف کنید

لاغری سریع نی نی سایت

هر یک از وعده های غذایی شما باید شامل موارد زیر باشد:

پروتئین

مصرف مقدار توصیه شده پروتئین برای کمک به حفظ سلامتی و توده عضلانی در حین کاهش وزن ضروری است.

شواهد حاکی از آن است که مصرف پروتئین کافی ممکن است عوامل خطر متابولیک قلبی، اشتها و وزن بدن را بهبود بخشد.

رژیم های غذایی حاوی پروتئین کافی می توانند کمک کند که:

  • هوس و افکار وسواسی در مورد غذا را تا 60 درصد کاهش دهید
  • میل به خوردن میان وعده در اواخر شب را به نصف کاهش دهید
  • احساس سیری کنید

سبزیجات کم کربوهیدرات و سبز برگ

از اینکه بشقاب خود را با سبزیجات سبز برگ پر کنید نترسید. آنها مملو از مواد مغذی هستند و شما می توانید مقادیر بسیار زیادی را بدون بالا رفتن کالری و کربوهیدرات مصرف کنید.

سبزیجاتی که باید برای برنامه های غذایی کم کربوهیدرات یا کم کالری گنجانده شوند:

  • کلم بروکلی
  • گل کلم
  • اسفناج
  • گوجه فرنگی
  • کلم کالی
  • کلم بروکسل
  • کلم پیچ
  • چغندر
  • کاهو
  • خیار

چربی های مفید و سالم

از مصرف چربی ها نترسید.

فارغ از برنامه غذایی ای که انتخاب می کنید، بدن شما به چربی های سالم نیاز دارد. روغن زیتون و روغن آووکادو گزینه های عالی برای گنجاندن در برنامه غذایی تان هستند.

سایر چربی ها مانند کره و روغن نارگیل به دلیل محتوای چربی اشباع شده بالاتر باید فقط در حد اعتدال استفاده شوند.

  1. بدن خود را حرکت دهید

لاغری سریع شکم بدون ورزش

اگرچه لاغری سریع شکم بدون ورزش امکانپذیر نیست اما خود ورزش هم برای کاهش وزن لازم نیست، بلکه فقط می تواند به کاهش وزن سریعتر کمک کند. وزنه فواید بسیار خوبی در این زمینه دارد.

سعی کنید سه تا چهار بار در هفته به باشگاه بروید و وزنه بزنید. اگر تازه وارد باشگاه شده اید، از یک مربی راهنمایی بگیرید. مطمئن شوید که پزشک شما نیز از برنامه های ورزشی جدیدتان آگاه است.

تمرینات کاردیو و وزنه در کنار هم می توانند به کاهش وزن کمک کنند.

اما آنچه واضح است این است که نباید از این سه گام انتظار لاغری سریع در 3 روز یا حتی لاغری سریع در یک ماه را داشته باشید!

توصیه کارشناسان برای لاغری و حذف چربی های بدن فقط و فقط یک روش است: اندولیفت شکم و لاغری بدن.

در ادامه بیشتر در این مورد شرح داده ایم.

 

اندولیفت لاغری : سریع ترین روش لاغری شکم ، ران و کل بدن

اندولیفت شکم
اندولیفت

یکی از را های لاغری و حذف چربی های بدن ، ليزر اندولیفت (Endolift®) است. اندولیفت یک درمان لیزری با حداقل تهاجم جدید است که کل بدن شما را بازسازی می کند.

اگر در فکر از دست دادن چربی و برداشتن چربی شکم بدون جراحی هستید ، ما به شما لیزر اندولیفت شکم را توصیه می کنیم. اندولیفت چربی شکم یک درمان مبتکرانه جدید برای شما مناسب محسوب می شود که مزایای متعددی را به دنبال دارد.

لاغری سریع صورت با اندولیفت

اندولفیت یک درمان درون بافتی (بینابینی) است و از طریق فیبرهای نوری ریز نوری یکبار مصرف ، نازک همچون مو تولید می کند که به راحتی در زیر پوست وارد هیپودرم سطحی می شود. سپس گرمای انتخابی ناشی از لیزر چربی را ذوب می کند ، که از سوراخ های ورودی میکروسکوپی در ناحیه تحت درمان بیرون می ریزد. این به طور همزمان باعث جمع شدن فوری پوست و کاهش شلی و افتادگی پوست به لطف فعال شدن نئو کلاژنزیس و عملکردهای متابولیک در ماتریکس خارج سلولی می شود. سفت شدن پوست در اثر اندولفیت با انتخاب پذیری پرتو لیزر مورد استفاده ، یعنی با برهم کنش خاص نور لیزر که به طور انتخابی به دو هدف اصلی بدن انسان را نشانه می گیرد ، مرتبط است: آب و چربی.

مدت زمان انجام اندولیفت به بدن شما بستگی دارد که از 5 دقیقه تا نیم ساعت است. این درمان نیازی به دوره ریکاوری ندارد و طی چند ساعت امکان بازگشت به فعالیت های عادی وجود دارد.

نتایج روش اندولیفت نه تنها بلافاصله قابل مشاهده است، بلکه تا چند ماه پس از انجام بهتر نیز می شود ، زیرا به واسطه آن کلاژن بیشتری در لایه های عمیق پوست تولید می شود. بهترین زمان ایده آل برای مشاهده نتایج قطعی پس از 6 ماه است.

به طور معمول تنها یک جلسه درمان مورد نیاز است، از اینرو به لاغری در یک روز شهرت دارد. اما مانند همه روش ‌های دیگر ، پاسخ و مدت ماندگاری لیزر اندولیفت در هر فرد متفاوت است و اگر پزشک لازم بداند ، می توان درمان را تکرار کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

 

اندولیفت در تهران | بهترین مرکز اندولیفت در تهران

بهترین مرکز لیفت صورت در تهران
بهترین دکتر لیفت با نخ در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد خدمات لیفت صورت با نخ را ارائه دهد. مرکز ما همچنین ، کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (قیطریه ، شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع: healthlinecranleyclinic

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا